//

Dual sim iPad

Dual sim iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gewoon Tmobile gebeld. Of ik een duo sim kon krijgen, welke ik ook kon gebruiken in mijn ipad en telefoon. Geen probleem. Krijg nu een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-04-11, 12:31
raykar raykar is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard

Gewoon Tmobile gebeld. Of ik een duo sim kon krijgen, welke ik ook kon gebruiken in mijn ipad en telefoon. Geen probleem. Krijg nu een duo sim toegestuurd. Eentje kan ik gewoon als sim gebruiken voor mijn htc telefoon en de andere kon ik gewoon verder uitdrukken naar micro sim voor mijn Ipad.
Dus Tmobile werkt op dit moment perfect mee
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-04-11, 14:55
freekfc freekfc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar freekfc
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raykar Bekijk bericht
Gewoon Tmobile gebeld. Of ik een duo sim kon krijgen, welke ik ook kon gebruiken in mijn ipad en telefoon. Geen probleem. Krijg nu een duo sim toegestuurd. Eentje kan ik gewoon als sim gebruiken voor mijn htc telefoon en de andere kon ik gewoon verder uitdrukken naar micro sim voor mijn Ipad.
Dus Tmobile werkt op dit moment perfect mee
hier hetzelfde.. ben naar de winkel gegaan en heb verteld dat ik het voor me iphone en ipad wilde gebruiken. Dit was geen probleem!
  #23  
Oud 18-04-11, 22:28
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freekfc Bekijk bericht
hier hetzelfde.. ben naar de winkel gegaan en heb verteld dat ik het voor me iphone en ipad wilde gebruiken. Dit was geen probleem!
helaas is Tmobile voor mij geen optie, geen bereik op kantoor en oo niet thuis, service blijkbaar wel goed

Vodafone belde mij terug. Sorry voor de slechte ervaring, helaas geen twee micro simkaarten, hebben ze gewoon niet bij Vodafone.
__________________
MacBook pro, iPhone 4 16 gb, iPad 2 64 gb 3G

Laatst gewijzigd door XIII; 18-04-11 om 23:20. Reden: Berichten samengevoegd
  #24  
Oud 21-04-11, 11:45
Jelke Jelke is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Groningen
Berichten: 36
Standaard

Als je graag vodafone duo sim micro wil gewoon setje aan vragen krijg je 1 micro en 1 gewoon deze zelf knippen met de handleiding die hier staat : http://www.macnotes.de/images/micro-...e-macnotes.pdf

wat je nog even moet doen op je iPad is de APN-instellingen veranderen standaard word office.vodafone.nl ingevuld maar dan werkt het bij mij niet, even veranderen in live.vodafone.com en toen werkte het bij mij

Laatst gewijzigd door Jelke; 21-04-11 om 11:48.
  #25  
Oud 21-04-11, 13:04
kubo kubo is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Tytsjerk
Berichten: 59
Standaard

Durf je niet zelf te knippen, bijna alle telecom shops hebben een speciale tang om dit te doen.
  #26  
Oud 21-04-11, 22:14
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kubo Bekijk bericht
Bij zo'n telecom winkel hebben ze een speciale tang hier voor.

Voor € 5,00 bij belcompany. Een knipje klaar. Geen ingewikkelde zelfklus dus
  #27  
Oud 23-04-11, 03:42
Swiftly Swiftly is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juwlez Bekijk bericht
lees altijd wel maar reageer nooit, doe het nu toch maar is als medewerker afdeling data van VF. Zal het kort maar krachtig houden en verwijs je door naar de algemene voorwaarden van elke provider. je mag je mobiel internet abonnement net gebruiken als modem/dongel. Op een gegeven moment zal je internet op je abonnement stop gezet worden en betaal je de resterende duur van je contract er wel voor zonder er gebruikt van te kunnen maken.
Zijn het allemaal van die freaks zoals jij bij VF?

Lees eerst de tekst de volgende keer, of reageer ook de volgende keren gewoon niet meer. Of ben jij het vriendje van die meid uit het zuiden?

