iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   ipad vragen van nieuwe gebruiker (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/91463-ipad-vragen-nieuwe-gebruiker.html)

bica 22-05-11 11:32

ipad vragen van nieuwe gebruiker
 
hallo,
Ik heb sinds gisteren een ipad 2 aangeschaft. Graag zou ik bv. de games van hyves hierop willen spelen maar die laadt hij niet. Hoe kan ik er voor zorgen dat dit wel kan.
OOk probeerde ik bij uitzending gemist een programma te kijken en toe kreeg ik de melding dat ik silverlight moest installeren.
Kan ik dit gewoon doen ?? Ben echt nog een leek wat betreft de ipad dus alle hulp is welkom.
Bedankt alvast !!!

XIII 22-05-11 12:17

Silverlight kun je niet op de iPad2 installeren.

Maken die Hyves games gebruik van Flash? (zou goed kunnen) Ook dat kun je niet op de iPad installeren.

Helaas; je bent (dan) snel in aanraking gekomen met 2 (voor sommige mensen) serieuze minpunten van de iPad.

bica 22-05-11 17:26

dat vreesde ik dus al, dat je er geen flash op kon installeren.
Bedankt voor je snelle antwoord !!
heeft er iemand nog wat tips oid waar ik als beginner iets mee kan ??

WPT 22-05-11 20:29

Uitzending gemist heeft zijn eigen app. in de store. Werkt naar mijn mening veel fijner dan de website versie.

Wat betreft de Hyves games misschien dat die ook in de app. store staan. Dit is in ieder geval wel het geval bij sommige Facebook games.

wouter1981 23-05-11 08:32

Wat gebeurt er wanneer je met de iPad naar Hyves gaat? Als het goed is word je doorgelinkt naar http://www.hyves.nl/games. Misschien dat dat werkt.

bica 23-05-11 08:39

Als ik naar hyves ga en daar dan op games klikt en dan naar het spel zelf, gaat hij laden en gebeurt er verder niks. Geen melding oid, gewoon niks ...
Volgens mij maken die spellen wel gebruik van flash. Heb al een app gevonden voor hyves in de app store maar deze doet het niet bij de games.
Ik heb het via die link geprobeerd maar ook dat werk niet. Die site word wel geopend maar als je dan op het spel klikt wat je wilt spelen opend hij deze niet.

wouter1981 23-05-11 08:58

Dan zal het zeer waarschijnlijk allemaal flash based zijn. Misschien dat het wel met de Skyfire browser werkt. Maar dat kan ik niet testen.

bica 23-05-11 09:32

dan moet ik er nog een extra browers bij gaan installeren ?? nou dan maar niet via de ipad op de hyves games hoor ... hahah manlief ook blij, krijgt hij ook nog een kans om op de ipad te komen ...
zou het op een android tablet wel werken ?? weten jullie dat toevallig ??

wouter1981 23-05-11 09:38

Waarschijnlijk wel. Dat concludeer ik uit dit artikel: Tip: Hyves Games in je Android-browser spelen - Android - Androidplanet.nl

bica 23-05-11 09:55

thanks, kan ik daar rekening mee houden als ik straks om een nieuwe telefoon moet ... abonnement loopt toch binnenkort af.

wouter1981 26-05-11 16:07

Blijkbaar heeft de Hyves iPhone app een update gehad. Nu zijn de games ook te spelen.

Hyves iPhone-app krijgt update met Hyves Games en betere notificaties - iPhone - iPhoneclub.nl

bica 26-05-11 18:33

bedankt !!! heb hem op de ipad gezet en nu kan je een paar spellen spelen op hyves .. jammer genoeg nog niet die gene die ik graag zou willen maar het is een begin toch ...

ad9007i 26-05-11 20:12

idd, flash zal nooit werken op ipad
dit is het nadeel van een ipad, zelf heb ik er niet echt last van
maar het is wel een veel voorkomend probleem

Mireille005 29-05-11 19:36

Daarom zal voor mij de iPad geen hoofdcomputer kunnen worden. Dat en dingen voor het werk (word, excel) maar ook games zoals de Sims Middeleeuwen.
Wel mooi voor erbij! :D

bica 29-05-11 20:10

helemaal met je eens Mirelle005 !! .. toevallig vandaag even bij de mediamarkt geweest en vroeg daar een verkoper achter een android en hoe dat zit met flash .. hij dacht dat dat ook niet werkte samen, zou te zwaar zijn voor een tablet en als het dan al werkt dan is het vaak heel langzaam ...
kga straks mijn laptop maar eens schoonmaken en opnieuw instaleren en dan hou ik die wel voor de spelletjes die het niet doen op ipad. Het is echt een heel leuk speeltje ...

iCulture 29-05-11 20:56

VERZOEK
Beste bica, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model iPhone of iPad en de juiste firmwareversie? Wij en anderen kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!


Margareth54 07-12-11 23:54

Ik heb sinds 2 dgn ipad2 16gb Wi-Fi, hoe kan ik uitzending gemist downloaden?

debroei 08-12-11 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Margareth54 (Bericht 743823)
Ik heb sinds 2 dgn ipad2 16gb Wi-Fi, hoe kan ik uitzending gemist downloaden?

Via de appstore is deze te downloaden .net als alle andere apps.

Margareth54 08-12-11 09:33

Als ik bij AppStore,uitzending gemist intik, krij ik 2 tv gidsen. Wat doe ik fout? Waar moet ik precies zoeken in app store?

XIII 08-12-11 09:57

Klik dan eens op deze link:

App Store - 'Uitzending Gemist'


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:03.