IPad Speaker Dock ervaringen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Peeps Ik ben op zoek naar een mooie betaalbare speakerdock voor mijn ipad2 waar mooi geluid uitkomt. Ik heb er vrij veel op internet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IPad Speaker Dock ervaringen
Hey Peeps
Ik ben op zoek naar een mooie betaalbare speakerdock voor mijn ipad2 waar mooi geluid uitkomt. Ik heb er vrij veel op internet gevonden, maar wellicht hebben mensen hier er eentje en kunnen mij meer vertellen? Ben benieuwd, gr Anna |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand??
|
|
|||
|
|||
Zoek je er eentje waar je je iPad echt in kan zetten of is het erop aansluiten voldoende? Want dan is de Harman Kardon Go + Play een hele goede... Heb hem zelf ook
|
||||
|
||||
Nee echt erin zetten.
|
|
|||
|
|||
Dan schijnt dit een goede te zijn met een mooi geluid: Review: Audyssey Audio Dock
Niet speciaal voor de iPad, maar is er volgens de reviewer wel gewoon in te plaatsen, maar wellicht is die prijs wat aan de hoge kant? Heb je ook gedacht aan airplay? Dan hoef je je iPad er verder niet in te zetten o.i.d. lijkt me iets makkelijker... Het enige verschil is dat ie dan niet oplaad... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone speaker + usb dock | fedor07 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 30-10-10 11:19 |
Ipad op speaker met dock connector | Movado | iPad algemeen | 7 | 30-08-10 10:08 |
X-Mini Speaker Ervaringen | borgqueenx | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 17-07-08 15:14 |
|
|