//

Hebben jullie dat nu ook?

Hebben jullie dat nu ook? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds vorige week heb ik mijn ipad2. Nu kom ik op veel sites niet echt verder omdat safari het niet accepteerd of omdat flash niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-11, 22:56
annelies76 annelies76 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard Hebben jullie dat nu ook?

sinds vorige week heb ik mijn ipad2. Nu kom ik op veel sites niet echt verder omdat safari het niet accepteerd of omdat flash niet werkt, adobe niet en silverlight. ik baal daar van. Is er een app waar je het mee kan verhelpen?
verder heb ik dropbox gedownload en weet nu niet hoe ik er zelf in kom of er wat in weggezet is. Ik heb bijv. van microsoft voor de mac/ipad een bestand gedownload en op safari zegt hij dat ik naar de dropbox ga. doe ik dat kom ik niet echt verder.
Ben een echte leek zoals je hoort.
Wie heeft er tips voor mij?

Bedankt alvast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-11, 23:16
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Skyfire bouwt filmpjes om en werkt prima, als site zelf op flash gebaseerd is werkt het meestal niet of maar gedeeltelijk. Veel sites stappen ook van flash af of worden voor meer vormen geschikt gemaakt.
  #3  
Oud 05-05-11, 00:25
annelies76 annelies76 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard hebben jullie dat ook

Ik heb gegoogled op skyfire, maar daar geven velen de reactie dat het niet werkt.?
  #4  
Oud 05-05-11, 00:28
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ga nog even wat verder googlen voordat je hier reacties zet en vragen stelt.
Flash op de ipad is er niet en komt ook niet. nooit.
Er zijn alternatieven maar het is niet het echte werk.
  #5  
Oud 05-05-11, 00:32
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Skyfire werkt voor de meeste flash films. Ideaal is het uiteraard niet.
Gelukkig zien derden ook in dat flash tegen werkt, aangezien er wereldwijd ik weet niet hoeveel idevices zijn en die kunnen allemaal geen flash draaien. Dat publiek blijft en groeit en dus komen er alternatieven.
  #6  
Oud 13-06-11, 17:36
goudenwil goudenwil is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: den haag
Berichten: 5
Standaard

ja ik heb de ipat 1 en ik kan er niks dowlauden want safirie kan dat niet zegt ie en als ik wil betalen bij itunes lukt
ook niet met de mobiel
wat zou ik kunnen doen bedankt Wil.
  #7  
Oud 13-06-11, 19:56
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goudenwil Bekijk bericht
ja ik heb de ipat 1 en ik kan er niks dowlauden want safirie kan dat niet zegt ie en als ik wil betalen bij itunes lukt
ook niet met de mobiel
wat zou ik kunnen doen bedankt Wil.
so ej, volgens mij heb je ook typ***** met dyslectie, kbegrijp er niks van
  #8  
Oud 13-06-11, 21:18
goudenwil goudenwil is offline
 
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: den haag
Berichten: 5
Standaard

wat een praatjes heb jij zeg ik dacht dat er mensen waren om te helpen maar ik ben er zelf al achter dat je niet per mobiel kan betalen voor aps heb een gifkaart nodig maar domme mensen weten het hier ook niet blijkt wel
  #9  
Oud 13-06-11, 21:41
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goudenwil Bekijk bericht
wat een praatjes heb jij zeg ik dacht dat er mensen waren om te helpen maar ik ben er zelf al achter dat je niet per mobiel kan betalen voor aps heb een gifkaart nodig maar domme mensen weten het hier ook niet blijkt wel
nu moet je eerst je bericht eens lezen. Dan begrijp je ook ineens hoe de reactie die er op volgt er gekomen is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2011 om 18:44 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annelies76 Bekijk bericht
sinds vorige week heb ik mijn ipad2. Nu kom ik op veel sites niet echt verder omdat safari het niet accepteerd of omdat flash niet werkt, adobe niet en silverlight. ik baal daar van. Is er een app waar je het mee kan verhelpen?
verder heb ik dropbox gedownload en weet nu niet hoe ik er zelf in kom of er wat in weggezet is. Ik heb bijv. van microsoft voor de mac/ipad een bestand gedownload en op safari zegt hij dat ik naar de dropbox ga. doe ik dat kom ik niet echt verder.
Ben een echte leek zoals je hoort.
Wie heeft er tips voor mij?

