iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Ipad1 uit USA (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/90024-ipad1-usa.html)

Pat63 27-04-11 21:17

Ipad1 uit USA
 
Ik kocht een ipad1 in USA, verleden jaar, alles lukt hier behalve Apps synchroniseren, in instelling kan ik het vakje Apps niet aanvinken, zodoende kan ik niets. Wat is het probleem, en hoe op te lossen?

jap74 28-04-11 09:49

Welkom,

Je hebt je iPad al een jaar. Heb je al die tijd je Apps niet kunnen syncen? Ik denk dat je even wat meer info moet geven. Wat lukt er niet? In welke instellingen kun je het vakje Apps niet aanvinken? iTunes?

Het probleem heeft in ieder geval niets te maken met het feit dat je een US iPad hebt. Ik heb er zelf ook een, en die werkt al een jaar prima!

Mogelijk heeft het er mee te maken dat je in de US je iPad met een andere PC of Mac hebt gesyncd. Is dat het geval? Je kunt je iPad maar met 1 iTunes bibliotheek syncen.

Pat63 28-04-11 11:20

Dank voor je antwoord. Ik kan in i-tunes wanneer iPad geconnecteerd is, via apparaten nr iPad gaan, in tabblad overzicht info Apps, klik ik Apps aan, synchr Apps is aangehinkt maar hele blad is mat, kan de nieuwe Apps nr aanvinken om te sync.
Hoe kan ik terugvinden op welke pc ik eerste maal mijn iPad hebt geconnecteerd? Of t is de iMac, of MacBook of mijn werkpc lenovo.
Groeten pat

jap74 28-04-11 15:42

Dat kun je niet achterhalen.

Feit is dat je iPad maar met 1 bibliotheek synchroniseerd.

Als je in de rechterkolom naar Apps gaat, staan daar dan wel je apps in? Kun je wel je muziek en films syncen vanaf deze Mac?

Pat63 28-04-11 16:13

Op de iMac staan in kolom Apps de Apps die gedownload zijn, in Apps van iPad ook maar ik kan ze niet aanvinken om te syncen, films etc kan ik wel aanvinken, heb nog gn film gesync. Muziek en foto's geen probleem, kan t te maken hebben met beveiliging en ww dat ik ingesteld heb?

jap74 28-04-11 18:36

Mogelijk!

Op je iPad kies:
Instellingen->Algemeen->Beperkingen (code invoeren) en check of Apps istalleren en verwijderen aan staan (dus blauw zichtbaar). Als ze uit stonden is dat misschien wat je probleem veroorzaakte.

Pat63 28-04-11 20:15

En nu de code kraken, herh foutief intikken dan wachttijden. Wat een gedoe.

colliehome 28-04-11 20:44

was het niet veel simpeler om te herstellen en opnieuw "in te richten"?

jap74 29-04-11 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pat63 (Bericht 668977)
En nu de code kraken, herh foutief intikken dan wachttijden. Wat een gedoe.

Is het gelukt?

Pat63 29-04-11 19:57

Nee, als ik herstellen doe op iPad in instellingen dan vraagt ie de code, reeds 13 mislukte pogingen, steeds een uur wachten.
Uiteindelijk gelukt door de juiste code, 14e poging, kan nu ook gedownloade AppStore dun en, yessss
Thx for support


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.