iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Levertijden voor een iPad >4weken? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/93116-levertijden-voor-ipad-4weken.html)

3svb 15-06-11 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peernij (Bericht 683409)
gefeliciteerd m8. Ik kom hem wel even leven van je!

Volgende week die van ons!

Kreeg jij de UPS link per email, dus vanuit Apple NL?

Ik heb geen link aangekregen per mail. De UPS tracking code heb ik gevonden op de Apple pagina van mijn bestelling.
De UPS pagina heb ik dan om de 30 minuten gerefreshed uiteraard ;-)

Succes met jullie levering, het zal aan het model liggen.

Peernij 15-06-11 15:14

blazez wannneer heb jij hem besteld en waar?

Blazez 15-06-11 16:12

Ik heb hem bij een officiele apple reseller besteld. op 12 mei heb ik de bestelling geplaatst. Ja ik weet dat ik hem veeeeel sneller ergens anders kan kopen, maar aangezien ik vanwege een andere actie 250euro korting krijg op deze bestelling bij specifiek deze winkel wacht ik nog even geduldig af.

Peernij 15-06-11 17:23

Woow, nou ik volg je bestelling hoor! Maar duurt zeker lang!

PriscilBites 16-06-11 11:16

even een vraagje als er bij je apple order status het onderstaande wordt aangegeven op de 2 pagina's, heeft iemand dan enig idee hoelang dit nog kan duren? Ben niet ongeduldig ofzo hoor ;-)

Merge In Tnst NL Til /Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid

Peernij 16-06-11 12:20

dan kan het niet lang mee duren, want dan wordt hij volgens mij voorbereid om te vervoeren met TNT op UPS. Begin maar uit het raam te kijken !

PriscilBites 16-06-11 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peernij (Bericht 683674)
dan kan het niet lang mee duren, want dan wordt hij volgens mij voorbereid om te vervoeren met TNT op UPS. Begin maar uit het raam te kijken !

Nieuwe status update:Onderweg naar klant

Zit vandaag niet anders als uit het raam te kijken ;) toevallig vrij maar de dag duurt zo wel lang...De rest van morgen en volgende week is er niemand thuis om hem aan te pakken, moet dan nog langer wachten :-(

Peernij 16-06-11 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PriscilBites (Bericht 683683)
Nieuwe status update:Onderweg naar klant

Zit vandaag niet anders als uit het raam te kijken ;) toevallig vrij maar de dag duurt zo wel lang...De rest van morgen en volgende week is er niemand thuis om hem aan te pakken, moet dan nog langer wachten :-(

Niets aan de hand joh, laat hem hier maar afleveren dan. Doe ik graag voor je :D

3svb 16-06-11 16:11

Je mag er gerust op zijn dat je hem vandaag in je handen zal hebben ;-)
Dan is het gewoon een kwestie van hem niet te laten vallen.

PriscilBites 16-06-11 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3svb (Bericht 683734)
Je mag er gerust op zijn dat je hem vandaag in je handen zal hebben ;-)
Dan is het gewoon een kwestie van hem niet te laten vallen.

Nou gaat er om hangen volgens mij, heb nog niks gezien hier en zit toch als een aasgier bijna naast de deur om maar zeker te weten dat ik de deurbel niet mis ;-)

tnx voor de tip, zal hem proberen in me handen te houden als ik hem ooit krijg!!

Jeffmeister 16-06-11 16:59

Sommige modellen zijn in de reguliere winkels een stuk lastiger leverbaar; denk hierbij bijvoorbeeld aan de 32 en 64gb 3g modellen. Zijn gewoon heel populair. Geduld is een schone zaak.

Cdrazar 16-06-11 17:29

Ik heb denk mazzel gehad, gisteren (15 juni) besloot ik toch maar een iPad 2 te kopen. Ik ff rondzoeken en vond een site die net toevallig een batch op voorraad kreeg (van elk model 1) dus ik gelijk de zwarte Wi-Fi + 3G 64gb besteld en is nu bij TNT te volgen via track&trace.

binnen 1 dag dus me iPad 2 :D

PriscilBites 16-06-11 19:27

morgen is het hopelijk zo ver als ze maar na 15.00uur in de middag komen in, hope i'm lucky!

Jag4all 16-06-11 19:29

Mediamarkt den haag heeft weer verschillende ipads! waaronder 32 gb zwart (zojuist gekocht)

Cdrazar 17-06-11 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdrazar (Bericht 683777)
Ik heb denk mazzel gehad, gisteren (15 juni) besloot ik toch maar een iPad 2 te kopen. Ik ff rondzoeken en vond een site die net toevallig een batch op voorraad kreeg (van elk model 1) dus ik gelijk de zwarte Wi-Fi + 3G 64gb besteld en is nu bij TNT te volgen via track&trace.

binnen 1 dag dus me iPad 2 :D

Ik ook weer met me grote praatjes :p

Vandaag kwam ie met de post binnen. Helemaal het verkeerde model :(

Was het de 32gb Wi-Fi black ipv 64gb Wi-Fi+3g black.

Was fout gegaan bij het inpakken bij Apple...

Zelfs de grote jongens maken kleine fouten :rolleyes:

Peernij 17-06-11 11:45

en hebben ze de 3G nu wel op voorraad.

Cdrazar 17-06-11 12:30

Ja ze krijgen van elk model 1tje op voorraad. Dus de 64gb 3G black krijg ik nu:p , heb je nog keuze uit alle andere modellen.

jesse12 17-06-11 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdrazar (Bericht 683997)
Ja ze krijgen van elk model 1tje op voorraad. Dus de 64gb 3G black krijg ik nu:p , heb je nog keuze uit alle andere modellen.

welke website is dat? kan je me die dmen als je hem hier niet mag neerzetten?

PriscilBites 17-06-11 16:49

nou ik weet dat hij door me handen heen geglipt is vandaag, pakket bezorger was er al om 11.00 uur en tsja toen was er nog niemand thuis. Gelijk gebeld naar de UPS maar nee hoor je kan hem niet afhalen! zelfs smeken hielp niet :(:confused::eek: nu maar hopen dat ik hem maandag kan ophalen..

Clio 18-06-11 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 682403)
Hallo,
Ik lees al een paar weken hier mee aangezien ik een iPad2 in bestelling heb staan.
Ik zat me echter af te vragen of de levertijden nou alleen bij de winkel waar ik hem in bestelling heb staan zo lang zijn of dat dat overal zo is.
Ik heb een bestelling open staan voor een zwarte iPad 2 32gb met 3g en morgen staat hij precies een maand in bestelling.
Bij de winkel kunnen ze niet aangeven hoelang de levering kan duren. Het enige wat ze 4 weken geleden aangaven was dat de levering 3 weken, misschien wel meer zou kunnen zijn. Ik zit weel aan deze winkel vast aangezien ik via via nog wat korting krijg, en dat is zonde om te laten liggen.

Zijn deze wachttijden dan nog steeds "normaal" voor een zwarte iPad?

2 weken bij Dixons ... zwart 32gb 3 g Wi-Fi.....
:P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:37.