//

Video streamen op iPad met 3G vodafone

Video streamen op iPad met 3G vodafone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPad met een 2gb per maand abonnement van Vodafone. Ik probeer wel eens video streamen via beta.uitzendinggemist.nl of via Plex of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-04-11, 22:35
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 146
Angry Video streamen op iPad met 3G vodafone

Hoi,

Ik heb een iPad met een 2gb per maand abonnement van Vodafone. Ik probeer wel eens video streamen via beta.uitzendinggemist.nl of via Plex of via MobileMe. In het begin gaat het streamen ok maar na een minuut of 5 stopt het streamen om vervolgens niet meer op te starten. Ik heb dan goede 3G dekking en de lokatie maakt niet (ik zit wel altijd in de trein).

Herkent iemand dit, en zo ja, kunnen we er iets aan doen?

Wim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-11, 13:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Graf Zum Kotzen Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb een iPad met een 2gb per maand abonnement van Vodafone. Ik probeer wel eens video streamen via beta.uitzendinggemist.nl of via Plex of via MobileMe. In het begin gaat het streamen ok maar na een minuut of 5 stopt het streamen om vervolgens niet meer op te starten. Ik heb dan goede 3G dekking en de lokatie maakt niet (ik zit wel altijd in de trein).

Herkent iemand dit, en zo ja, kunnen we er iets aan doen?

Wim
Heb je dat ook voor als je op een andere plaats bent en 3G hebt? En waar je op éénzelfde plaats bv blijft staan?

Staan deze sites erom bekend deze goed afspelen op 3G? Want sommige die werken niet echt goed.

Wat wel bij mij gebeurd (ben wel een vlaming); ik heb proximus en ik zit dan bv tv te streamen en dan opeens stopt het boeltje ook, ik kan wel heropstarten maar het probleem bv bij deze is dat de snelheid soms teveel zakt, niet echt stabiel is dus en daardoor het soms gebeurt het bij mij stilvalt.

Wat het probleem bij u is weet ik niet, kan alle richtingen op denk ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: video's streamen lowlow Muziek, foto & video 0 11-04-08 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.