//

zijn er eigenaars van ipad 2 die geen backlight bleeding hebben

zijn er eigenaars van ipad 2 die geen backlight bleeding hebben discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook last van backlight-bleeding, vraag me af of ik hem nu moet omruilen of na 11 maanden, dan heb ik net binnen de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 01-07-11, 12:17
Erwinvanh Erwinvanh is offline
• iOS 6.1.4
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook last van backlight-bleeding, vraag me af of ik hem nu moet omruilen of na 11 maanden, dan heb ik net binnen de garantie weer een heel nieuw exemplaar
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 01-07-11, 12:45
DJ41 DJ41 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard

Ik heb er nagenoeg geen last van. Wel heb ik een kleine gele verkleuring aan de randen. Dat stoort mij meer.
  #83  
Oud 15-07-11, 16:40
wimvervynck wimvervynck is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik ben vandaag teruggegaan met mijn iPad Wi-Fi 64 GB. Ik had de iPad gekocht in de Mediamarkt op de dag van de release.
De eerste verkoper deed alsof hij er nog nooit van gehoord had.
liiiiiiiight bleeeeeeding????? Never heard of. Maar het was duidelijk dat hij loog aan de manier waarop hij het zei...
De tweede die erbij kwam staan nam het over en nadat ik duidelijk maakte dat ik op de hoogte was van het probleem had ik er een goede babbel mee. Hij zei dat Apple hier een steek had laten vallen en dat het een groot probleem was. Dat als je iets van Apple koopt je verwacht dat het kwaliteit is.
Ik moest me geen zorgen maken zei hij. Ik kreeg een nieuwe. Maar omdat mijn apple care (90 dagen) verlopen was kreeg ik niet direct een nieuwe maar werd hij opgestuurd.

Moet ik een refurbished ipad verwachten? Of zou het een nieuwe zijn? Enig idee hoelang ik zou moeten wachten?

Hieronder een fotootje van m'n iPad. Veel slechter kan het volgens mij niet...
Ik hoop op een betere en op een nieuwe. Ik had ondertussen al een zeer grote kras gemaakt op het scherm van 3cm. Het zou mooi zijn mocht deze weg zijn

Ik was volgens hen de eerste die terug kwam met het probleem... Moeilijk te geloven!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg backlight_bleeding.jpg‎ (15,0 KB, 74x gelezen)

Laatst gewijzigd door wimvervynck; 15-07-11 om 16:55.
  #84  
Oud 15-07-11, 19:57
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Ik heb geen blacklight bleeding en bij de iPad 2 die mijn 5 vrienden hebben ook niet

MediaMarkt is een slechte zaak, leuk voor de prijs maar voor de rest moet je er niet wezen, van service hebben ze er nog nooit gehoord en vaak behandelen ze je alsof je een dom kind bent en hun het wel beter weten
Voor mij nooit geen MediaMarkt meer!
  #85  
Oud 16-07-11, 11:13
rubbererobbie's schermafbeelding
rubbererobbie rubbererobbie is offline
• iOS 9.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: /private/nl/..
Berichten: 324
Standaard

tsja iedereen denk dat de gene met de"grootste bek"(mediakwark) de goedkoopste is ,...helaas is dat niet zo ,laat staan dat ze vakkundig personeel hebben, maar apple heeft de prijzen overal hetzelfde dus ...

mbt het bleeding , geen last van ...
  #86  
Oud 12-09-11, 11:52
iMatthijs iMatthijs is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

ik ben nieuw hier en wil graag even een opmerking plaatsen.

Heb een iPad 2 Wi-Fi + 3G na software update naar iOS 4.3.5 heb ik last van backlight leaks of bleeding.

Krijg het idee dat het misschien weleens een software probleem zou kunnen zijn, voorheen had ik dat probleem niet. Met de vorige versie was er niets aan de hand.
Dit zie ik als het donker is in mijn huis, zo hebben we dat ontdekt. Overdag geen last van bleeding!

Is er iemand die ook dat probleem herkend?
  #87  
Oud 12-09-11, 14:42
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Ook nergens last van...
  #88  
Oud 12-09-11, 14:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMatthijs Bekijk bericht
Hallo,

ik ben nieuw hier en wil graag even een opmerking plaatsen.

Heb een iPad 2 Wi-Fi + 3G na software update naar iOS 4.3.5 heb ik last van backlight leaks of bleeding.

Krijg het idee dat het misschien weleens een software probleem zou kunnen zijn, voorheen had ik dat probleem niet. Met de vorige versie was er niets aan de hand.
Dit zie ik als het donker is in mijn huis, zo hebben we dat ontdekt. Overdag geen last van bleeding!

Is er iemand die ook dat probleem herkend?
Ik heb wel een beetje last van dienen schijn ook maar ik zie het bijna niet en het stoort me ook niet en sowieso geene zin om de ipad binnen te steken voor iets wat in mijn geval hier geene kwaad kan.

Wat ik bv wel mee mijn iphone ben tegen gekomen is het volgende; toen deze nieuw was had ik geen probleem, opeens 6maand nadien zie ik opeens een gele streep (door de lijm ofzo), die heb ik nu nog steeds, vind het ook heel bizar hoe je zoiets opeens kan voorhebben maarja, als het iet echt stoort dan laat ik het allemaal zo, kan geen kwaad zolang het niet erger word natuurlijk. Voorlopig is het hier na meer dan 6maand later nie erger geworden.
  #89  
Oud 21-09-11, 19:53
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard Bleeding

We hebben er hier twee...
Een zwarte 64 gb Wi-Fi en een witte. Gelukkig geen problemen.
  #90  
Oud 23-09-11, 18:16
ghaagsma ghaagsma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

Ik heb hier twee i-pad's een witte en een zwarte en allebei geen last.
  #91  
Oud 12-12-11, 17:13
ITssME ITssME is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Vandaag m'n 2e ipad in ontvangst genomen. Deze is vervangen omdat mijn eerste ipad 2 uit Bangkok backlight bleeding had. Nu net gekeken en deze heeft helaas ook last "bleeding". Gelijk gebeld en kreeg nu de leuke opmerking dat bijna elke ipad 2 hier last van heeft. Als ik het storend vind kan ik eventueel langskomen zodat ifactors kan bekijken of deze ook in aanmerking komt voor vervanging. Moet toch niet gekker worden. Wil gewoon een goed werkende ipad zonder dat bleeding probleem. Heb verschillende vrienden met een ipad en deze hebben tot mijn verbazing geen last van het backlightbleeding effect.
  #92  
Oud 12-12-11, 21:18
1997giorgio1 1997giorgio1 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 50
Standaard backlight bleeding

beetje domme vraag misschien, maar wat is een backlight bleeding?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad (1) backlight bleeding Misterv iPad algemeen 0 10-05-11 00:58
Het hebben van een iTouch, iPhone en iPad wassenaar iTunes 3 21-11-10 20:47
Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? oblomov Odido (T-Mobile) 117 14-05-10 18:15
Die moet je hebben BjornD Archief 2 10-01-10 22:12
AnySIM 1.1 werkt met iPhones die zijn gedowngrade van 1.1.1 naar 1.0.2 EricJ Archief 6 18-10-07 10:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.