//

iPad reserveren mag niet van Apple Nederland?

iPad reserveren mag niet van Apple Nederland? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal winkels gebeld, waaronder Mac Line, dus een premium reseller, en allen hebben ze blijkbaar niets voorzien, dus geen aparte wachtrij ofzo. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 24-03-11, 12:38
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Ik heb een aantal winkels gebeld, waaronder Mac Line, dus een premium reseller, en allen hebben ze blijkbaar niets voorzien, dus geen aparte wachtrij ofzo. Ik snap niet goed hoe dat gaat gebeuren morgen? Er gaan waarschijnlijk mensen zijn die vroeg arriveren voor een iPad 2, hoe gaan ze dit opvangen? Of gaan we met z'n allen in de winkel wachten tot de iPad's komen, vechten om er eentje te hebben en dan naar de kassa rennen? Ik snap het echt niet.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 24-03-11, 14:29
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 Bekijk bericht
Ik heb een aantal winkels gebeld, waaronder Mac Line, dus een premium reseller, en allen hebben ze blijkbaar niets voorzien, dus geen aparte wachtrij ofzo. Ik snap niet goed hoe dat gaat gebeuren morgen? Er gaan waarschijnlijk mensen zijn die vroeg arriveren voor een iPad 2, hoe gaan ze dit opvangen? Of gaan we met z'n allen in de winkel wachten tot de iPad's komen, vechten om er eentje te hebben en dan naar de kassa rennen? Ik snap het echt niet.
Als er 1 of meerdere een rij vormen, sluit men gewoon aan. Buiten de winkel neem ik aan...
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #83  
Oud 24-03-11, 15:15
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Ook bij Dixons in Zeist niet eerder dan 5 uur. Aangezien ik er boven woon hak ik geloof maar eens een gat in de vloer vannacht, om te kijken of ze er al zijn.
  #84  
Oud 24-03-11, 15:26
darkvisje darkvisje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 100
Standaard

Iemand die weet of ik nog ergens in de buurt van roosendaal/breda er 1 kan reserveren. Moet namelijk tot 5 werken ;(
  #85  
Oud 24-03-11, 16:10
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

21 maart 2 iPads (16GB Wi-Fi wit en 64GB Wi-Fi zwart) gereserveerd in de winkel zonder aanbetaling. Vandaag gebeld naar de winkel. De 2 iPads zijn al binnen. Maar mogen pas morgen om 17.00 uur opgehaald worden.. Heb nog 2 reserveringen (2 x iPad 16GB wit en zwart) er apart staan.
  #86  
Oud 24-03-11, 16:14
Bakkie Bakkie is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Mijn reservering in Dordrecht staat nog (aanbetaling van 50 E), daar gaat de winkel om 14 uur dicht en om 17 uur weer open (tot 21 uur). Ze vormen twee rijen, een rij met reserveringen en een rij zonder. DUssss.. ik weet waar ik ben rond die tijd! OVerigens, reserveringen worden een dag vastgehouden.
  #87  
Oud 24-03-11, 17:02
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkvisje Bekijk bericht
Iemand die weet of ik nog ergens in de buurt van roosendaal/breda er 1 kan reserveren. Moet namelijk tot 5 werken ;(
Achjoh, half mei zullen ze wel weer volop leverbaar zijn hoor.
  #88  
Oud 24-03-11, 17:06
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Apple Store in Australië is al online om te bestellen. Kijk maar op onderstaande link. Wordt je niet blij van

'First International iPad 2 Online Sales (March 25) Begin With 2-3 Week Shipping Estimates. First International iPad 2 Online Sales Begin With 2-3 Week Shipping Estimates - Mac Rumors'
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #89  
Oud 24-03-11, 17:19
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

