//

Gek zijn is gezond

Gek zijn is gezond discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gek zijn is gezond Ik zie hier mensen die voor een iPad2 tot 200 euro meer betalen dan de nieuwprijs. Hoe gek kan men zijn. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-03-11, 12:41
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Cool Gek zijn is gezond

Gek zijn is gezond

Ik zie hier mensen die voor een iPad2 tot 200 euro meer betalen dan de nieuwprijs. Hoe gek kan men zijn.

Ik heb een iPad1 64Gb G3 waar ik best tevreden over ben. Ben zelf ook eens gaan kijken naar de iPad2 en eerlijk, mijn toestel is robuuster, voelt steviger aan en het enige verschil is de camera?

Persoonlijke opinie: een iPad1 64Gb G3 is tweedehands (met garantie) al verkrijgbaar voor 500 euro = 300 euro goedkoper dan de iPad2 (als je er al eentje kan vinden) en dit voor een camera meer ...

Bon, titel is "Gek zijn is gezond"

Dus mensen: graag jullie persoonlijke mening hierover
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-11, 12:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Iedereen doet met zijn/haar geld wat hij/zij wil en hoeft daar geen rekenschap voor af te leggen of gek voor te zijn. Dat is mijn mening.

PS:
Ik vind het nogal cru, en misschien van enige jaloersheid getuigen, om mensen voor gek te verklaren die meer wensen te betalen dan u bereid bent.
  #3  
Oud 29-03-11, 13:03
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Het klopt inderdaad dat een iPad 1 robuuster en steviger aan. Maar als je in bed zit te internetten. Merk je na een uurtje wel het verschil. Mijn hand word nml lam. Ik had zelf inderdaad een iPad 1 (3 weken oud en gekocht in de winkel voor €355) via de marktplaats verkocht voor €350. Er zit niets aan extra`s bij. Dat noem ik nou ook gek om zo`n bedrag voor een 2dehandse iPad 16GB Wi-Fi only te kopen. Persoonlijk zou ik nooit meer betalen dan de nieuwprijs, want dan wacht ik net zo liever een x aantal weken. Maar ja als mensen zo iets gelijk willen hebben en een produkt schaars is. Dan betalen ze meer daarvoor. Moet men zelf uiteindelijk uitmaken wel of niet meer betalen.

Laatst gewijzigd door pinokkia; 29-03-11 om 13:05.
  #4  
Oud 29-03-11, 13:03
rem4rk4ble rem4rk4ble is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Gek zijn is gezond

Ik zie hier mensen die voor een iPad2 tot 200 euro meer betalen dan de nieuwprijs. Hoe gek kan men zijn.

Ik heb een iPad1 64Gb G3 waar ik best tevreden over ben. Ben zelf ook eens gaan kijken naar de iPad2 en eerlijk, mijn toestel is robuuster, voelt steviger aan en het enige verschil is de camera?

Persoonlijke opinie: een iPad1 64Gb G3 is tweedehands (met garantie) al verkrijgbaar voor 500 euro = 300 euro goedkoper dan de iPad2 (als je er al eentje kan vinden) en dit voor een camera meer ...

Bon, titel is "Gek zijn is gezond"

Dus mensen: graag jullie persoonlijke mening hierover
Ja of je leest gewoon ff de specs door en ziet dat dat niet het enige verschil is. Schaarste drijft de marktprijs omhoog. bekend fenomeen niets nieuws mee. Koop maar is kaartjes voor 1 of ander concert op een website. zijn meestal 2x duurder al dan niet meer. Het is maar waar je je geld aan uit wilt geven. Drugs. Vrouwen. Appels. Dan zou ik voor het gezondere fruit gaan
  #5  
Oud 29-03-11, 13:38
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

Ik heb de iPad 2 helaas nog niet wel was ik in het bezit vanaf september vorig jaar van de iPad1 32gb. Het grootste verschil vind ik niet de camera. Die heb ik niet nodig.
Een groot pluspunt van de iPad vind ik de vormgeving. Hij ligt zoveel beter in de hand. Dit merk je direct de eerste seconden dat je hem vast hebt.

Om hier veel meer geld voor te betalen dan voor de iPad 1 dat is natuurlijk ieder voor zich. Ik heb graag het nieuwste van het nieuwste in gadget land en ben bereid dit te betalen. Anderzijds was mijn iPad 1 niet verkocht had ik de 2 (nog) niet gehaald.
  #6  
Oud 29-03-11, 14:18
SpeedDemon SpeedDemon is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Emmen
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar SpeedDemon
Standaard

Wat ik persoonlijk niet begrijp is dat mensen meer betalen dan de winkelprijs ipv een paar weken te wachten.

