//

Handtekening?

Handtekening? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals iedereen wel weet als je soms ergens wat post of via via wat doorzend dan komt er onderaan te staan; verstuurd vanaf mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-11, 16:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Handtekening?

Zoals iedereen wel weet als je soms ergens wat post of via via wat doorzend dan komt er onderaan te staan; verstuurd vanaf mijn iphone of iphone 4.

Ik heb dus nu een ipad 2 en iphone 4 en toch als ik wat met de ipad 2 post of doorstuur komt dit er nooit op? (alleen bij email gaat het wel) . En als er dan toch wat opkomt dan staat er ook; verstuurd vanaf mijn iphone??? Terwijl ik het met de ipad 2 heb gepost?

Heeft er iemand een idee hoe dit komt? Waarom er altijd oftewel niks opkomt of waarom er iphone blijft opkomen inplaats van ipad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-11, 16:19
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Die handtekening is alleen van toepassing op email. Dus alleen wanneer je een email typt dan zet je iPhone of iPad er een handtekening onder. Er vanuit gegaan dat je een handtekening hebt.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 31-03-11, 16:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Die handtekening is alleen van toepassing op email. Dus alleen wanneer je een email typt dan zet je iPhone of iPad er een handtekening onder. Er vanuit gegaan dat je een handtekening hebt.
Dat lukt idd wel maar als ik bv via tvgids.be applicatie rechtstreeks vandaar een programma naar facebook verzend dan staat er opderaan ook bij het via de iphone is gedaan en er zijn nog zo van die zaken die ik gebruik en waar eronder staat iphone of iphone 4 .

Als ik dat met de ipad doe dan blijft er onder komen; iphone of iphone 4, bizar .
  #4  
Oud 31-03-11, 16:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ah dan zijn het wellicht die third party apps die die handtekening invullen. Dat staat los van de handtekening van Mail lijkt me.
  #5  
Oud 01-04-11, 11:52
Venom Venom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

De handtekening kun je instellen en wijzigen bij Instellingen -> Mail. Standaard staat deze ingesteld op "Verstuurd vanaf mijn iPhone". Hieronder staat echter ook "Buiten Mail aangemaakte berichten worden via de standaardaccount verstuurd.".

Dit laatste zou kunnen verklaren waarom er dus wel vaker een handtekening onder wordt gezet dit is immers een instelling bij het standaard mailaccount.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: html handtekening loekvh Jailbreak 0 28-01-11 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.