Mirror Ipad op ander scherm via TVout discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Voor mij is het erg belangrijk dat ik het beeld, zoals op de ipad, via de beamer kan laten zien. Dit werkt alleen na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mirror Ipad op ander scherm via TVout
Goedenavond,
Voor mij is het erg belangrijk dat ik het beeld, zoals op de ipad, via de beamer kan laten zien. Dit werkt alleen na een jailbreak, althans, dat meen ik. Zijn er al apps voor, zonder jailbreak, hoe zit het met 4.3? Zelf kan het niet proberen, dan ben ik immers mijn jailbreak kwijt. Kan iemand het voor mij proberen? Weet iemand een app, die goed werkt? Alvast bedankt, Groeten, Harold
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
4.3 is getest, tv-out werkt net als 4.2.1: slecht!
Heeft iemand nog een tip tav een app? |
|
|||
|
|||
Displayout
Displayout werkt perfect, helaas met jailbreak, dus nu met iPad 2 en 4.3 baal ik dat ik niet meer tijdens de workshop alles kan laten zien, zoals 3Dbrain.
|
|
|||
|
|||
Die nieuwe digital tv adapter van Apple zorgt er toch voor dat alles wat op je iPad te zien is gemirror'ed wordt?
Zonder jak break oid. Bij mij wordt hij morgen bezorgd als het goed is... We gaan het zien. |
|
|||
|
|||
Vga adaptor
Gelukt, met de "oude" vga adaptor van de iPad 1 blijkt de mirroring ook te werken, dus beamer lukt, nu nog op de niet HDTV proberen. Dus geen jailbreak meer nodig.
|
|
||||
|
||||
De nieuwe Digital AV Adapter van Apple werkt ook prima! Uitgekomen als nieuwe accesoire naast de iPad2. Werkt perfect op moderne beamers (met HDMI aansluiting) of HD TV's. Handig!
|
|
|||
|
|||
Zie je dan ook nog op de iPad beeld bij tv out? Ik wil graag een tweede scherm aansluiten voor in de auto.
Bassmanjunior
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 scherm kapot! | joppe | iPad algemeen | 10 | 12-10-12 23:50 |
Onderhoud Ipad Scherm | Rockywoman | iPad algemeen | 4 | 24-07-10 15:47 |
2 iPhones, ene scherm geler dan ander? | allewijn | iPhone algemeen | 2 | 07-09-09 21:13 |
Mobinews via tvout | jeroent | iPhone algemeen | 2 | 17-04-09 01:51 |
|
|