iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   krant lezen via Ipad 2? (HLN) - films kijken via Yelo (hotspot) (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/91518-krant-lezen-via-ipad-2-hln-films-kijken-via-yelo-hotspot.html)

stoffel1980 23-05-11 10:13

krant lezen via Ipad 2? (HLN) - films kijken via Yelo (hotspot)
 
Hallo,

Ik denk er sterk over na om een ipad 2 te kopen. Hier en daar las ik dat je de krant ook kon lezen via de Ipad maar heb nergens efectief gezien dat dit kon. Ik ben abonnee bij Het Laatste Nieuws en zou het wel handig vinden mocht ik mijn krant digitaal op ipad kunnen lezen als ik op reis ben of als mijn krant te laat in de bus is.

Wat ik mij ook afvraag is of je via Yelo naar films kan kijken via een hotspot van telenet. (er moet steeds een telenetverbinding zijn voordat je yelo kan gebruiken dus misschien lukt dit als er een hotspot in de buurt is?)

Wie kan me hier meer over vertellen ? alvast bedankt voor de info!!

Guest-20180925190238 23-05-11 10:16

Ik kan De Standaard, De Morgen, Het Nieuwsblad en De Tijd op mijn iPad lezen. Het Laatste Nieuws weet ik niet want die krant lees ik niet.

stoffel1980 23-05-11 10:42

is dat dan in krantvorm dat je het kunt lezen of gewoon de site? en moet je dan je abonneenummer doorgeven ofzo? bedankt voor de info alvast!

Guest-20180925190238 23-05-11 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stoffel1980 (Bericht 676171)
is dat dan in krantvorm dat je het kunt lezen of gewoon de site? en moet je dan je abonneenummer doorgeven ofzo? bedankt voor de info alvast!

Alle twee: korte berichten zonder abonnement en de volledige krant met abonnement.

Yelo werkt hier helaas niet omdat ik in Nederland woon en op een Nederlands netwerk zit.

stoffel1980 23-05-11 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 676174)
Alle twee: korte berichten zonder abonnement en de volledige krant met abonnement.

Yelo werkt hier helaas niet omdat ik in Nederland woon en op een Nederlands netwerk zit.

Thx!! Lijkt me handig omdat mijn krant dikwijls te laat in de bus is... en ik al naar het werk ben zonder krant heel lastig.

stefanh1 30-05-11 11:14

Yelo gaat idd via de hotspots, heb dit reeds geprobeerd en werkt prima.

HLN heeft helaas nog geen ipad applicatie om de krant volledig te lezen.

stoffel1980 30-05-11 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefanh1 (Bericht 678118)
Yelo gaat idd via de hotspots, heb dit reeds geprobeerd en werkt prima.

HLN heeft helaas nog geen ipad applicatie om de krant volledig te lezen.

goed om weten ivm yelo. wat HLN betreft heb ik een via mail aan hen eens gevraagd en er is nog niks geweten ivm een eventuele applicatie... wel stom! ipv erop in te spelen! :-(

bananarip 28-07-11 18:03

HLN
 
als abonee kun je zeker hln lezen op je ipad , je moet zelfs niets bijbetalen
als abonee kun je gratis de krant lezen , ben je nog abonee dan is de krant
0,31€ goedkoper dan in de winkel

WDS001 28-07-11 18:57

En ik geloof dat Het Laatste Nieuws op dit moment zelfs gratis is ter introductie. Intussen hebben ze trouwens ook al een eigen app.

Wat Yelo betreft: daarvoor moet je uiteraard wel Telenet klant zijn, maar daarna werkt het overal :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.