//

Wat te doen bij Light Leaks iPad 2?

Wat te doen bij Light Leaks iPad 2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar mijn mening is de leakage niet storend! Alleen bij een zwart scherm kun je het wel zien inderdaad, maar voor de rest heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28-03-11, 09:35
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Naar mijn mening is de leakage niet storend! Alleen bij een zwart scherm kun je het wel zien inderdaad, maar voor de rest heb ik er totaal geen last van ook niet bij een helderheid van 75%!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 29-03-11, 23:06
Roonwig Roonwig is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook liever een ipad met een foutje dat je niet ziet dan geen ipad2 
  #43  
Oud 29-03-11, 23:09
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Ik heb de mijne vandaag terug gebracht... Ik had dan ook buiten het bleeding een dode pixel
  #44  
Oud 29-03-11, 23:33
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Ik heb helaas ook backlightbleeding.
Bij helderheid achtergrond zwart op 0% : niets
Bij helderheid achtergrond zwart op 50% : Iets bij homebutton
Bij helderheid achtergrond zwart op 100%: Duidelijk bij de homebutton en rechtsboven. Gele vlekken linksboven.

Wat moet ik doen? Ik heb meestal helderheid op 0%. Heel soms op 20%.
  #45  
Oud 30-03-11, 00:03
iksander iksander is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_recci Bekijk bericht
Tja, oordeel zelf.. Ik weet niet of ik terug zal gaan naar de winkel. Ik zit niet de hele dag naar een zwart scherm te kijken.. dus ik stoor me er (nog) niet aan.
Zo had ik het ook,vind ik niet kunnen opzich.
Heb hem maandag ook teruggebracht naar de winkel.
Krijg morgen te horen of er een nieuwe voor me klaar ligt anders ben ik bang dat het 3 a 4 weken gaat duren.
Als dat zo is heb ik al de neiging om te zeggen,geef maar terug en ik deal er wel mee dan anders moet ik het ding zolang missen en heb hem net!
  #46  
Oud 30-03-11, 00:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb een smalle gele vlek op mijn iphone die niet weggaat, moet er mee leven, is niet echt storend maar toppunt is dit bij mij er niet van den beginne al was, heel bizar dus.

Met de ipad 2 die ik van iemand heb overkocht op 27maart heb ik er geene last van voor de moment dus ik ben voorlopig bij de goeie.
  #47  
Oud 30-03-11, 10:37
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Ik had leaks op mijn ipad 2 maar die zijn naar 3 dagen gewoon zelf verdwenen.
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #48  
Oud 30-03-11, 11:31
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Ik heb ook leaks in het midden links en rechtsonder, maar kan het alleen zien wanneer ik een zwart scherm heb, helderheid op 100% en me in een volledig donkere kamer bevind,,,
Ik heb er bijgevolg echt nooit last van. Het was me niet eens opgevallen als er niets over geschreven was op het internet...
Ik ga er alleszins echt niet voor terug.
  #49  
Oud 31-03-11, 12:21
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Ik vind het nogal storend dat het blijkbaar weer een beetje weggemoffeld wordt in het kader van geen slapende honden wakker maken.
Het is gewoon een fikse productiefout als blijkbaar 30 tot 60% van de iPad2 deze verschijnselen vertonen. Daar in Cupertino knijpen ze de billen dat er niet een massale terugroep actie in het leven wordt geroepen.

Ook bij de Dixons reageerde ze verbaasd (oh, is er wat mee dan, nee je bent de eerste!!) en we hebben geen beleid, ieder filiaal gaat er anders mee om.

Eens te meer blijkt maar weer dat je als klant op een rode loper wordt binnengehaald, maar als er problemen zijn dat je dan gewoon pech hebt. Dan is het vechten voor je recht en hopen dat het correct wordt afgehandeld.

Volgens mij had er nu gecommuniceerd moeten worden dat er inderdaad slordige producten zijn geleverd en dat hier coulant mee om wordt gegaan voor de mensen die zich eraan storen.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #50  
Oud 31-03-11, 22:26
ProMac ProMac is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 166
Standaard

Ik weet ook echt niet wat ik ermee moet doen...

Het hoort natuurlijk niet! Dat is zeker, je koopt een apparaat van 800 euro en dan zoiets. Het is niet zo dat ik me eraan stoor, maar eigenlijk zouden ze al die iPads terug moeten nemen en ruilen voor een goed en degelijk product!
__________________
iPad 2 Wi-Fi + 3G 64GB Black | iPhone 4 32GB | Apple TV 2G | MacBook Pro 17" 2x 2,93 Ghz 4GB DDR3 | iPod Nano 2G 8GB Black
  #51  
Oud 01-04-11, 14:51
Jeroenmo's schermafbeelding
Jeroenmo Jeroenmo is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik ben het ermee eens dat het niet hoort.
Echter stoort het mij niet, ik ga er dus ook niet mee terug. Tenzij het erger wordt, of als de voorraad dalijk weer volop is.
__________________
Iphone 4 32GB (Frankrijk) @ Vodafone
Ipad 2 32GB (Nederland)
  #52  
Oud 01-04-11, 21:57
vincent.bosch vincent.bosch is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Poortvliet
Berichten: 15
Standaard

Ik heb er geen last van, alleen bij helderheid op 100 en volledig zwart scherm zie ik klein beetje bij de homebutton, maar dit zie ik alleen als ik heel hard duw. Kijk eigenlijk nooit naar black screen, dus zou het niet er vinden als het iets mee zou zijn. Liever iPad dan geen, omdanks zon'n klein vlekje, die miss ook wel weg trekt.
  #53  
Oud 02-04-11, 22:18
pippirules pippirules is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 13
Standaard

Ik heb vandaag mijn iPad 2 met light bleeding kunnen omruilen voor een nieuwe. En jawel hoor, weer eentje met light bleeding. Ik baal enorm, ziet er niet fraai uit en op een witte pagina heb ik allemaal geel langs de randen. Ik overweeg weer terug te gaan en mijn geld terug te vragen!
  #54  
Oud 02-04-11, 22:53
ProMac ProMac is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pippirules Bekijk bericht
Ik heb vandaag mijn iPad 2 met light bleeding kunnen omruilen voor een nieuwe. En jawel hoor, weer eentje met light bleeding. Ik baal enorm, ziet er niet fraai uit en op een witte pagina heb ik allemaal geel langs de randen. Ik overweeg weer terug te gaan en mijn geld terug te vragen!
Daar zit ik dus ook mee... Ik kan mijne waarschijnlijk ook gewoon omruilen. Heb al contact gehad, maarjah volgens mij heeft 93% hier last van. Dus grote kans dat ik er dan weer een krijg met hetzelfde probleem. Apple levert super mooie en bijna altijd goede producten, maar dit is wel slecht!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone terug van verzekering maar light leaks X-Tince iPhone algemeen 0 22-02-11 15:10
iPad in Amerika gekocht - wat te doen? TuurDS iPad algemeen 6 04-11-10 10:26
wat te doen bij computer crash? drumdik iTunes 2 19-08-10 12:17
iPhone 3G: Wat te doen bij beschikbare updates? mereitje Unlock 8 09-01-09 10:05
Wat te doen bij mist? borgqueenx iPhone algemeen 6 08-11-08 15:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.