iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Comic CBS Bestanden lezen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/87186-comic-cbs-bestanden-lezen.html)

naturel00 20-03-11 20:11

Comic CBS Bestanden lezen
 
Hallo

Ik heb een stripboek gedownload in CBS bestand type
En wil deze nou op mijn ipad zetten met boeken is het gelukt maar deze comics wil het niet lukken kan iemand mij hierbij helpen
Dus stripboeken bekijken op de Ipad

Alvast
Bedankt

ajongebreur 20-03-11 21:28

Haal het prg., ARCreader binnen op je iPad. Via iTunes kan je dan de stripboeken toevoegen en met de arc reader lezen op je iPad. Ik doe dat met alle Micheal Vailliant strips.

naturel00 20-03-11 21:37

Hallo
Bedankt alleen lukt het niet ze in iTunes te zetten

ajongebreur 21-03-11 10:20

Ipad aan de itunes hangen .Arc reader staat op je ipad ( na binnenhalen natuurlijk) en syncen met itunes om het daar ook te hebben staan. Klik op Apps en kijk onderaan de blz. bij bestandsdeling. Als het goed is staat daar ARC reader bij. Klik daarop en kies voeg toe.
Zoek je CBR/CBS bestanden op en ze worden 1 voor 1 ingelezen. Als dat klaar is op de Ipad arc reader starten kies library(daar staat nog niks) en kies edit. Ze worden nu binnengehaald in arc reader. Succes. Anders even via zoeken op dit forum cbr intikken.
Er is al veel over geschreven want er zijn meerder prg om dit te doen.

Dijkie1337 22-03-11 11:32

ComicZeal werkt het prettigste van alle comicbook-apps, vind ik. Vooral als je een grote collectie hebt en de delen netjes bij elkaar wilt zetten. Met bijvoorbeeld ComicBookLover is dat een drama.

iPetert 23-03-11 18:29

ComicZeal is inderdaad erg makkelijk en fijn om te gebruiken. Werkt ook met dropbox, als je dropbox op je iPad zet en je cbr/cbs bestanden in je dropbox zet ( op je desktop ) en dan dropbox opent vanaf je iPad dan kan je de cbr/cbs bestanden openen in ComicZeal vanuit dropbox.

AadK 14-06-13 19:25

Sorry,maar ik hoop nog op een replay hier aangezien dit topic al wat oud is.
Ik probeer het maar.
Ik heb ARCReader ge-install. Op de Ipad,nu heb ik wat CBS bestanden op mn Windows PC,en die wil ik op de Ipad lezen ,nu lees ik ergens dat ik deze bestanden in Itunes moet inlezen.
Dit gaat dan als volgt.
ACRReader syncen,heb ik gedaan,en zie hem in Itunes.
Dan in Itunes op De Reader klikken en bestanden toevoegen,dit lukt mij dus niet,aangezien er dan alleen maar staat ACRReader verwijderen.
Wat doe ik fout.

Beech43 14-06-13 21:14

Als je op Apps klikt zie je dan niet de ACReader onderin het scherm ? Als je daar op klikt dan opent zich rechts een venster met onderaan de mogelijkheid om files toe te voegen. Zo is het op mijn Mac bij b.v. Bluefire.

Gilles111 15-06-13 08:51

En aanvullend daarop, wat ook kan, als je in Windows verkenner naar de map met de bewuste bestanden die je in de reader wil hebben gaat en in dat venster (van Windows verkenner) die bestanden aanklikt en vervolgens rechter muisklik --> kopiëren klikt dan kun je daarna in iTunes in het venster naast de reader-app weer rechtermuisknop klikken --> plakken. Eventueel kun je de bestanden hier ook heen slepen vanuit het Windows venster (in dat geval wel even het Windows venster verkleinen zodat je deze en iTunes tegelijk ziet).

Op deze manier worden ze via iTunes rechtstreeks op je iPad gezet.

AadK 15-06-13 10:01

Acrreader
 
Ik zie die acrreader wel in itunes,zoals ik al zei,maar daar staat alleen een knop verwijderen bij.

TouchMe 15-06-13 10:35

Het is al gezegt maar volgens mij zit je nog steeds in de verkeerde kolom ....heb je wel eens naar beneden gescrold?De hele pagina dus niet de apps kolom alleen.
Daar staan bij "Bestandsdeling" ook apps en mijn comicbookreader staat daar bij. Even activeren en op voeg toe klikken. Dan ga je vanuit daar naar de map waar de strips instaan.

Beech43 15-06-13 11:35

Precies, zoiets schreef ik toch ook, "onderin het scherm" ?

AadK 15-06-13 11:39

Ik heb het gevonden heren,ik zat in de verkeerde kolom.
Ik moest dus naar de buitenste schuifbalk.
Bedankt hoor,en een fijn weekend allemaal.

Gilles111 16-06-13 09:44

Veel plezier met lezen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.