//

telefoon abonnement simkaart in Ipad2

telefoon abonnement simkaart in Ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb onlangs een Ipad2 aangeschaft met 3G. Nu vroeg ik mij af of ik bijvoorbeeld van telfort een sim only mobiel abonnement(incl. internetbundel) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-03-11, 13:30
Arnis Arnis is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard telefoon abonnement simkaart in Ipad2

Hi,

Ik heb onlangs een Ipad2 aangeschaft met 3G.

Nu vroeg ik mij af of ik bijvoorbeeld van telfort een sim only mobiel abonnement(incl. internetbundel) kan aanschaffen en die in mijn ipad2 kan steken? Oftewel kan ik dan op internet met 3G. of zit er een soort beveiliging op waardoor het wordt geblokkeerd omdat hij "ziet" dat het geen telefoon is?

Kan iemand mij verder helpen?

Dank!

Gr
Arnis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-11, 13:38
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Dat kan gewoon. Maar houd wel je data bij, want als je heel veel verbruikt. Kunnen ze het door hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! leike Unlock 2 04-08-12 05:42
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? Vincent82 Overige providers België 1 17-08-10 09:57
Welke abonnement? En losse telefoon of combi? sanneps Koopinformatie Nederland 5 26-01-10 12:48
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Telefoon preparen zonder AT&T simkaart thomas Unlock [archief] 3 03-11-07 22:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.