iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   FaceTime vraagje (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/87614-facetime-vraagje.html)

swakes 26-03-11 20:54

FaceTime vraagje
 
Is het mogelijk om van een iPad 2 naar een iPhone 4 te facetimen en hoe doe je dat??

Mij lukt het niet :(

Thanks

debroei 26-03-11 21:06

ja is mogelijk, via Emailadres

Smegd 26-03-11 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door swakes (Bericht 655910)
Is het mogelijk om van een iPad 2 naar een iPhone 4 te facetimen en hoe doe je dat??

Mij lukt het niet :(

Thanks

Maken dat op beide FaceTime actief staat (via instellingen/telefoon/FaceTime op iPhone 4)
Daarna voeg je op jeipad2 jouw tel nr toe aan je FaceTime en het werkt perfect.

swakes 26-03-11 21:23

Owke het is gelukt.... Thanks

marcoryn 27-03-11 09:20

Nog meer mensen hier met het facetime freeze probleem?
Gaat weer lekker hier.. Bleeding probleem, pixel die vastzat en nu weer mn facetime die telkens blijft hangen. Ik heb liever dat Appple een maandje later met de iPad komt ipv een half miljoen stuks per dag produceert en kneusjes aflevert :-(

pinokkia 27-03-11 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Smegd (Bericht 655923)
Maken dat op beide FaceTime actief staat (via instellingen/telefoon/FaceTime op iPhone 4)
Daarna voeg je op jeipad2 jouw tel nr toe aan je FaceTime en het werkt perfect.

Van mijn iphone 4 naar mijn iPad 2 (Wi-Fi only) lukt het nog steeds niet:mad:. Ik heb op beide apparaten wel dezelfde email adres. Zou het daar aan liggen soms?

Denman1985 27-03-11 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn (Bericht 656038)
Nog meer mensen hier met het facetime freeze probleem?
Gaat weer lekker hier.. Bleeding probleem, pixel die vastzat en nu weer mn facetime die telkens blijft hangen. Ik heb liever dat Appple een maandje later met de iPad komt ipv een half miljoen stuks per dag produceert en kneusjes aflevert :-(

Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem. Degene met met de ipad 2 ziet mij wel maar andersom niet. maar we horen elkaar wel. :mad:

nu heeft de ipad 2 firmware 4.3.1. en de iphone nog 4.3. maar dat zou toch niet uit hoeven maken? :mad:

swakes 28-03-11 14:23

Bij mij werkt het nu perfect Ipad2 Fw 4.3.1 en iphone JB op 4.2.1
Dus heeft de Fw er niet echt iets mee te maken...

RioolDokter 28-03-11 14:43

Ik heb fw 4.3 op iPad2 en problemen. Ik ga vanavond naar 4.3.1 en dan nog eens proberen. Denk persoonlijk dat het wel aan de software ligt..

pinokkia 28-03-11 15:15

Bij mij werkt het facetime inmiddels op 4.3. Bij mij deed facetime had niet, omdat ik zowel de iphone 4 als mijn iPad 2 zelfde email adres had ingevoerd. Ik heb nou een andere email adres ingevoerd op mijn iPad 2 en het werkt perfect dus.

Chicco68 09-05-11 23:45

Ik ben in het bezit van een iPad2 met versie 4.3.2.
Wat ik ook probeer, ik krijg geen verbinding tussen FT op mijn iPad2 en FT op mijn iPhone4 of iMac. Van de iMac naar de iPhone4 en omgekeerd lukt het wel.....

Rare is dat, als ik een verbinding wil maken vanuit FT op de iPad2, er wel gebeld wordt (dus iPad2 - iPhone4 / iPad - iMac) maar er alleen "verbinding maken" blijft staan echter er wordt geen verbinding gemaakt.....

Als ik vanuit de iMac of iPhone4 een verbinding wil maken met FT op de iPad2 krijg ik zelfs helemaal geen "uitnodiging" binnen op de iPad2.....

Ik heb reeds een ander emailadres gemaakt voor op de iPad2, dus daar kan het niet aan liggen. Ik zit trouwens wel op dezelfde Wi-Fi-verbinding, maar dat zal toch geen probleem zijn? Als ik FT gebruik tussen de iPhone4 en de iMac zit ik namelijk ook op dezelfde internetverbinding.

Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Heb al diverse sites bezocht maar nergens een oplossing/antwoord op mijn vraag gevonden :(

Chicco68 10-05-11 23:18

Niemand een idee wat het probleem kan zijn? :confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.