//

iPad reserveren mag niet van Apple Nederland?

iPad reserveren mag niet van Apple Nederland? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door speksnij Beste lezers, ben aan het einde van de middag ook gebeld door de vestigings manager van de Apple reseller bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 24-03-11, 21:52
Bakkie Bakkie is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speksnij Bekijk bericht
Beste lezers,

ben aan het einde van de middag ook gebeld door de vestigings manager van de Apple reseller bij mij in de buurt (zal de plaats nog even voor mijzelf houden)

...

Ik ben in afwachting hiervan. Maar het laatste woord is hierover nog niet gesproken, want anders gaat de beerput helemaal open en zal ik met naam en toenaam de situatie in de openheid brengen.
Helaas hier precies hetzelfde verhaal. Vanavond gebeld door mijn APR dat ze morgen de reserveringslijst niet zullen uitleveren. Ik stond op plaats 28 met een witte 32 gb 3g. Reservering wordt na morgen wel opgepakt (duh, lees 3 -4 weken levertijd). Ik had natuurlijk de berichtgeving over het niet aannemen van reserveringen wel gelezen, maar tot vanochtend aan toe (was in de buurt dus speciaal nog gevraagd), vertelden ze gewoon nog volgens de reserveringenlijst te leveren, ze zeiden nog lacherig 'natuurlijk als je gereserveerd hebt, ben je de eerste!'. Nou haha.. dan lijd je als winkel toch echt wel gezichtverlies als je dit 's avonds (19.00 uur) alsnog telefonisch terugneemt... ja we hebben het om 13 uur besloten iedereen te gaan bellen...

Dus teleurstelling, en toch in de rij morgen.

Ook wel teleurgesteld in Apple, willen zij gewoon rijen zien en zo publiciteit? Lijkt het in ieder geval wel op, maja eigen keus om als vee behandeld te worden.. bizar
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 24-03-11, 21:54
Bakkie Bakkie is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mypod Bekijk bericht
Iemand enig idee of de Dixons wel zijn reserveringen laat staan? Heb namelijk al 729,99 betaald!
Ik heb twee dixons vestigingen gebeld, zij hebben nieuwe reserveringen na de Apple mededeling stopgezet, maar degenen die al wel betaald hebben, krijgen gewoon voorrang. Maw Dixons houdt zich wel aan de afspraken, itt meerdere APR's die alle reserveringen hebben afgebeld.
  #103  
Oud 24-03-11, 22:00
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Wanneer heeft apple dat dan bevestigd dat er geen reserveringen mogen? Beetje raar dat er vandaag naar de mensen gebeld is. Dat alleen mensen die betaald hebben voorrang krijgen.
  #104  
Oud 24-03-11, 22:12
Bakkie Bakkie is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Heel erg raar zelfs, dat je belt oke, maar doe het dan iets eerder van tevoren.. blijkbaar wisten een aantal APR's het al vanaf 16 maart, toen is dit topic gestart. Je vertelt mij niet dat Apple maar een paar APR's heeft gebeld. Op mij komt het over als onprofessionaliteit van de betreffende APR's. Jammer.
  #105  
Oud 24-03-11, 22:13
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Ik heb helaas geen bron kunnen vinden. Maar las laatst dat Apple bekend had gemaakt dat reserveringen ditmaal niet plaats konden vinden. Geldt trouwens niet alleen voor Nederland. Ook in de VS was het dit jaar zo dat je niet kon reserveren.

Dom van de Nederlandse winkeliers dat ze dan alsnog heel snel, zonder na te denken, reserveringslijsten beschikbaar stellen om vervolgens vele klanten met een aanbetaling te moeten teleurstellen.
__________________
 MacBook Pro 13" with Touch Bar (2018) / Apple Watch 42mm SS 
 iPhone 12 Pro Max 128GB Pacific Blue / iPad Pro 11" 
  #106  
Oud 24-03-11, 22:18
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Ik ga slapen. Success iedereen met de verkoop!
  #107  
Oud 24-03-11, 22:31
Bakkie Bakkie is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Ik heb helaas geen bron kunnen vinden. Maar las laatst dat Apple bekend had gemaakt dat reserveringen ditmaal niet plaats konden vinden. Geldt trouwens niet alleen voor Nederland. Ook in de VS was het dit jaar zo dat je niet kon reserveren.