Of ben je eigenlijk iemand van Tmobile die VF in een slecht daglicht wil zetten?


Bij Tmobile kreeg ik nota bene de tweede micro-sim bij mijn iPhone direct gratis bij toen ik vertelde dat ik hem graag wou gebruiken voor mijn iPad.
__________________
iFuEUck = Apple laat europeanen 1€ voor 1$ betalen, terwijl de euro inmiddels $1,50 waard is.
  #28  
Oud 13-09-11, 17:51
izenp izenp is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Ouddorp ZH
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh Bekijk bericht
Voor € 5,00 bij belcompany. Een knipje klaar. Geen ingewikkelde zelfklus dus
Nou ja, VF klantvriendelijk.......... af en toe

Zie e-mail wisseling hieronder.
Iemand enig idee wat het best te doen?
Gewoon ff sim wisselen misschien nog beste oplossing?
Alvast bedankt voor jullie reactie..

Reactie
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het is niet mogelijk om een Combi Duo Sim te ontvangen voor een Iphone 4 en Ipad. U krijgt bij een Combi Duo Sim één reguliere sim en één micro sim. Wij raden ten zeerste af om de reguliere simkaart op maat te knippen.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Sjarinda Giebels
Vodafone Klantenservice


10/9/2011

Uw vraag
Kan het nu wel of kan het nu niet?
Bedoelt u dat ik alleen een reguliere sim en een microsim kan krijgen? Dat ik de reguliere dan eventueel zelf op maat moet knippen? Ik begrijp uw antwoord niet zo goed.

09/9/2011

Reactie
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail, u geeft aan graag een Combi sim te willen ontvangen voor uw Ipad en Iphone 4.

Het is helaas niet mogelijk om twee identieke micro simkaarten te ontvangen. Een Combi Duo Simkaart is één reguliere sim en één micro simkaart. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, maar kunt u geen gebruik maken van een combi duo simkaart in combinatie met een Iphone 4 en Ipad.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Sjarinda Giebels
Vodafone Klantenservice


06/9/2011

Uw vraag
Wij zijn in het bezit van (meerdere) een iPhone 4 en sinds kort ook iPad's (3g). Via jullie site had ik gelezen over een duo (combi) simkaart. De maandelijkse databundel op de iPhone is n.l. meer dan toereikend en wanneer je ook de iPad bij je hebt, ga je liever niet met je iPhone het internet op. Kortom een combi zou voor ons ideaal zijn. Om dat zo snel mogelijk te regelen leek het ons handig daarvoor naar een Vodafone verkooppunt te gaan. Afgelopen donderdag was ik daarom in Hellevoetsluis om de zaak daar te regelen. Echter nadat voor een nieuwe duo sim was betaald en mijn (iPhone) simkaart was gedeactiveerd, bleken ze daar niet over de juiste combi duokaart(en?) te beschikken. Voor de combinatie iPhone/iPad zou een speciale combi duokaart bestaan. Ook konden ze niet aangeven of ze die überhaupt zouden krijgen. Een teleurstelling rijker huiswaarts; van ING een sms dat ik 48 uur niet kon betalen; toch maar via internet: Wij willen z.s.m. een duo (combi) kaart voor iPhone/iPad.
  #29  
Oud 13-09-11, 19:30
juwlez juwlez is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Almere
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftly Bekijk bericht
Zijn het allemaal van die freaks zoals jij bij VF?

Lees eerst de tekst de volgende keer, of reageer ook de volgende keren gewoon niet meer. Of ben jij het vriendje van die meid uit het zuiden?

