SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vader is opgenomen in een hospice omdat hij ernstig ziek is. Zijn enige bezigheid is internetten en mailen (hij kan niet meer praten). Omdat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router
Mijn vader is opgenomen in een hospice omdat hij ernstig ziek is. Zijn enige bezigheid is internetten en mailen (hij kan niet meer praten). Omdat er in dat tehuis alleen bekabeld internet is heb ik een sitecom router gekocht. Verbinden met internet gaat prima, hij kan alleen zijn mail niet meer ontvangen. Lukt wel door in te loggen met Gmail maar is toch minder makkelijk. Wie kan ons helpen? overigens heeft hij dus G.mail.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik je IMAP of Exchange om Gmail binnen te halen?
|
|||
|
|||
Hij gebruikt imap, mijn eigen ipad gebruikt exhange en die doet het wel.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of dit lukt. Hoe kan ik dat doen?. Ik heb een eigen zaak dus eigen server. Zou het tehuis email verkeer blokeren?
|
|
|||
|
|||
heb net al gevonden hoe ikdit moet doen, ga het proberen. Moet ik dan dat andere account verwijderen of gewoon een nieuwe aanmaken die ernaast loopt?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad geen verbinding met draadloze route Sitecom | yekki77 | iPad algemeen | 4 | 06-11-11 23:42 |
ipad verbinden aan een synthesizer | dixxy | iPad algemeen | 2 | 03-04-11 09:56 |
sitecom 300n wireless router | brummy | iPhone algemeen | 16 | 02-06-10 21:36 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
iPhone wil niet goed verbinden met me router | coen0s | Wi-Fi | 5 | 27-09-08 23:30 |
|
|