//

3Gjuice en IPAD 2

3Gjuice en IPAD 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, De IPAD2 laat zich niet door alles opladen, mijn HP PC is te slap, al mijn laptops ook dus alleen de power adapter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-11, 18:08
barenddelange barenddelange is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: vlissingen
Berichten: 9
Standaard 3Gjuice en IPAD 2

Hallo allemaal,

De IPAD2 laat zich niet door alles opladen, mijn HP PC is te slap, al mijn laptops ook dus alleen de power adapter aan de 220 lijkt het te doen.

Nu heb ik voor mijn Iphone ook een major Mojo 3Gjuice 5400 Mah externe oplader waarmee de Iphone een paar keer opgeladen kan worden (2x). Deze zou ook voor de Ipad moeten werken.

Alleen bij mijn IPAD 2 werkt die dus niet. Heeft iemand dit ook vastgesteld? Eventueel dat het wel op de IPAD1 werkt maar niet op de 2?

Heeft iemand een alternatief voor de IPAD2? Dus een externe. Zal niet snel nodig zijn omdat je niet vaak meer dan 10h zonder power zit, maartoch...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-11, 22:31
Peter_1's schermafbeelding
Peter_1 Peter_1 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 261
Standaard

Gebruik voor je pc en je laptop eens Asus AI Charger : ASUS Ai Charger - Quick charge your iPod, iPhone and even iPad!

Dit progje geeft wat meer stroom aan je USB-poorten, en werkt prima.
  #3  
Oud 03-04-11, 22:24
barenddelange barenddelange is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: vlissingen
Berichten: 9
Standaard

Niet echt een oplossing voor de 3g juice ipad.. Iemand???
  #4  
Oud 14-05-11, 01:21
barenddelange barenddelange is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: vlissingen
Berichten: 9
Standaard

Het werkt dus wel op een Ipad2, alleen geeft deze ten onrechte aan dat hij niet oplaad. Als je langer wacht dan laad hij de Ipad gewoon bij.

groeten,
Barend
  #5  
Oud 18-05-11, 11:31
Wienen Wienen is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 Bekijk bericht
Gebruik voor je pc en je laptop eens Asus AI Charger : ASUS Ai Charger - Quick charge your iPod, iPhone and even iPad!

Dit progje geeft wat meer stroom aan je USB-poorten, en werkt prima.
Je vraagt om een alternatief en bovenstaande is toch echt het beste alternatief wat er is.

Werkt buitengewoon goed en je Ipad2 laadt er gewoon mee op. Ongeacht of je nu een asus laptop hebt. (heb zelf een HP laptop en werkt perfect)
  #6  
Oud 18-05-11, 13:22
barenddelange barenddelange is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: vlissingen
Berichten: 9
Standaard

Een alternatief voor draadloos opladen met een mobiele accu lijkt me niet een laptop. Dan kan ik een agregaat met een standaard ipad oplader ook als een alternatief zien

Dus een mobiele kleine handzame accu waarmee je je ipad kan opladen (in de natuur b.v.).

Msargoed de juice kan/doet het wel alleen toont hij ten onrechte dat het niet gaat.

Groeten, barend
  #7  
Oud 19-05-11, 10:20
Wienen Wienen is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barenddelange Bekijk bericht
Een alternatief voor draadloos opladen met een mobiele accu lijkt me niet een laptop. Dan kan ik een agregaat met een standaard ipad oplader ook als een alternatief zien

Dus een mobiele kleine handzame accu waarmee je je ipad kan opladen (in de natuur b.v.).

Msargoed de juice kan/doet het wel alleen toont hij ten onrechte dat het niet gaat.

Groeten, barend
Niet om het een of ander maar je vraagt om een extern alternatief. Er staat nergens vermeld dat dit draadloos met een mobiele accu moet zijn.

Nu zijn er mensen die je willen helpen die vervolgens afgescheept worden omdat hetgeen niet overeenkomt met wat jij eigenlijk in je hoofd had zitten en niet goed hebt geformulierd in je post.

Verder even goede forumleden hoor
  #8  
Oud 19-05-11, 10:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barenddelange Bekijk bericht
Het werkt dus wel op een Ipad2, alleen geeft deze ten onrechte aan dat hij niet oplaad. Als je langer wacht dan laad hij de Ipad gewoon bij.
De iPad 2 geeft niet "ten onrechte" aan dat hij niet opgeladen wordt. De iPad 2 geeft dat zeer terecht aan, hij wordt immers met een een te lage laadstroom geladen.

Dat 3G Juice ding is geschikt voor iPhones/iPods met één (1) LiPo cel @ 3.7V. Eventueel zal dat Juice ding ook nog werken met een iPad met 2 X LiPo cel @ 3.7V.

Maar, dat Juice geval gaat zeker niet voldoende laadstroom leveren voor een iPad met 3 X LiPo cel @ 3.7V 8.300 mAh.

Wat wel zou kunnen werken met de iPad 2 is de:
3GJUICE MACBOOK AIR EXTERNAL BATTERY

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-05-11 om 10:49. Reden: Taalfouten
Reageren

Labels
accu, ipad2, major mojo 3gjuice



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Niet ondersteund acc 3GJuice ism 3GS Wonto iPhone algemeen 1 02-04-11 18:10
Ipad op HDmonitor - roteren monitor (niet ipad) Tim_Spr iPad algemeen 0 30-03-11 18:38
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e gserban iPad algemeen 10 14-09-10 09:41
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.