iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad 4.2.1 -> 4.3 blijft hangen. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/86379-ipad-4-2-1-4-3-blijft-hangen.html)

VerCouter 09-03-11 22:42

iPad 4.2.1 -> 4.3 blijft hangen.
 
Zojuist de ipad update gedaan van 4.2.1 JB naar 4.3
Installen ging goed tot ik weer op dat punt kwam dat je het apple logo ziet met je instal balkje.. die dan helemaal wit kleurt tot dat je instal af is.
ongeveer 2 cm voor het einde blijft hij weer hangen. zelfs na een DFU restore.

ik weet dat ik dit probleem ook met mijn iphone had van 3.1.2 naar 3.1.3 maar kan niet meer herinneren hoe ik dit had opgelost..

Iemand die weet hoe ik nu 4.3 er normaal op krijg?


Alvast bedankt.

Gr Nils

vin_fire 10-03-11 11:36

Heb je toevallig Wi-Fi-sync geinstalleerd (op je Mac of Windows pc?) Zo ja; deze heeft een bug waardoor upgraden of restoren niet werkt. Dus, Wi-Fi-sync deinstalleren, rebooten, en nog een keer proberen!

(ik kwam er ook pas na uren zoeken achter)

WDS001 10-03-11 11:55

 Verplaatst naar: Problemen 12324

VerCouter 10-03-11 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vin_fire (Bericht 649788)
Heb je toevallig Wi-Fi-sync geinstalleerd (op je Mac of Windows pc?) Zo ja; deze heeft een bug waardoor upgraden of restoren niet werkt. Dus, Wi-Fi-sync deinstalleren, rebooten, en nog een keer proberen!

(ik kwam er ook pas na uren zoeken achter)


Dankje heb het geprobeerd. Werkt helaas niet. zit nog steeds dat mn ipad blijft hangen aan het einde.. iemand?

vin_fire 10-03-11 13:39

Apart, het is toch echt een bekend fenomeen wat betreft Wi-Fi-sync. Had je deze inderdaad geinstalleerd? En hoe heb je 'm verwijdert?

VerCouter 10-03-11 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vin_fire (Bericht 649855)
Apart, het is toch echt een bekend fenomeen wat betreft Wi-Fi-sync. Had je deze inderdaad geinstalleerd? En hoe heb je 'm verwijdert?

Ja ik had het, heb het er afgehaald en toen weer geprobeerd te syncen met kabel.. doesnt work :(

vin_fire 10-03-11 13:48

Heb je het eraf gehaald met de officiele uninstaller van Wi-Fi Sync for iPhone, iPod touch, and iPad Heb je iTunes geupdate naar de meest recente versie? Heb je gereboot na het uninstallen? Denk namelijk dat het wel aan Wi-Fi-sync ligt, aangezien de symptomen exact hetzelfde zijn.

VerCouter 10-03-11 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vin_fire (Bericht 649861)
Heb je het eraf gehaald met de officiele uninstaller van Wi-Fi Sync for iPhone, iPod touch, and iPad Heb je iTunes geupdate naar de meest recente versie? Heb je gereboot na het uninstallen? Denk namelijk dat het wel aan Wi-Fi-sync ligt, aangezien de symptomen exact hetzelfde zijn.

Heb het van de officiele site gehaald, de uninstall.. macbook gerestart..itunes staat op 10.2.1 en ipad zelfs in dfu gedaan.. zal nog eens rebooten..

In elk geval, dankje dat je helpt denken :)

VerCouter 10-03-11 14:40

GEFIXED!! deed niets.. inderdaad even 2x rebooten.. toen itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd.. kreeg ik 1611 error.. die kan ik ondertussen wel oplossen.. en hoppa doet het!! nu resynce.. dankjewel..


SLOTJE!

jailbreakme 10-03-11 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VerCouter (Bericht 649883)
GEFIXED!! deed niets.. inderdaad even 2x rebooten.. toen itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd.. kreeg ik 1611 error.. die kan ik ondertussen wel oplossen.. en hoppa doet het!! nu resynce.. dankjewel..


SLOTJE!


aub hoe kun je error 1611 oplossen ik kreeg ook zoiets ik kreeg 16.. nog wat plzzz help meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

VerCouter 10-03-11 17:42

Easy.. heb je mac of windows?

verwijder je itunes van je pc.. start hem opnieuw op!!!
dan ga je naar apple.com/itunes en install je itunes 10.2.1 weer..
zet je ipad/iphone/ipod in dfu mode en kopppel dan weer aan je pc..

das alles.. succes ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.