Was niet in staat vrijdag om op tijd bij een shop te komen en heb dus maar besloten om een paar weken te wachten en me zo een paar 100 Euro te besparen.
  #7  
Oud 29-03-11, 14:43
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Zo zullen inderdaad de meeste mensen denken, maar er moet er maar één bereid zijn om de meerprijs te betalen om het ding verkocht te krijgen.
Waarom zou je het ding niet proberen duurder te verkopen als het nergens anders meer te krijgen is. Lijkt mij gewoon logisch. Of men die prijs dan uiteindleijk wilt betalen, dat moet de klant zelf uitmaken. Wanneer de prijs echt te hoog is, zal niemand het toestel kopen, en zakt de prijs vanzelf.
  #8  
Oud 29-03-11, 14:54
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Ik heb ze allebei, 64 GB 3G in 1 en 2 uitvoering. De slimme cover in combinatie met de iPad2 maakt dat deze veel handzamer aanvoelt dan de iPad1 in zijn dikke omhulsel. Ik zeg er eerlijk bij dat ik de 2 ook in een sleeve zal vervoeren maar op het werk is de 2 een stuk fijner werken, lichter en handzamer.

PS Garageband was voor mij de aanleiding een 2 te kopen. Die 512 MB t.o.v. 256 Mb en snellere processor waren de doorslag.
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
  #9  
Oud 29-03-11, 14:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Gek zijn is gezond

Ik zie hier mensen die voor een iPad2 tot 200 euro meer betalen dan de nieuwprijs. Hoe gek kan men zijn.

Ik heb een iPad1 64Gb G3 waar ik best tevreden over ben. Ben zelf ook eens gaan kijken naar de iPad2 en eerlijk, mijn toestel is robuuster, voelt steviger aan en het enige verschil is de camera?

Persoonlijke opinie: een iPad1 64Gb G3 is tweedehands (met garantie) al verkrijgbaar voor 500 euro = 300 euro goedkoper dan de iPad2 (als je er al eentje kan vinden) en dit voor een camera meer ...

Bon, titel is "Gek zijn is gezond"

Dus mensen: graag jullie persoonlijke mening hierover
Ik heb er geene last van dat een ander 200 euro meer wil betalen, het is mijn geld en bankrekening niet .

Wat is voor mij het verschil tussen de ipad 1 en 2; snelheid om te beginnen, de ipad 2 is sneller,vlotter ook en nog beter om te scrollen en ga zo maar door, is ook mooier afgewerkt vind ik en nog niet onbelangrijk; weegt lichter ook, ik heb de ipad 1 niet gekocht omdat ik deze nogal zwaar vond, als je dat ding heel de tijd moet vastnemen,pf.
Het is idd een gepimpte ipad die ipad 2 maar wel een leuke gepimpte met extra voordelen die ik hier heb opgenoemd.

Mensen zegden ook tegen mij; wacht nog 3-4 weken dan komen er nieuwe binnen wat wel zal kloppen denk ik maar ik haat wachten (is mee alles zo) en ik heb 21 euro meer betaald dan de nieuwprijs, heb er geene spijt van.
  #10  
Oud 29-03-11, 15:36
pacilootje pacilootje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: eindhoven
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Gek zijn is gezond

Ik zie hier mensen die voor een iPad2 tot 200 euro meer betalen dan de nieuwprijs. Hoe gek kan men zijn.

Ik heb een iPad1 64Gb G3 waar ik best tevreden over ben. Ben zelf ook eens gaan kijken naar de iPad2 en eerlijk, mijn toestel is robuuster, voelt steviger aan en het enige verschil is de camera?

Persoonlijke opinie: een iPad1 64Gb G3 is tweedehands (met garantie) al verkrijgbaar voor 500 euro = 300 euro goedkoper dan de iPad2 (als je er al eentje kan vinden) en dit voor een camera meer ...

Bon, titel is "Gek zijn is gezond"

Dus mensen: graag jullie persoonlijke mening hierover
helemaal mee eens ik wacht wel tot de ipad3 uit is dan zal er wel een betere camera inzitten maar van mij hoeft het niet
  #11  
Oud 29-03-11, 15:41
WPT's schermafbeelding
WPT WPT is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 161
Standaard

Dan kun je misschien beter wachten totdat de iPad 4 uitkomt want die is weer beter dan de iPad 3. Of je wacht op de iPad 5 want die is weer ... (je raadt het wel.

