iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Wel of geen smart cover?? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/87414-geen-smart-cover.html)

stannie66 23-03-11 22:55

Wel of geen smart cover??
 
wil graag weten wie de smart cover bij de ipad 2 gaan kopen.
het beschermd niet de achterkant en heb al wat filmpjes gezien dat hij het scherm ook aardig vies kan maken.

graag jullie mening.:)

Jeroenmo 23-03-11 23:00

Denk het wel, wordt ook mijn enige bescherming voor 'around the house' gebruik. Op reis doe ik hem in een sleeve.

In tegenstelling tot m'n iphone 4 die echt met van alles en nog wat beschermd is =). Maarja, die gooi je ook gewoon zo in de broekzak.

stannie66 23-03-11 23:03

oke oke, ik denk dat ik ook wel een smart cover erbij neem, alleen al omdat die zo fet is:P

RoBertoo 24-03-11 01:41

Ik ga ook een smart cover kopen denk ik. Ben niet zo bang voor het krassen van de achterkant. Gebruik mijn iPhone 4 immers ook al maanden zonder enige bescherming en afgezien van enkele krasjes op de achterkant gaat dat prima. Denk ook dat ik hem alleen met de smart cover erop meeneem naar school enzo. Als ik echt ga reizen zal ik er wel een sleeve omheen doen.

Dan nog een vraag voor de smart cover kopers, gaan jullie voor de polyurethaan versie of de leren versie? Ik ga zelf denk ik voor de polyurethaan, grijs omdat dat de enige neutrale kleur is. Een zwarte zou misschien beter zijn geweest, maar ik vind €69 wel erg veel geld.

stannie66 24-03-11 09:48

oke dank voor je mening,
ik ga zelf gewoon voor de pulyurethaan, vind de leren wel erg veel geld!
kan niet wachten tot het eindelijk morgen is!

borgqueenx 24-03-11 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stannie66 (Bericht 654924)
oke dank voor je mening,
ik ga zelf gewoon voor de pulyurethaan, vind de leren wel erg veel geld!
kan niet wachten tot het eindelijk morgen is!

Geen idee wat polyluteraan of whatever voor spul is maar 69 is simpelweg te duur. De smart cover is gemaakt voor de ipad 2, en vice versa. Dus ik vind het een benodigde accesoire. En het werkt ook volgens reviews heel makkelijk. Ik bescherm mijn apparaten niet maar die smart cover is ook gewoon mooi als stand voor het typen:)

jap74 24-03-11 11:12

Voor mij geen covers meer die niet de hele iPad beschermen. Mijn iPad 1 is van 30cm gevallen en er zat een barst in het scherm. Ik neem dus altijd een 'Book case' die kleine vallen kan weerstaan. Ik ben enorm zuinig op mijn Apple Spullen, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.

stannie66 24-03-11 12:45

@borgqueenx idd 69 euro vind ik ook erg veel voor iets wat alleen maar het scherm beschermd.
@jap74 ja nja ik denk dat je dan een beetje ongeluk heb gehad:P

JoostS 24-03-11 12:59

cover your backside iPad2
 
Binnenkort beschikbaar ter bescherming van de achterkant van de ipad 2. ;)Worried About The Back Of Your iPad 2? Enki Has A Case For You

stannie66 24-03-11 13:16

oke dat is mooi om te horen, dit komt ook gewoon hier in Nederland uit?

borgqueenx 24-03-11 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoostS (Bericht 654974)
Binnenkort beschikbaar ter bescherming van de achterkant van de ipad 2. ;)Worried About The Back Of Your iPad 2? Enki Has A Case For You

Nice ik hoop dat die snel uitkomt:)

S¡mon 24-03-11 15:11

De smart cover vind ik in ieder geval ongelooflijk vet!

Bordyl 24-03-11 18:28

Ook een mogelijkheid om de achterkant te beschermen, is er een folie opplakken.

Heb er zelf één besteld van ZAGG, zo'n 39 dollar dacht ik. Maar ten minste kan ik nog van de schoonheid van m'n toekomstige iPad genieten, met een handige Smart Cover.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:52.