Of ben je eigenlijk iemand van Tmobile die VF in een slecht daglicht wil zetten?
Jezus, wat een onzin. Het verder reageren niet eens waard.
  #30  
Oud 13-09-11, 19:51
artronic artronic is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almere
Berichten: 66
Standaard dual sim vodafone

Ook ik heb een iphone 4 en een ipad2 (prive)
Ik heb 1 simkaart gekregen (bij mn iphone) welke op 19 okt wordt geactiveerd
Ik heb een duo simkaart van mn werk.
Heb hem met een tang geknipt en doet het prima op mn ipad
tang lijkt op een nietmachine kost 7 euro (hong kong)

Weet niet of ik inmiddels als particulier ook een duo simkaart kan aanvragen voor mn ipad en iphone als het maar 1 microsim is maakt me dat niet uit binnen 2 sec is hij op maat gemaakt.

Rob
  #31  
Oud 13-09-11, 20:18
ruudverschoor ruudverschoor is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard

Wij hebben zonder probleem een duo simkaart en het werkt gewoon. Vodafone gaf aan dat ze niet konden garanderen dat het werkt maar geen probleem.
  #32  
Oud 14-09-11, 10:19
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

KPN Zegt dat het niet werkt, ze kunnen je dataverbruik ook inzien en volgens het contract mag het niet?
Ik begin steeds meer T-mobile te waarderen, we hebben hier ook al zo'n 10 jaar Vodafone, en die waarderen vaste klanten niet echt meer, qua prijs, maar ook klantenservice is ook niet meer alles.

OFFTOPIC: maar hoe werkt Facetime dan? Je hebt in feite 2 apparaten op het zelfde nummer?
  #33  
Oud 14-09-11, 11:04
Hammondman Hammondman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 30
Standaard

Het zou me niks verbazen als KPN en Vodafone denken dat je het over tethering hebt en het verhaal rondom de duo sim totaal niet begrijpen...

Zelf heb ik een t-mobile prepaid kaartje in m'n iPad geduwd en hoef ook geen duo sim hiervoor. Zo kan ik zonder onverwachte kosten gewoon internetten op m'n iPad. Zodra 't tegoed op is, kapt ie zelf wel af. KPN prepaid internet heb ik overigens recent vaarwel gezegd omdat het daar niet eens mogelijk bleek je beltegoed te kunnen bekijken. Erg onhandig...
  #34  
Oud 15-09-11, 21:21
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door izenp Bekijk bericht
Nou ja, VF klantvriendelijk.......... af en toe

Zie e-mail wisseling hieronder.
Iemand enig idee wat het best te doen?
Gewoon ff sim wisselen misschien nog beste oplossing?
Alvast bedankt voor jullie reactie..

Reactie
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het is niet mogelijk om een Combi Duo Sim te ontvangen voor een Iphone 4 en Ipad. U krijgt bij een Combi Duo Sim één reguliere sim en één micro sim. Wij raden ten zeerste af om de reguliere simkaart op maat te knippen.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Sjarinda Giebels
Vodafone Klantenservice


10/9/2011

Uw vraag
Kan het nu wel of kan het nu niet?
Bedoelt u dat ik alleen een reguliere sim en een microsim kan krijgen? Dat ik de reguliere dan eventueel zelf op maat moet knippen? Ik begrijp uw antwoord niet zo goed.

09/9/2011

Reactie
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail, u geeft aan graag een Combi sim te willen ontvangen voor uw Ipad en Iphone 4.

Het is helaas niet mogelijk om twee identieke micro simkaarten te ontvangen. Een Combi Duo Simkaart is één reguliere sim en één micro simkaart. Ik begrijp dat dit erg vervelend is, maar kunt u geen gebruik maken van een combi duo simkaart in combinatie met een Iphone 4 en Ipad.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Sjarinda Giebels
Vodafone Klantenservice


