iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Krassen op iPad 2 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/87994-krassen-op-ipad-2-a.html)

gundamangel 31-03-11 17:33

Krassen op iPad 2
 
ik heb vrijdag als één van de eerst een iPad 2 gekocht en ik heb er toen gelijk een smart cover bij gekocht. toch heb ik al een aantal krassen op mijn scherm. daarvan is er een zo erg dat je hem gewoon kan voelen.

hebben meer mensen hier last van?

MauroDG 31-03-11 17:35

Gewoon een smart-cover met screenprotector heb ik, dus extra safe.

apotheosis 31-03-11 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gundamangel (Bericht 658105)
ik heb vrijdag als één van de eerst een iPad 2 gekocht en ik heb er toen gelijk een smart cover bij gekocht. toch heb ik al een aantal krassen op mijn scherm. daarvan is er een zo erg dat je hem gewoon kan voelen.

hebben meer mensen hier last van?

Ik denk je onvoorzichtog bent geweest want ik heb ook die smart cover gekocht en heb geene last van krassen, je moet alleen opletten met die magneten of ijzertjes die je eraan bevestigd, als dat op je scherm per ongeluk beland kan het idd zijn je met krassen zal zitten.

Ik heb het dus voor de moment dan ook niet voor.

Als dat onder garantie zou vallen mss binnensteken dan of een andere vragen??

Je zal het eens moeten nagaan hoe het zit.

S¡mon 31-03-11 19:42

Al sinds ongeveer augustus/september een iPad en nog geen krassen. Heb je niet te lange nagels of iets?

Nou ja, het enige wat je nog kan doen om een nieuwe te krijgen is om de iPad in te wisselen vanwege backlight bleeding.

Venom 01-04-11 10:28

Ik werk altijd met een screenprotector, als daar krassen op komen dan is dat immers geen probleem. Bij zichtbare krassen kun je er overigens alsnog een screenprotector op doen dan 'verdwijnen' ze vaak (niet meer zichtbaar).

flappah 01-04-11 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Venom (Bericht 658307)
Ik werk altijd met een screenprotector, als daar krassen op komen dan is dat immers geen probleem. Bij zichtbare krassen kun je er overigens alsnog een screenprotector op doen dan 'verdwijnen' ze vaak (niet meer zichtbaar).

Dat is waar maar het verbaasd me toch wel een beetje hoe er dan krassen op komen. Ik heb al sinds April vorig jaar een iPad en er zitten 0 krassen op. Voor- en achterkant. Ik gebruik echter wel een hoes, dus wellicht dat dat nog helpt.

jaspercool 26-07-11 13:58

smartcover is veel te duur en beschermt alleen de voorkant.

WAZIG 26-07-11 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 658157)
Al sinds ongeveer augustus/september een iPad en nog geen krassen. Heb je niet te lange nagels of iets?

Nou ja, het enige wat je nog kan doen om een nieuwe te krijgen is om de iPad in te wisselen vanwege backlight bleeding.

Haha, glas snijden met je nagels!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.