iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad reserveren mag niet van Apple Nederland? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/86900-ipad-reserveren-mag-niet-apple-nederland.html)

cremerhm 16-03-11 14:54

iPad reserveren mag niet van Apple Nederland?
 
Had een reservering staan voor de iPad 2, maar krijg zojuist een mailtje dat de reservering is vervallen omdat het reserveren door Apple Nederland niet is toegestaan .... aldus de Apple Reseller.

Hebben meerdere mensen hier iets van vernomen?

Dat worden vast en zeker wachtrijen en teleurstellingen .... :(

wouter1981 16-03-11 14:57

Klinkt aannemelijk. Wachtrijen is wat ze graag willen zien natuurlijk.

ajongebreur 16-03-11 16:57

Waar had je de reservering?

punt83 16-03-11 17:02

Is ook hetgeen wat ik te horen heb gekregen. Ben benieuwd hoe druk het kan worden dan volgende week vrijdag. Nederlanders zijn toch niet zo gek als amerikanen volgens mij.

borgqueenx 16-03-11 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door punt83 (Bericht 652245)
Is ook hetgeen wat ik te horen heb gekregen. Ben benieuwd hoe druk het kan worden dan volgende week vrijdag. Nederlanders zijn toch niet zo gek als amerikanen volgens mij.

nou ja ik ben waarschijnlijk wel zo gek om een uur voor openeningstijd met een visstoeltje voor de MM te zitten :P

cremerhm 16-03-11 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 652267)
nou ja ik ben waarschijnlijk wel zo gek om een uur voor openeningstijd met een visstoeltje voor de MM te zitten :P

Zo gek ben ik op zich ook wel, ware het niet dat ik verwacht dat mijn dochtertje dan waarschijnlijk 1 groot drama zou maken.... :-)

Dus ik ga gewoon een half uurtje voor openingstijd aansluiten.
Gelukkig opent de officiele reseller om 09.30 haar deuren en de MM om 10.00 .... heb ik wat speling :-)

Nog een week en nu al aan het denken op welke methode ik het ding het snelst in mijn handen krijg....absurd.

macleentje 16-03-11 22:14

Óf de openingstijden gaan ook deze keer weer naar voren zodat je daar in alle vroegte voor de deur kan gaan liggen:P. Ik sla een keertje over:-) Wens jullie veel succes voor volgende week!

cremerhm 16-03-11 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macleentje (Bericht 652365)
Óf de openingstijden gaan ook deze keer weer naar voren zodat je daar in alle vroegte voor de deur kan gaan liggen:P. Ik sla een keertje over:-) Wens jullie veel succes voor volgende week!



De Apple reseller gaf aan dat ze gewoon om 0930 open gaan. Maar het zou me niet verbazen inderdaad! We zullen zien....

borgqueenx 16-03-11 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cremerhm (Bericht 652320)
Zo gek ben ik op zich ook wel, ware het niet dat ik verwacht dat mijn dochtertje dan waarschijnlijk 1 groot drama zou maken.... :-)

Dus ik ga gewoon een half uurtje voor openingstijd aansluiten.
Gelukkig opent de officiele reseller om 09.30 haar deuren en de MM om 10.00 .... heb ik wat speling :-)

Nog een week en nu al aan het denken op welke methode ik het ding het snelst in mijn handen krijg....absurd.

Hehe ik al 2 weken. Naar welke stad ga je?

cremerhm 17-03-11 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 652389)
Hehe ik al 2 weken. Naar welke stad ga je?

Ik ga mijn geluk beproeven in Roermond.
Even wat topics van vorig jaar doorgelezen, toen hadden de winkels meer voorraad dan mensen in de wachtrij ... hoop dat dit nu ook zo is!

Nog 8 nachtjes slapen :o

nibbit88 17-03-11 21:42

Ik heb keuze uit 7 locaties in mijn omgeving haha (Rotterdam) MM centrum, MM beijerlandselaan, MM Alexander, Saturn zuidplein, Machouse, iFactors centrum en iFactors spijkenisse. Ik twijfel ook nog steeds. Als ik gegarandeerd en zonder al te veel bombarie een iPad wil hebben, dan wordt het de Saturn. Wil ik alle media-aandacht meekrijgen, dan wordt het de MM of de iFactors in het centrum. Moeilijk!

borgqueenx 17-03-11 21:49

zal er dan media aanwezig zijn? zo bijzonder is het ook weer niet...

nibbit88 17-03-11 21:57

In R'dam, op die locatie, is er altijd media tijdens zulke releases. :P
Sowieso de locale zenders, maar erg vaak ook de NOS en RTL.

cremerhm 17-03-11 22:04

Zal de saturn een grotere voorraad hebben dan de MM of de premium reseller? Wij hebben alleen een MM in de buurt. Saturn is 30km rijden. In een straal van 20km heb ik 4 optie's, waarvan 1 in Duitsland.

nibbit88 17-03-11 22:13

Een medewerker bij de Saturn waar ik heen zou kunnen gaan, vertelde me dat ze 60 witte en 100 zwarte binnen krijgen. In alle soorten (16GB, 32GB en 64GB met én zonder 3G)

borgqueenx 17-03-11 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 652739)
Een medewerker bij de Saturn waar ik heen zou kunnen gaan, vertelde me dat ze 60 witte en 100 zwarte binnen krijgen. In alle soorten (16GB, 32GB en 64GB met én zonder 3G)

dat zijn goede berichten. hopelijk kan de media markt ook zoveel bemachtigen :)

cremerhm 17-03-11 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 652753)
dat zijn goede berichten. hopelijk kan de media markt ook zoveel bemachtigen :)

Ik vraag me af hoe en óf ze dat kunnen weten ... Ze kunnen iets besteld hebben, maar of ze het geleverd krijgen is natuurlijk een tweede...

Ik ben benieuwd, heb me nog nooit met de release van een (Apple) product bezig gehouden...maar het jeukt nu al aan alle kanten ;-)

Zou heel erg balen als ik er volgende week niet 1 weet te bemachtigen. Ik ga voor de 16gb Wi-Fi .

nibbit88 17-03-11 22:45

@cremerhm:
Ik denk dat de dozen al lang en breed in het magazijn zitten. Ik heb bij die Saturn gewerkt, zulke uitspraken doen ze niet als ze iets niet zeker weten.

@borgqueenx:
Ik weet wel zeker dat de Mediamarkt minstens zoveel units binnen zal krijgen. Mediamarkt-Saturn is één bedrijf en de tak Mediamarkt wordt (in Nederland) gezien als de grotere broer. Dus het lijkt me dat die nog wel wat meer voorraad binnen zal krijgen.

cremerhm 17-03-11 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 (Bericht 652761)
@cremerhm:
Ik denk dat de dozen al lang en breed in het magazijn zitten. Ik heb bij die Saturn gewerkt, zulke uitspraken doen ze niet als ze iets niet zeker weten.

@borgqueenx:
Ik weet wel zeker dat de Mediamarkt minstens zoveel units binnen zal krijgen. Mediamarkt-Saturn is één bedrijf en de tak Mediamarkt wordt (in Nederland) gezien als de grotere broer. Dus het lijkt me dat die nog wel wat meer voorraad binnen zal krijgen.

In dat geval kan ik vrijdag een half uur langer in bes blijven liggen ;-) , de MM gaat een half uur later open dan de premium reseller (of hoe dat dan ook heet)

borgqueenx 17-03-11 23:12

zou wel goed nieuws zijn. ik bel de MM ook wel morgen. kijken of ze al iets meer weten. zal wel lekker zijn als ik niet zo vroeg uit mn bed hoefde te komen :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:31.