//

Sony e-Reader inruilen voor iPad2

Sony e-Reader inruilen voor iPad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn moeder wilt haar sony e-reader verkopen en een ipad2 kopen. Nu heeft zij aardig wat boeken gekocht via bol.com en die staan dan in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-11, 18:59
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard Sony e-Reader inruilen voor iPad2

Mijn moeder wilt haar sony e-reader verkopen en een ipad2 kopen.

Nu heeft zij aardig wat boeken gekocht via bol.com en die staan dan in haar 'reader library'. Is het mogelijk om deze boeken over te zetten naar een iPad2 aangezien die weer gebruikt maakt een iBook store.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-11, 19:14
Freya50 Freya50 is offline
• iOS 4.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Duitsland
Berichten: 2
Standaard

Met de app van bolboek kun je je boeken van bol.com ook op je iPad lezen.
  #3  
Oud 20-03-11, 17:41
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

In itunes is een app genaamd "boekenbol". Deze app is helemaal gratis en je kan daarin al je gekochte boeken bij bol.com mee openen.

Verder kan je eboeken de je hebt ZONDER drm gewoon importeren in de iBooks app. Boeken zonder DRM zijn dus altijd te lezen.

De boeken met DRM, zoals die van bol.com, kan je met hun speciale apps ook gewoon lezen.
  #4  
Oud 21-03-11, 00:37
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Wat ik wel jammer vind aan de 'boekenbol'; dat je hem niet kunt uitproberen...!
Maar ondertussen geef je wel je Adobe ID op; waarmee je dus 1 minder apparaat hebt - waarop je je drm boeken kunt openen.

Is Boekenbol beter/minder dan BlueFire...?? (die ook met DRM werkt)
  #5  
Oud 26-03-11, 12:13
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik heb de boekenbol geinstalleerd, maar ik krijg niet de boeken in de lijst te zien die ik voor mn moeder heb gedownload. Hoe wordt dit gesynchroniseerd? Ik kan de DRM bestanden ook niet op de computer vinden.. :\
  #6  
Oud 26-03-11, 12:18
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Er staan ook geen DRM bestanden op je lokale Mac/PC. Het idee is dat alles op een server staat. Nu weet ik niet hoe het bij Bol gaat maar bij Amazon moet je van tevoren even het apparaat autoriseren waarop je gaat lezen. Moet je dit bij Bol ook niet doen? Dit autoriseren doe je met een webpagina (bij Amazon dan dus). Op deze pagina zie je de apparaten staan die toegang vragen. Vinkje erbij en het werkt.

Ik zal eens gaan kijken hoe dat bij Bol gaat. Heb de app wel geinstalleerd en een Adobe-ID aangemaakt. Ik heb er nog niks gekocht echter. (idd Sjeltur.. dat ID vond ik al zo vreemd en nog vreemder dat Bol die wilde gebruiken. Vind Amazon dan toch een tikje beter met de Kindle-app).
  #7  
Oud 26-03-11, 12:28
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Ik heb ook inderdaad van alles geautoriseerd. Bij bol.com, Adobe en de e-reader zelf ..

Lol nu ik dit bericht lees doet de boekenbol het! Waarschijnlijk moest hij alles eerst downloaden ofzo..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? YvesT Chat en geruchten 92 09-01-12 19:38
iPhone inruilen voor een Touch Diamond; FW 2.0 is een lachertje! jeffrey iPhone algemeen 28 22-07-08 18:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:59.