Waar ligt de grens als je wacht wordt alles (in de techniek) altijd beter en goedkoper.
  #12  
Oud 30-03-11, 00:39
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvy Bekijk bericht
Gek zijn is gezond
Ik zie hier mensen die voor een iPad2 tot 200 euro meer betalen dan de nieuwprijs. Hoe gek kan men zijn.
Ik heb een iPad1 64Gb G3 waar ik best tevreden over ben. Ben zelf ook eens gaan kijken naar de iPad2 en eerlijk, mijn toestel is robuuster, voelt steviger aan en het enige verschil is de camera?
Persoonlijke opinie: een iPad1 64Gb G3 is tweedehands (met garantie) al verkrijgbaar voor 500 euro = 300 euro goedkoper dan de iPad2 (als je er al eentje kan vinden) en dit voor een camera meer ...
Bon, titel is "Gek zijn is gezond"
Dus mensen: graag jullie persoonlijke mening hierover
Jij zegt t. Ik denk t. Ik weet redelijk goed wat ik wil en t zal tot IPAD 11 duren of helemaal nooit niet voordat ik heb wat ik wil.
Mijn droomPAD ziet r als volgt uit. Formaat van IPAD1 is perfect, dus daar moeten ze vanaf blijven. Dan kun je elk boek welke je maar wilt scannen en opslaan, gebeurt natuurlijk met een aps die ECHT gebruiksvriendelijk is. Liefst met de techniek zoals je die ook van een eyescan kent, dat hij automatisch aangeeft wanneer je het ideale beeld hebt. De Wi-Fi op dat ding functioneert minstens net zo goed als n laptop en de simcard is exact t zelfde als dat van je portable. T scherm is rustgevend voor je ogen. Nou daar ga ik dus 11 jaar opwachten. wvy, ik durf te dromen, jij ook?
  #13  
Oud 30-03-11, 21:28
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Mensen die €200 meer betalen verzieken de markt. Door hun schuld worden de prijzen opgedreven.

Dus, niet enkel gek maar ook egoïst.
  #14  
Oud 30-03-11, 21:53
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

...mmm, ach serieus zijn heeft geen zin. ipad is gewoon speelgoed, ieder zn ding. Het wordt pas serieus als mensen dat gaan betalen terwijl ze het (nog) niet verdiend hebben. kom net terug uit amerika, das echt 3e wereld geworden. Kopen ze een donuts of hun starbucks koffie met n creditcard.

als jullie t kopen op de pof, dat vind ik pas ziek, maar anders ......vrij land
  #15  
Oud 30-03-11, 21:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Mensen die €200 meer betalen verzieken de markt. Door hun schuld worden de prijzen opgedreven.

Dus, niet enkel gek maar ook egoïst.
Ga dat eens vertellen tegen die "egoïsten" die 150 USD voor een vat Brent olie betalen
  #16  
Oud 30-03-11, 21:57
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ga dat eens vertellen tegen die "egoïsten" die 150 USD voor een vat Brent olie betalen
precieees, en kunnen ze dat echt betalen?
  #17  
Oud 30-03-11, 22:03
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

en terwijl ik dit post begint mn ipad te haperen. hahahahihi, dat ding is echt geen klootviool waard. heb m net n jaar, beetje schudden moet ie t weer doen (hoop ik)
  #18  
Oud 30-03-11, 22:59
aevries aevries is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 144
Standaard

Ik heb de ipad 2 en vindt deze beter dan de 1. De redenen zijn hierboven al beschreven. Aangeien ik het best wel aso vindt om 200 euo meer te vragen dan de inkoopprijs, zal ik dit nooit doen.
  #19  
Oud 30-03-11, 23:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gregre Bekijk bericht
en terwijl ik dit post begint mn ipad te haperen. hahahahihi, dat ding is echt geen klootviool waard. heb m net n jaar, beetje schudden moet ie t weer doen (hoop ik)
Ik heb geen ipad 1 gehad maar heb nu wel een ipad 2 en dat ding is super en neen, ik heb geene last van haperen zenne .

Dat doet wat het moet doen.

ps; koopt u eens een archos of samsung tablet of toshiba, je gaat snel terug keren naar een ipad 2 zenne . Heb deze deze week allen getest, ipad 2 duidelijk de betere.
  #20  
Oud 31-03-11, 17:34
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Wat is een zenne?
__________________
NWO 666
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? oblomov Odido (T-Mobile) 117 14-05-10 18:15
Hoe gek kan het zijn nighttrain Chat en geruchten 1 02-08-08 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.