Net gebeld door MacHouse hilversum. Ze krijgen van elke versie maar 5 binnen en mijn reservering die ik op 9 maart heb gemaakt vervalt ook per direct. Dus wordt morgen ergens in de rij staan...
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #90  
Oud 24-03-11, 17:25
Rivinn Rivinn is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik heb net ook een mail gekregen van Switch (Belgische Apple Reseller) Dat omdat contractuele reden geen reserveringen mogen gedaan worden. Ook goe op tijd maarja...
  #91  
Oud 24-03-11, 17:25
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door david007 Bekijk bericht
Net gebeld door MacHouse hilversum. Ze krijgen van elke versie maar 5 binnen en mijn reservering die ik op 9 maart heb gemaakt vervalt ook per direct. Dus wordt morgen ergens in de rij staan...
Dus in totaal 60 ipads. Is aardig wat..
  #92  
Oud 24-03-11, 17:36
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Maar mag reserveren nou van Apple? Of is dat aan de winkels zelf? Ik ben benieuwd. Ben er morgen wel een tijdje van te voren. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er enorme rijen staan. We zijn nog niet zo Apple freak als America =)
  #93  
Oud 24-03-11, 17:41
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard levering

Ik heb net bericht gekregen van MacCity:


Geachte relatie,
Middels deze mail informeren wij u over het volgende:
Apple heeft door de zeer beperkte beschikbaarheid van de iPad 2 besloten de eerste aanleveringen toe te bedelen aan enkele winkels.
Apple verwacht dat de tweede zending medio April wordt aangeleverd. Hierdoor worden onze magazijnen naar verwachting ook medio April aangevuld. Daaropvolgend zullen wij de iPads doorlopend aangeleverd krijgen. De hoeveelheid iPads welke wij aangeleverd krijgen hangt van de beschikbaarheid van Apple af. Wij als MacCity hebben in ieder geval ruime hoeveelheden besteld.
Vanaf morgenmiddag ca. 17.00h worden de producten op onze website geplaatst. Hoewel wij nog geen voorraad hebben bieden wij wel de mogelijkheid uw reservering om te zetten in een bestelling. De bestellingen worden op volgorde van binnenkomst uitgeleverd, er vanuit gaande dat deze voldaan zijn.
Daarnaast willen wij niet nalaten te vermelden dat de iPad 1 modellen afgeprijsd zijn. De aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt, of te wel; op=op. Kijk ook eens naar onze MacBook Pro en iMac acties. U kunt ook geheel vrijblijvend een offerte aanvragen, zie www.maccity.nl
Wij vertrouwen u middels dit schrijven voldoende te hebben geïnformeerd en tekenen met vriendelijke groeten,
MacCity
Reaal 9E
8305 BP Emmeloord
  #94  
Oud 24-03-11, 20:31
speksnij speksnij is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 8
Angry iPad reservering wil men annuleren

Beste lezers,

ben aan het einde van de middag ook gebeld door de vestigings manager van de Apple reseller bij mij in de buurt (zal de plaats nog even voor mijzelf houden)

Ik heb ongeveer 3 weken geleden een pre order gedaan voor een witte 32 GB Wi-Fi met een oranje cover. Netjes 50 euro betaald en rustig afgewacht.

Vorige week werd ik gebeld door hen waarbij men de verwachtingen wat probeerden te managen omdat er toch wel heel veel iPads waren verkocht in de US en dat zijn mogelijk minder aantallen zouden krijgen dan verwacht. Op zich netjes, maar nog geen man overboord. Ik sta op plek 30 en dat zou toch wellicht wel goed moeten komen. Dus nog steeds rustig.

Heb afgelopen dinsdag zelf nog even gebeld om te vragen of het allemaal zou gaan lukken omdat bekend werd gemaakt dat mogelijk pas vanaf 17:00 met de verkoop gestart zou worden. Ook geen probleem.

Tijdens het (zeer correct verlopen) gesprek gaf de vestigings manager aan (in omzichtige bewoording) dat zij niet langer de pre order lijst mochten gebruiken en of ik maar in de loop van de middag bij de winkel langs moest komen om dan te kijken of ik mijn iPad alsnog zou kunnen kopen. Je zult begrijpen dat ik van mijn stoel viel van verbazing.

