//

iPad levertijd US

iPad levertijd US discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tja, ik een reisje geboekt 8 april naar NYC voor 5 dagen. Mede omdat ik een iPad 2 dan hoopte te scoren. Eerst was de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-03-11, 21:19
rem4rk4ble rem4rk4ble is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 44
Standaard iPad levertijd US

Tja, ik een reisje geboekt 8 april naar NYC voor 5 dagen. Mede omdat ik een iPad 2 dan hoopte te scoren. Eerst was de levertijd online 3-4 dagen. toen 1-2 weken, 3-4 weken en nu alweer 4-5 weken. Dus dat ziet er niet goed uit.
Weet iemand iets meer over levertijden? Zouden de detaillisten de voorkeur krijgen boven de eigen online store of denk je van niet?
Zou behoooorlijk zuur zijn als ik daar aankom en alles nog steeds uitverkocht is
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-11, 21:38
iPetert iPetert is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 87
Standaard

Wellicht komen ze straks uit de VS hierheen de 25e, om een iPad 2 te kopen ;-)

Maar ik denk dat je beter gewoon hier in NL kan gaan kijken op de release datum.
  #3  
Oud 15-03-11, 23:35
saxobart saxobart is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 18
Standaard

Ik ga 1 mei naar NY en ik hoop daar ook een iPad 2 te scoren, maar nu ik deze lange levertijden zie vrees ik dat hij daar op die tijd ook uitverkocht is, of een lange levertijd. Wat denken jullie? zou hij dan gewoon te halen zijn in een 'fysieke winkel' ?
  #4  
Oud 16-03-11, 09:15
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Vorig jaar zat ik met hetzelfde probleem. Mijn trip naar NYC op het moment dat de iPad zowat overal uitverkocht was.

Wat je moet doen is:
Zodra je aankomt in NY ga naar de Apple Store op 5Av.
Daar kan je kosteloos je iPad 2 bestellen. De verkoper kan en zal je geen garanties geven over de leveringstijd maar je bent niet verplicht tot aankoop als je bestelling er is. De iPad blijft iets van 24/48u voor jou beschikbaar, daarna gaat ie naar de volgende op de lijst.

Zodra je bestelling binnen is krijg je een email (belangrijk om af en toe je email te na te zien maar dat is in NY zeker niet moeilijk, overal Wi-Fi en/of internet-café's) OPGELET: zorg dat je je reispas mee hebt als je hem gaat ophalen want zonder geldig identiteitsbewijs zal je hem niet krijgen. Ik had enkel mijn Belgische identiteitskaart bij en deze was niet geldig ... dus eventjes snel de reispas opgehaald in het hotel)

Mijn iPad was binnen in minder dan 24u in de Apple-store ook al had de verkoper mij gezegd dat het enkele weken kon duren.

Veel succes en moest het niet lukken, je bent dan toch maar in DE Apple Store op 5th Av. geweest wat zeker de moeite is.

Nog eventjes dit: je kan proberen in meerdere Apple Stores of plaatsen waar ze de iPad verkopen, je moet geen voorschot geven en je bent niet verplicht tot aankoop wanneer je bestelling binnen is, ze geraken de iPad 2 sowieso toch kwijt.

Amuseer je in NYC, ben er al 3x geweest en het zal zeker de laatste keer niet geweest zijn
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levertijd Ipad2 nu (22/5) haroldv Archief 1 22-05-11 23:12
Levertijd iPhone 4 Stefan9876 iPhone algemeen 61 21-10-10 15:39
Levertijd iPad 32/3G ? Ashcat iPad algemeen 10 25-08-10 13:48
Levertijd Geert8 Odido (T-Mobile) 18 11-03-09 18:05
Levertijd iPhone Reksal Archief 1 25-07-08 09:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.