06/9/2011

Uw vraag
Wij zijn in het bezit van (meerdere) een iPhone 4 en sinds kort ook iPad's (3g). Via jullie site had ik gelezen over een duo (combi) simkaart. De maandelijkse databundel op de iPhone is n.l. meer dan toereikend en wanneer je ook de iPad bij je hebt, ga je liever niet met je iPhone het internet op. Kortom een combi zou voor ons ideaal zijn. Om dat zo snel mogelijk te regelen leek het ons handig daarvoor naar een Vodafone verkooppunt te gaan. Afgelopen donderdag was ik daarom in Hellevoetsluis om de zaak daar te regelen. Echter nadat voor een nieuwe duo sim was betaald en mijn (iPhone) simkaart was gedeactiveerd, bleken ze daar niet over de juiste combi duokaart(en?) te beschikken. Voor de combinatie iPhone/iPad zou een speciale combi duokaart bestaan. Ook konden ze niet aangeven of ze die überhaupt zouden krijgen. Een teleurstelling rijker huiswaarts; van ING een sms dat ik 48 uur niet kon betalen; toch maar via internet: Wij willen z.s.m. een duo (combi) kaart voor iPhone/iPad.
gewoon normale tweede sim kaart vragen en deze laten knippen voor € 5 bij de phonehouse.
  #35  
Oud 16-09-11, 12:07
vhartong vhartong is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 11
Standaard

Ten eerste, stop eens met modder gooien naar elkaar.

Ten tweede al die leuke restricties die de providers je opleggen, kunnen ze toch niet waarmaken. De enige manier waarop zij weten dat je 'mogelijk' met thethering bezig bent, is kijken hoeveel data je per uur afneemt.
Verder is kijken naar jouw internetverkeer illigaal. Dit valt onder schending van privacy, net als dat ze niet naar je gesprekken mogen luisteren.
Mochten ze toch beweren dat jij het mobiel internet misbruikt, dan moet je vragen hoe ze dat weten en hoe dat niet schending van privacy is.

Ten derde. Dual sims kunnen ze allemaal leveren. Ze doen het alleen niet allemaal. Ik vermoed dit komt doordat het 3g netwerk al erg zwaar belast wordt. Ze zien niet graag verdubbeling van dat verkeer met hetzelfde aantal klanten.
  #36  
Oud 16-09-11, 12:45
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vhartong Bekijk bericht
Ten tweede al die leuke restricties die de providers je opleggen, kunnen ze toch niet waarmaken. De enige manier waarop zij weten dat je 'mogelijk' met thethering bezig bent, is kijken hoeveel data je per uur afneemt.
Het gaat in dit topic toch over dual sim (dus meestal: je iPhone abonnement rechtstreeks voor je iPad gebruiken via een 2e simkaart)? Bij tethering heb je (dacht ik) geen 2e simkaart nodig. Al zullen providers beide varianten niet willen...

Voor een deel van het verkeer zouden ze aan de hand van de Safari User Agent string kunnen zien of je op een iPhone of iPad surft. Wat daar technisch voor nodig is (wel of geen deep packet inspection bijvoorbeeld) weet ik niet.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #37  
Oud 21-09-11, 16:22
jasuzan jasuzan is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: maastricht
Berichten: 6
Standaard dual sim

Bij t-mobile een dual sim aangevraagd voor een ipad en kreeg die gelijk .
volgens de tmobile shop was dit niet mogelijk volgens klantenservice wel.
maar nu wil ik alles wel bewaren van contacten en mail, hoe kan ik dit allemaal op de iphone4 zetten ?
wie weet raad

alvast bedankt
  #38  
Oud 21-09-11, 17:40
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasuzan Bekijk bericht
Bij t-mobile een dual sim aangevraagd voor een ipad en kreeg die gelijk .
volgens de tmobile shop was dit niet mogelijk volgens klantenservice wel.
maar nu wil ik alles wel bewaren van contacten en mail, hoe kan ik dit allemaal op de iphone4 zetten ?
wie weet raad

alvast bedankt
synchroniseren via itunes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
dual sim marco_sire iPhone accessoires en onderdelen 5 07-12-11 03:07
Ipad 3G met dual sim spekje60 iPad algemeen 24 06-11-10 22:00
dual sim Konimex Archief 1 15-09-09 09:34
dual sim iberno iPhone algemeen 6 20-09-08 13:55
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? drive_a_legend iPhone algemeen 3 04-02-08 18:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.