//

"geen service" bij Ipad2 3g

"geen service" bij Ipad2 3g discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Gisteravond heb ik een Ipad2 3g 32gig gekocht. Aangezien ik van mij werk nog een Mobiel Internet Modem van KPN (soort van usb dongel) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-03-11, 14:29
Boktor2 Boktor2 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard "geen service" bij Ipad2 3g

Hoi,

Gisteravond heb ik een Ipad2 3g 32gig gekocht. Aangezien ik van mij werk nog een Mobiel Internet Modem van KPN (soort van usb dongel) had dacht ik dat ik het simmetje die daar in zat ook wel kon gebruiken voor mijn nieuwe Ipad. Zodra ik het simmetje in mijn ipad doe krijg ik de melding "geen service". Bij de aanschaf van de Ipad heb ik ook een gratis simmetje van KPN Hi gekregen, deze logt wel netjes in op het KPN netwerk.

Ik heb de KPN Helpdesk nog gebeld en zij geven aan dat er geen probleem is met het simmetje van mijn werk, deze is niet geblokkeerd oid.

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-11, 19:33
darkvisje darkvisje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 100
Standaard

ik heb het zelfde ,met een dual sim van tmobile, heb je de laatste versie al draaien ? ik nog niet iniedergeval, dus mss straks ff update maar ik wil niet mn jailbreak kwijt raken omdat ik al geupdate heb
  #3  
Oud 26-03-11, 23:38
Boktor2 Boktor2 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 23
Standaard

Ja, heb de nieuwste firmware draaien maar ook daar zit ik nog met het probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 12:59
"geen service" KPN na vakantie in Amerika Robertus KPN 2 17-09-10 08:28
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" Michiel93 iPhone algemeen 4 12-07-09 21:51
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 17:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.