Vraag iPad 2 Smart Cover bescherming achterkant? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Apple109 Als je een smartcover wilt gebruiken en ook de rest van de iPad nog wil beschermen, gebruik dan zo'n invisible ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dus, iemand heeft hier ervaring met Smart Cover nu? Is het echt "smart"?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In het begint liep ik te sukkelen om de ipad met de smart cover schuin te krijgen en recht te stellen om bv zo tv te kijken; het lukt dan maar toen deze rechtstond was het niet stabiel en de ipad viel omver. Tot wanneer ik volgend filmpje op youtube zag en had ik zoiets van, zo simpel en ik kies alweer voor de moeilijke weg + door het op deze manier hieronder te doen het wel stabiel blijft staan, super. UPDATE; correcte link gepost nu. Laatst gewijzigd door apotheosis; 09-04-11 om 23:04. |
|
|||
|
|||
Sorry hoor, maar iPhoneclub heeft zelf een test gedaan tussen de ZAGG en de BodyGuardz screenprotectors en laatstgenoemde kwam toch echt beter uit de test. Ik zou dus voor de BodyGuardz iPad 2 screenprotector gaan en niet voor de ZAGG Invisible Shield.
Zie hier de review: ZAGG InvisibleShield versus Bodyguardz voor iPhone 4: welke is beter? (review) - iPhone - iPhoneclub.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 sleeve + smart cover | dtroxx | iPad accessoires en onderdelen | 44 | 09-12-11 12:12 |
Wel of geen smart cover?? | stannie66 | iPad algemeen | 12 | 24-03-11 19:28 |
|
|