Film/series op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb diverse films / tv series gedownload in de iTunes US store. Nu zijn sommige bestanden erg groot. Bijvoorbeeld serie van een uur is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film/series op iPad
Ik heb diverse films / tv series gedownload in de iTunes US store. Nu zijn sommige bestanden erg groot. Bijvoorbeeld serie van een uur is 1.8 gb. Via handbrake verkleinen lukt niet, bestand is beveiligd.
Kent iemand een manier om deze bestanden te comprimeren? Het zijn m4v bestanden, maar beveiligd. Of weet iemand een manier hoe ik ze kleiner op mijn iPad krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Streamen naar je iPad? Met AirVideo, of zo?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
comprimeren, film, ipad, m4v |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film kijken op Ipad divx bestanden. | Bhola | iPad algemeen | 35 | 27-01-12 17:27 |
film kijken op iPad via Wi-Fi (StreamToMe) | markjan | Wi-Fi | 2 | 31-01-11 11:50 |
Films en series op je ipad zetten | patrick37 | iPad algemeen | 48 | 29-07-10 15:03 |
Video: 3gs film niet naar film bieb?? | tapijtkever | Muziek, foto & video | 0 | 26-10-09 16:05 |
|
|