//

Meerder dagen event in agenda 1 dag zichtbaar

Meerder dagen event in agenda 1 dag zichtbaar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na enig prutsen nu voor elkaar dat m'n iPhone en iPad de agenda via Google sync met elkaar delen, briljant. Echter, in de iPhone zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-05-11, 12:25
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard Meerder dagen event in agenda 1 dag zichtbaar

Na enig prutsen nu voor elkaar dat m'n iPhone en iPad de agenda via Google sync met elkaar delen, briljant.

Echter, in de iPhone zie je in de agenda een meerdaagse afspraak weergegeven op alle dagen (weergaveafhankelijk, soms met een bolletje onder de datum, anders als tijdsblok in de agenda). Op m'n iPad zie je in de weekweergave alles mooi afgeblokt, echter in de maandweergave zie je alleen het startmoment van de afspraak. De dagen daarna lijken leeg. Dit terwijl de maandweergave een makkelijke manier is om een vrij weekeinde te zoeken. Echter, als ik een vrijdag iets gepland heb wat tot maandag duurt, zie ik alleen op vrijdag een melding en lijken zaterdag, zondag en maandag nog vrij.
Is dit te veranderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-11, 13:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik synchroniseer met MobileMe en bij wordt dat allemaal correct weergegeven, zowel in de iPhone als de iPad.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 19-05-11 om 13:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:52.