Hoe kan een zelf respecterend bedrijf nu eerst bepaalde regels opstellen (zijnde pre ordering met een aanbetaling) en dan 1 dag voor de introductie de regels gaan aanpassen en nieuwe regels gaan instellen. Onacceptabel!!!

Dit heb ik zo correct mogelijk aangegeven aan de vestigings manager. Zonder dit met veel woorden uit te spreken gaf hij aan dat dit inderdaad niet uit te leggen is aan klanten. Zo wordt er met 2 maten gemeten en dat kan echt niet. Overigens was hij wel zo eerlijk om dit te communiceren. Hij had ook kunnen zeggen dat mijn keuze niet was geleverd en ik gewoon even moest wachten. Dus respect!

De bottom line is dat ik geen concrete toezegging heb gekregen dat mij pre order morgen wordt uitgeleverd. We hebben het gesprek afgesloten met de afspraak dat hij het intern (lees hogerop) nogmaals zou bespreken en mij terug bellen.
Ik ben in afwachting hiervan. Maar het laatste woord is hierover nog niet gesproken, want anders gaat de beerput helemaal open en zal ik met naam en toenaam de situatie in de openheid brengen.
  #95  
Oud 24-03-11, 20:46
martijnvw82 martijnvw82 is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speksnij Bekijk bericht
Maar het laatste woord is hierover nog niet gesproken, want anders gaat de beerput helemaal open en zal ik met naam en toenaam de situatie in de openheid brengen.
Ja, en dan? Je doet net alsof je een fantastisch verhaal hebt voor de voorpagina van De Telegraaf.

Ik snap dat je gespannen bent omdat je morgen je speeltje kan aanschaffen, maar laten we alles wel even in perspectief zien. Er zullen geen kamervragen worden gesteld naar aanleiding van jouw 'schandaal'
  #96  
Oud 24-03-11, 20:50
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Het was al een tijdje bekend dat de resellers geen reserveringen op mochten nemen. Deden ze dat wel, dan kon je verwachten dat die lijsten de prullenmand in konden na verloop van tijd. Je kon het weten, maar koos ervoor toch te geloven dat de winkelier het beter wist dan Apple zelf. Typisch gevalletje "eigen schuld, dikke bult".
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
  #97  
Oud 24-03-11, 20:50
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Als ik hoor dat sommige winkels geeneens 1 van een bepaald model binnen hebben gekregen word ik daar toch wel bang van.
  #98  
Oud 24-03-11, 20:54
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speksnij Bekijk bericht
Maar het laatste woord is hierover nog niet gesproken, want anders gaat de beerput helemaal open en zal ik met naam en toenaam de situatie in de openheid brengen.
En wat denk je daar verder mee op te schieten? Kans is groot dat jij en een heleboel andere Nederlanders morgen nog geen iPad 2 in handen zullen hebben. Dit komt puur omdat Apple niet voldoende iPad 2 aan de winkels kan/wil leveren.

Ik zou morgen gewoon je 50 euro terug halen en op tijd in de rij gaan staan
  #99  
Oud 24-03-11, 21:19
Mypod Mypod is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 71
Standaard

Iemand enig idee of de Dixons wel zijn reserveringen laat staan? Heb namelijk al 729,99 betaald!
__________________
MacBook Pro 13 2011 i5, 8GB, SSD | iPhone 5 16GB Black | iPad Mini 32GB Black | Apple TV 3rd.
  #100  
Oud 24-03-11, 21:37
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Weet iemand hoeveel de media markt en resellers krijgen? Ik wil er een!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad reserveren in de VS en zelf ophalen. Snader iPad algemeen 8 20-04-10 14:27
Apple: reserveren iPhone verboden! ButcherJF Archief 15 09-07-08 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.