//

Mails op ipad verdwijnt na ophalen outlook

Mails op ipad verdwijnt na ophalen outlook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zoals men zegt een late adapter. Nu heb ik ik zo'n jaar een IPhone en ben waanzinnig tevreden. Nu heb ik sinds zaterdag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-04-11, 07:18
ggrassi ggrassi is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard Mails op ipad verdwijnt na ophalen outlook

Ik ben zoals men zegt een late adapter. Nu heb ik ik zo'n jaar een IPhone en ben waanzinnig tevreden.

Nu heb ik sinds zaterdag een IPAD 1. Wat nu gebeurt is het volgende. Ik ontvang mails op mij Ipad en kan ook verzenden echter wanneer ik outlook opstart verdwijnen alle mails op de Ipad. Dit in tegenstelling van mijn iphone. Deze mails blijven er gewoon op staan.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-11, 07:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Overstappen van pop3 naar Imap protocol!
Edit: als je niet weet wat dat is, moet je even Googlen. Maar waarschijnlijk heb je bij je huidige mail provider een pop3 account. Als je bijv. gmail hebt, heb je de keuze: pop3 of imap. Die laatste ondersteund email lezen en verwerken vanaf meerdere apparaten.

Als je niet kan overstappen naar imap, kun je je Pop3 email server ook zo instellen dat bij het email lezen en ophalen, 'een kopie op de server' achter gelaten wordt. Op die manier 'vind' je iPad die mails ook nog, ook al had je ze op een ander apparaat al gedownload en gelezen. Je moet dan wel telkens op 2 apparaten de mail verwijderen als je je postvak op wilt ruimen / leeg maken...

Oeps
Ik heb je startpost slecht gelezen. Zie nu dat je het op je iPhone niet hebt. Dan ligt het niet aan je mail server of protocol. Sorry.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 19-04-11 om 07:37.
  #3  
Oud 19-04-11, 07:50
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Misschien handig om eerst wat meer info te hebben.


Welk protocol gebruik je, imap, pop, exchange?


Wat staat in outlook ingesteld, mail op de server achter laten, mail van de server verwijderen bij ophalen, of van de server verwijderen na x dagen?


Haal je de mail op de iPhone handmatig of om de zoveel tijd binnen?
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
USB harddisk verdwijnt na connectie ipad op pc ahvroom iPad algemeen 3 25-05-11 12:05
mails via exchange worden pas opgehaald na verzenden/ontvangen via outlook of owa mrgoolie iPhone algemeen 5 22-07-09 14:57
Verstuurde mails vanaf iPhone synchroniseren naar Outlook Serena iPhone algemeen 0 16-04-09 14:07
Waarom Synchen mijn mails van outlook niet met de iPhone ? dendirk iTunes 6 10-08-08 12:25
Hotmail mails ophalen Armando Archief 3 03-04-08 09:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:39.