Dom van de Nederlandse winkeliers dat ze dan alsnog heel snel, zonder na te denken, reserveringslijsten beschikbaar stellen om vervolgens vele klanten met een aanbetaling te moeten teleurstellen.
Precies, dat is dan ook mijn teleurstelling, kijk dat je in de rij moet staan, prima, gelijke monniken gelijke kappen, maar besteed iets meer aandacht aan je systeem, je weet dat er veel mensen op af komen.
  #108  
Oud 24-03-11, 22:42
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Mijn APR zei hetzelfde, reserveringen bleef staan maar daar kijken ze pas naar na het weekend. Kortom, daar heb je niks aan.
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #109  
Oud 25-03-11, 00:00
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard

Mijn APR heeft mij vandaag rond de klok van 3 uur gebeld om te bevestigen en zelfs te GARANDEREN dat ik morgen met een iPad 2 naar huis ga, ongeacht waar ik in de rij sta, dus ze leggen hem apart. Stond nummer 5 op de lijst voor een 32 GB Wit. Toch ga ik geen risico nemen en wat eerder in de rij staan, mocht het toch een grote leugen zijn. Maar dan weet ik ook wel dat het laatste keer is dat ik bij die winkel wat ga kopen . Ik zou er niet tegen kunnen als ze je eerst lekker maken voor een Ipad 2 en dat je hem morgen kan halen en vervolgens toch maar niet, want het is uitverkocht. Das beetje knudde dan . Ongeacht of je er wat aan kan doen of niet, dat is een soort van macht die ze over je hebben en je kan er weinig aan doen. Daar ben ik het dus niet mee eens, dus ik zal er dan zeker een melding van maken .
  #110  
Oud 25-03-11, 00:06
leftie leftie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: x
Berichten: 60
Standaard

lukt het al : )

Selecteer - Apple Store (Nederland)
  #111  
Oud 25-03-11, 07:48
Bram Jetten Bram Jetten is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 2
Standaard

Wat ik het vreemdst vind is dat vorig jaar bij de verkoop van de iPad 1 al direct gezegd werd dat reserveringen niet konden worden gemaakt. Vreemd dat ze zich daar nu weinig meer van aan lijken te trekken.

Ik ben overigens nog niet gebeld en heb een aanbetaling van €50,- gedaan.

Laatst gewijzigd door Bram Jetten; 25-03-11 om 07:52.
  #112  
Oud 25-03-11, 09:41
NHalden NHalden is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram Jetten Bekijk bericht
Wat ik het vreemdst vind is dat vorig jaar bij de verkoop van de iPad 1 al direct gezegd werd dat reserveringen niet konden worden gemaakt. Vreemd dat ze zich daar nu weinig meer van aan lijken te trekken.
Dat is niet zo. Vorig jaar heb ik hem gereserveerd en uiteindelijk ook kunnen afhalen. Ik heb dit jaar geen reservering geplaatst dus ik heb geluk dat de reserveringen nu opgeheven zijn!
  #113  
Oud 25-03-11, 11:41
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Ik ben benieuwd hoeveel iPads de winkels echt binnen gaan krijgen vandaag. Hoor echt veel verschillende berichten hierover.

Succes iedereen!
  #114  
Oud 25-03-11, 12:00
speksnij speksnij is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Huizen
Berichten: 8
Standaard

de gemiddelde APR krijgt er vandaag 30!
  #115  
Oud 25-03-11, 13:50
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speksnij Bekijk bericht
de gemiddelde APR krijgt er vandaag 30!
Apr hier in hasselt heeft er 80 binnen!
Sta eerste in de rij...
  #116  
Oud 25-03-11, 16:23
leftie leftie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: x
Berichten: 60
Standaard

Om 3 uur kwam ik aan bij de mediamarkt alexander, gelukkig maar 10 mensen in de rij.

Tijd 16:22 : rond de 75 / 100 mensen in de rij

Edit: tijd 16:55 ongeveer 150 man

Laatst gewijzigd door leftie; 25-03-11 om 16:53.
  #117  
Oud 25-03-11, 18:04
leftie leftie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: x
Berichten: 60
Standaard

sta je 3 uur van tevoren in de rij, ben je nummer 8 krijg je aan de balie te horen dat er geen 64GB 3G ZWART op voorraad is.. een 32GB 3G zwart genomen dan maar.
  #118  
Oud 25-03-11, 18:26
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Nou, ik heb mijn iPad 2 3G 32GB zwart binnen, was V&D binnen gelopen omdat ik naar het toilet moest en zag bij Dixons dat ze ook de iPad 2 verkocht. Er stonden maar 3 mensen in de rij (16:15 uur), ben toen maar blijven staan. Wilde hem eerst bij Mediamarkt halen, gelukkig heb ik dat niet gedaan, hoorde van mensen die later erbij kwamen dat het een puinhoop was.
  #119  
Oud 25-03-11, 18:33
franklinv franklinv is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Diepenbeek (be)
Berichten: 10
Standaard

Ik heb mijn 32GB Wi-Fi black netjes gekregen zoals vorige vrijdag gereserveerd met een voorschot van 100 euro. Dit was bij mediamarkt Hasselt. Ik was er vandaag om 17u20 en ik hoorde dat ze er maar 65 binnengekregen hadden, bijna allemaal waren gereserveerd.
  #120  
Oud 25-03-11, 19:15
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Heb mijn iPad 2 16GB wit ook keurig ontvangen
Normaal had ik hem pas binnen 1 maand, maar vandaag toch eens gaan kijken en blijkbaar was mijn iPad er wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad reserveren in de VS en zelf ophalen. Snader iPad algemeen 8 20-04-10 14:27
Apple: reserveren iPhone verboden! ButcherJF Archief 15 09-07-08 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.