//

cosmiczeal voor ipad

cosmiczeal voor ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb deze app dernet aangeschaft maar snap er niet echt veel van, ik las je daar het één en ander van strips of boeken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-11, 19:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard cosmiczeal voor ipad

Ik heb deze app dernet aangeschaft maar snap er niet echt veel van, ik las je daar het één en ander van strips of boeken enzo zou kunnen opzetten maar het lukt langs geen kanten?

Iemand een idee wat je in feite moet doen?

Ik heb ook quickoffice en bij deze gaat dat toch iets makkelijkers; gewoon dat adres bovenaan intypen en je komt rechtstreeks op die pagina uit en kan dan meteen gaan uploaden.

Met cosmiczeal heb ik ook op hun website gedownloaded maar blijkbaar lukt dat allemaal niet echt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-11, 19:59
RickDeckard RickDeckard is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Strips importeren kan je doen:
- vanuit iTunes, als je je iPad aansluit en dan onderaan het tabblad "Apps" files uploaden
- vanuit een andere applicatie op je iPad, zoals Dropbox, Goodreader, ...

De strips moeten in cbz of cbr indeling zijn (eigenlijk een zip dan wel rar file met afbeeldingen erin)
  #3  
Oud 07-04-11, 20:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RickDeckard Bekijk bericht
Strips importeren kan je doen:
- vanuit iTunes, als je je iPad aansluit en dan onderaan het tabblad "Apps" files uploaden
- vanuit een andere applicatie op je iPad, zoals Dropbox, Goodreader, ...

De strips moeten in cbz of cbr indeling zijn (eigenlijk een zip dan wel rar file met afbeeldingen erin)
Bedankt voor de hulp, ik denk het bestand die ik heb gedownload de boosdoener zal zijn, bij quickoffice krijg ik deze er meteen in, is zo'n strip rooie oortjes (is maar een test zenne ).

Maar voorlopig lukt het dus niet met cosmic hier.

Als ik hetzelfde doe als voor mijn films naar av of oplayer en dan add klik dan kan ik wel naar het bestand van rooie oortjes gaan en als ik op het bestand klik gebeurt er dus niks, bij een film (avi/mkv ofzo) begint deze meteen te synchroniseren naar avplayer.

Bij cosmic hier gebeurt er gewoon nikske.

Ik ga nog wat verder testen met andere zaken of boeken en dergelijke te downloaden en eens op die andere manier proberen die je hier hebt aangehaalt.

ps; diene quickoffice vind ik niet slecht, enige minpunt is dat als ik dan pagina naar pagina wil gaan dat serieus hapert, ligt dat aan de app of aan hetgeen je hebt gedownload?

Want ik heb al online magazines besteld en deze werken alvast vlotter.
  #4  
Oud 07-04-11, 20:27
bramma bramma is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 13
Standaard

Is er eigenlijk een gratis comicreader waarbij je comics vanaf de pc kunt importeren?
  #5  
Oud 07-04-11, 21:17
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Stanza en cloudreader werken prima. Of Ibooks .cloudreader heb ik zelf wel goede ervaring mee icm .cbr strips.
  #6  
Oud 08-04-11, 10:48
redfoxnl redfoxnl is offline
• iOS 3.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bramma Bekijk bericht
Is er eigenlijk een gratis comicreader waarbij je comics vanaf de pc kunt importeren?
Als gratis variant zou je eens naar BookMan (eBook Reader | Bookman) kunnen kijken. Best een fijne app en je kan dan ook je comics ophalen via DropBox http://db.tt/ejsSOl7, wat echt heel fijn is om je data mee te syncen.
  #7  
Oud 08-04-11, 11:52
bramma bramma is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redfoxnl Bekijk bericht
Als gratis variant zou je eens naar BookMan (eBook Reader | Bookman) kunnen kijken. Best een fijne app en je kan dan ook je comics ophalen via DropBox http://db.tt/ejsSOl7, wat echt heel fijn is om je data mee te syncen.
Thanks, die ga ik eens proberen. Dropbox gebruik ik al, ideaal programma voor projecten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 Rubske iPad algemeen 18 20-03-11 11:07
België: 3G voor Ipad 2 CharlieCharlo Overige providers België 1 11-03-11 19:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:38.