iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Wat te doen bij Light Leaks iPad 2? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/87543-doen-light-leaks-ipad-2-a.html)

xxMartenxx 25-03-11 20:14

Wat te doen bij Light Leaks iPad 2?
 
Ik heb zojuist mijn iPad 2 opgehaald nu blijkt het scherm last te hebben van Light leaks, wat nu te doen?

Brilsmurf 25-03-11 20:19

Terugbrengen.

diruez 25-03-11 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx (Bericht 655433)
Ik heb zojuist mijn iPad 2 opgehaald nu blijkt het scherm last te hebben van Light leaks, wat nu te doen?

Ik heb hetzelfde probleem en je bent gewoon de sjaak. Terug brengen en vervolgens wachten tot er weer voorraad is.

Brilsmurf 25-03-11 20:42

Is het misschien handig om hier een serienummer te vermelden. Misschien is het een bepaalde serie die hier last van heeft.

iWiefring 25-03-11 20:57

Je kunt hem ook naar Apple opsturen.

Fidel 25-03-11 21:06

Ik heb het ook, maar of ik er echt "last" van heb? Ik betwijfel het eerlijk gezegd, ik kijk het even aan. Het gaat ook wel een tijdje duren voordat er weer ipads op voorraad zijn in NL lijkt me

iksander 25-03-11 21:44

Ook behoorlijk last van op 4 plekken zelfs.
Ben al terug geweest naar winkel en mag hem maandag terugbrengen en waarschijnlijk komen daar woensdag weer nieuwe binnen.
De beste man zei dat ik voorrang had op de eerstvolgende ipads die binnen komen.

diruez 25-03-11 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iksander (Bericht 655492)
Ook behoorlijk last van op 4 plekken zelfs.
Ben al terug geweest naar winkel en mag hem maandag terugbrengen en waarschijnlijk komen daar woensdag weer nieuwe binnen.
De beste man zei dat ik voorrang had op de eerstvolgende ipads die binnen komen.

Bij een iCentre gehaald of een andere store?

cremerhm 25-03-11 22:15

Ook mijn iPad 16 Gb Wi-Fi heeft er last van....
Kijk t even aan. Breng hem sowieso pas terug als er voorraad is denk ik!
Als ik er mee terug ga tenminste.

nibbit88 25-03-11 22:29

Ik heb ook last van 3 lightleaks. Maar als ik het me goed kan herinneren had ik dat ook op mijn 1st gen. iPad en ging dat naar verloop van tijd vanzelf weg.

Ik kijk nog wel even.

iksander 25-03-11 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door diruez (Bericht 655499)
Bij een iCentre gehaald of een andere store?

Dit was bij de dixons.

cremerhm 25-03-11 23:10

Ik ook bij Dixons. Maakt voor garantie allemaal niets uit, toch!? Maareh, verwacht men dat het weg trekt? Was het bij de 1 idd ook?

RiPaXe 25-03-11 23:20

Heb vandaag ook een iPad 2 gekocht bij de MM in Arnhem, 16 GB Black Wi-Fi model. Heb er ook last van.


Misschien trekt het nog bij, anders ga ik ook terug zodra er voldoende voorraad is

iksander 25-03-11 23:54

Lijkt mij dat dit onmogelijk kan wegtrekken.
Dat van die gele vlekken trekken wel weg die sommige hadden doordat de lijm droogt.
Maar dit is dus ff wat anders helaas.

Roonwig 26-03-11 00:32

Ik ook, maar wie niet
 
Ben onderhand benieuwd of er ook mensen zijn met ipad2 die er NIET in mindere of meerdere mate 'last' van hebben.... Ik dus ook, wacht even af of ik er iets mee moet ...

Moumentai 26-03-11 00:55

Heb er ook een klein beetje last van, maar het is me nog niet gaan irriteren. Even afwachten, misschien wordt het minder. Zo niet, dan wachten tot de iPad 2 hype een beetje voorbij is en er genoeg voorraad is. Dan maar even omruilen :).

Taab 26-03-11 08:27

Heb er ook een beetje last van maar het is vandaag volgens mij al minder dan gisteren. Volgens de verkoper van iFactors hebben de lichtvlekken ook te maken met lijm die nog niet gedroogd is. Op zich lijken de vlekken ook gelig te zijn bij mij. Ik wacht nog wel een paar weken. Als ik er dan echt last van heb ruil ik hem wel om als ik meteen een nieuwe mee kan krijgen.

uiterlix 26-03-11 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Taab (Bericht 655579)
Heb er ook een beetje last van maar het is vandaag volgens mij al minder dan gisteren. Volgens de verkoper van iFactors hebben de lichtvlekken ook te maken met lijm die nog niet gedroogd is. Op zich lijken de vlekken ook gelig te zijn bij mij. Ik wacht nog wel een paar weken. Als ik er dan echt last van heb ruil ik hem wel om als ik meteen een nieuwe mee kan krijgen.

Een nieuwe krijg je meestal alleen mee wanneer het een DOA betreft. Wanneer je pas weken later aankomt met een defect dan wordt ie gewoon opgestuurd naar Apple hoor.

Taab 26-03-11 09:19

Lekker dan. Nou ja ik zie alleen iets als ik in het donker zit. En dat is op zich nooit. Ik kijk het wel aan.

Bakkie 26-03-11 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roonwig (Bericht 655561)
Ben onderhand benieuwd of er ook mensen zijn met ipad2 die er NIET in mindere of meerdere mate 'last' van hebben.... Ik dus ook, wacht even af of ik er iets mee moet ...

Om te antwoorden op je vraag, hier compleet geen last van light leakage. Witte 32 3G. Dus het kan zeker.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.