//

Herstel van iPad

Herstel van iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort, na update naar 4.3, problemen met crashen van programma's, traag reageren van touchscreen ed. Nu had ik de intentie om de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-03-11, 17:50
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard Herstel van iPad

Ik heb sinds kort, na update naar 4.3, problemen met crashen van programma's, traag reageren van touchscreen ed.

Nu had ik de intentie om de iPad een keer te herstellen. Ik heb begrepen dat dan alles van de iPad verwijderd word. Wanneer ik dan nadien een reservecopie terugzet, behoud ik dan al mijn instellingen en vorderingen in bepaalde games? Vb alle levels in angry birds of moet ik alles opnieuw manueel instellen?
Alvast bedankt voor de reacties.

Laatst gewijzigd door john wings; 20-03-11 om 17:51. Reden: Schrijffout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-11, 21:44
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

heb na mijn upgrade exact maar dan ook echt exact dezelfde problemen gehad als jij. thread hier geplaatst. restore procedure gevolgd. ben alles maar dan ook echt alles kwijt geraakt. dus ook het functioneren van mijn aps (ibooks), codes, wachtwoorden etc, instellingen. Hij wordt dan net als toen je hem kocht in de verpakking
  #3  
Oud 20-03-11, 23:48
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Dat kwijtraken van je wachtwoorden, instellingen, etc kun je oplossen door eerst een back up te maken in iTunes (rechtermuisklik op je iPad; maak reservekopie)....
Als je dan de restore hebt gedaan; kun je in de hoofdscherm op iTunes "Herstel" doen.
Denk er wel aan; hiermee bewaar je niet je Apps, Muziek etc op je iPad...Alleen de instellingen, etc
Je Apps etc staan, als het goed is, toch gewoon in je iTunes => dus - die kun je weer gaan syncen...!

Nog wel een tip; mocht je ook actief apps binnenhalen op je iPad = doe dan bij iTunes => rechtermuisklik - ook nog de 'zet aankopen over' voordat je aan dit herstellen begint!
  #4  
Oud 21-03-11, 08:44
Apple94 Apple94 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Hallo allemaal,

Ik weet niet goed in welk topicik moet zijn voor deze vraag, maar ik denk dat ik 'm het beste hier kan stellen! Ik heb vorige week mijn Ipad verkocht en omdat aankopen overzetten niet lukte had ik dus bepaalde apps op mijn Ipad staan (zoals Fifa en Football manager) die dus niet op mijn Itunes stonden! Vrijdag komt (hopelijk) de Ipad 2 en daar zou ik graag die apps weer op zetten, moet ik ze dan nog een keer betalen of zijn ze gewoon gratis omdat ik ze al een keer heb gekocht op mijn Ipad (Maar ze staan dus niet op mijn Itunes)? Oftwel, is het mogelijk dat ik zo op Itunes FM en FIfa aanschaf zonder daar voor te hoeven betalen?

Alvast bedankt!
  #5  
Oud 21-03-11, 09:13
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

App aankopen worden gekoppeld aan je account, niet aan je device. Eens gekocht blijft gekocht, dus je hoeft ze niet opnieuw te betalen (wat al regelmatig is aangegeven op dit forum).

En nu weer on-topic.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Herstel blijft steken op "iPad-Software herstellen..." iPhone3G_Olé iPad algemeen 3 28-07-10 11:26
iPod touch: Herstel van Ipod GTFO Jailbreak 2 07-05-10 13:55
iPhone: nieuwe iphone 3gs van Tmobile herstel?? fritsdehond Jailbreak 1 15-03-10 13:51
Deel van iconen kwijt na herstel. Maartenombe Archief 1 10-01-09 22:08
help!! Problemen na herstel van 1.1.2 Busta227 iPhone algemeen 2 08-01-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.