//

ipad camera connector

ipad camera connector discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een ipad camera connector en het werkt perfect. Nu is mijn probleem dat wanneer de foto's op de ipad staan en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-11, 12:01
Poppy Poppy is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard ipad camera connector

Ik heb sinds kort een ipad camera connector en het werkt perfect. Nu is mijn probleem dat wanneer de foto's op de ipad staan en in de map last import gekomen zijn, kan ik ze niet in een andere map plaatsen en bij syncen met de pc verschijnen ze niet in de last import map op mijn pc. heeft iemand daar ervaring mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-11, 12:27
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Voor het beheren van je foto's op je ipad zal je een andere app moeten gebruiken, ik gebruik photomanager pro waar ik erg tevreden over ben. Bij het synchen van iPad met Mac komen de foto's in iPhoto te staan maar dat kun je vlgs mij instellen in iTunes. Hoop dat je hier iets aan hebt.
  #3  
Oud 21-05-11, 15:14
Poppy Poppy is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik zie dat dit een handige app is voor het organiseren van je foto's. Bedankt voor deze tip. Het lost alleen niet mijn probleem op. Ik heb via de ipad camera connector foto's op de ipad gezet. Bij het syncen komen deze nieuwe foto's nog steeds niet op mijn pc waar ik ze wil bewerken. Heeft iemand nog meer suggesties?
  #4  
Oud 06-06-11, 10:33
VisionRoy's schermafbeelding
VisionRoy VisionRoy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poppy Bekijk bericht
Ik zie dat dit een handige app is voor het organiseren van je foto's. Bedankt voor deze tip. Het lost alleen niet mijn probleem op. Ik heb via de ipad camera connector foto's op de ipad gezet. Bij het syncen komen deze nieuwe foto's nog steeds niet op mijn pc waar ik ze wil bewerken. Heeft iemand nog meer suggesties?
Sluit je iPad aan op je Mac, Open Spotlight (cmd+spatie), typ in "Fotolader"... en dan zul je daar je iPad in de lijst zien staan en kan je je foto's selecteren die je via de Camera Kit op je iPad hebt gezet.

Succes !
__________________
 iPhone 4 32GB //  iPhone 3GS 16GB //  iPad 2 Wi-Fi 32GB //  iPad Wi-Fi 32GB //  MacBook Pro 17" Quad-Core i7 2,3Ghz 8GB RAM
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 camera kwaliteit didiermortier iPad algemeen 21 11-04-11 00:50
Camera voor de ipad normandeviking iPad algemeen 2 20-02-11 19:27
Ipad Vs. Smartboard met VGA-Connector drkiller21 iPad algemeen 0 13-09-10 01:20
Ipad op speaker met dock connector Movado iPad algemeen 7 30-08-10 10:08
Dock connector problemen iPad iDaniel iPad algemeen 5 06-08-10 09:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.