Bedankt alvast.
dropbox heeft goede "how-to" filmpjes op zijn website. Het hele cloud gebeuren hier uitleggen gaat nogal moeilijk.

Zo werkt Dropbox

Tutorial Dropbox (DUTCH)
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #10  
Oud 13-06-11, 23:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annelies76 Bekijk bericht
sinds vorige week heb ik mijn ipad2. Nu kom ik op veel sites niet echt verder omdat safari het niet accepteerd of omdat flash niet werkt, adobe niet en silverlight. ik baal daar van. Is er een app waar je het mee kan verhelpen?
verder heb ik dropbox gedownload en weet nu niet hoe ik er zelf in kom of er wat in weggezet is. Ik heb bijv. van microsoft voor de mac/ipad een bestand gedownload en op safari zegt hij dat ik naar de dropbox ga. doe ik dat kom ik niet echt verder.
Ben een echte leek zoals je hoort.
Wie heeft er tips voor mij?

Bedankt alvast.

iswifter is de app voor op de ipad die je moet hebben; onthoud wel dat deze app als je ermee werkt deze niet snel is, je moet wat geduld hebben en scrollen zit er niet echt in, je moet echt rustig zijn en alles op het gemak doen en de pagina proberen meeslepen en je vinger op je ipad houden om zo bv naar onderen te gaan.

Skyfire webbrowser is een app die videofilmpjes kan afspelen die anders niet gaan, iswifter speelt ze normaal gezien allemaal af, dienen skyfire webbrowser helaas niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juni 2011 om 23:01 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goudenwil Bekijk bericht
wat een praatjes heb jij zeg ik dacht dat er mensen waren om te helpen maar ik ben er zelf al achter dat je niet per mobiel kan betalen voor aps heb een gifkaart nodig maar domme mensen weten het hier ook niet blijkt wel

Je hebt een ipad; als je een visa kaart hebt dan heb je geen giftkaart nodig he . Ik weet wel, mensen die geene visa hebben die moeten het op een andere manier doen maar een visa kaart hebben, er is niks makkelijkers de dag van vandaag, alleen opletten je niet verslaafd geraakt en altijd maar geld blijft opdoen tot je aan je limiet zit .

Je kan dan zeker via je ipad apps downloaden maar dat gaat alleen maar via 3G tot 20MB, via Wi-Fi is er geen probleem natuurlijk.

Per mobiel apps kopen voor de ipad gaat idd niet of toch niet waar ik weet van heb .
Ik hoop ik u goed begrepen heb?

Als je zoals mij een iphone en ipad hebt dan is er nu een functie die je kan aanzetten dat als je een app op je iphone of ipad installeert deze ook nadien automatisch op je ipad/iphone zal downloaden (maar daar kies je zelf voor of je dit wil of niet). Zou vooral handig zijn voor muziek, ik zet identiek dezelfde muziek zowel op iphone als ipad.

colliehome; ik weet niet hoe dat zit in deze maar ik ken hier iemand die een handicap heeft en zich moeilijk kan uitdrukken, ik vind mensen eens 2keer moeten nadenken vooraleer zo grof te gaan reageren .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 14-06-11 om 00:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hebben jullie het al geprobeerd? iMasteri Jailbreak 5 24-04-11 21:02
welke provider hebben jullie? nance30 iPhone algemeen 5 10-11-10 16:51
Welke mapjes hebben jullie? savagenl iPhone algemeen 4 30-06-10 19:48
Vinden jullie dat ook zo jammer? S¡mon Odido (T-Mobile) 6 20-09-09 18:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.