//

gele zweem

gele zweem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kocht onlangs 2 I-Pads t.w. 16Gb Wifi zwart voor mijn dochter en 64 Gb,Wifi zwart voor mijzelf. Wanneer ik ze naast elkaar aan zet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-06-11, 11:13
pmk pmk is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Amstelveen
Berichten: 7
Standaard gele zweem

Ik kocht onlangs 2 I-Pads t.w. 16Gb Wi-Fi zwart voor mijn dochter en 64 Gb,Wi-Fi zwart voor mijzelf.
Wanneer ik ze naast elkaar aan zet met helderheid op maximum en automaat uit, valt het me op dat het exemplaar van mijn dochter een andere kleurtemperatuur heeft (iets blauwer en dus frisser van kleur) dan die van mij. Mijn I-pad heeft een regelmatige (dus geen vlekken) lichte gelige waas, die ik overigens ook op mijn nieuwe I-phone waarneem en waar ik in dit forum reeds antwoord op kreeg, t.w. opschroeven van de lichtintensiteit..
Is dit normaal of is dit een garantiekwestie?
Als het geen fabricagefout zou zijn, is dit dan b.v. softwarematig op te lossen?
Bedankt voor evt. hulp en vriendelijke groeten, - Peter Keller -
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-11, 23:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb ook zo'n gele oplichting of hoe ze dat nu ook alweer noemen, ik ben vergeten hoe dat juist komt. Storend is het wel niet bij mij, ik zie dat alleen maar als ik op een bepaalde pagina zou zitten, ik meende het zwart was, dan zie ik dat een beetje aan de zijkant maar het is doenbaar en het zorgt er ook niet voor je ipad kapot gaat ofzo, als het echt zeer erg is dan kan je normaal gezien de ipad binnen steken maar zal je deze volgens mij wel 3-5weken kwijt zijn. Ik heb geen zin om mijn ipad binnen te steken.

Ook bij mijn iphone 4 heb ik een gele streep die wel opvalt maar ook in deze ben ik dat zodanig gewoon dat ik er in feite geene last van heb, de iphone werkt steengoed en dat is hetgeen telt voor mij, ik heb dus ook gewoon geen zin om de iphone 3-5 weken kwijt te zijn .

Die gele streep op de iphone bij mij komt omdat de lijm nog niet goed opgedroogd was, dat zorgde bij vele toestellen dat er gele vlekken of strepen waren, bij sommige was het heel erg en deze hebben de iphone binnen gestoken, ik had slechts dus alleen die ene streep.

Uw ipad op het maximum op verlichting instellen is niet nodig en zal ervoor zorgen je batterij sneller zal afgaan, als deze ong aan de helft of er ietsje over staat is dat meer dan voldoende .

mijn excues ik niet de juiste info kan geven over dat geel belichting die we hebben op onze ipad, het staat hier wel gepost op deze fora maar je moet weten waar natuurlijk .
  #3  
Oud 16-06-11, 14:58
Thibault's schermafbeelding
Thibault Thibault is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Herk-de-Stad, België
Berichten: 41
Standaard

Gebruik jij jouw iPad meer als je dochter ? Hoe vaker dat je 'm gebruikt hoe langer het scherm dus moet werken en dan kan het scherm wat 'verkleuren'. Mijn iPod touch is 2 jaar ouder dan m'n mama haar iPhone daar merk ik ook een groot verschil.
__________________
Game Center: iThibault  iMac  iPad  iPhone  iPod touch  iPod nano
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 @ gele schermvlekken TQMA iPhone algemeen 31 27-09-11 11:03
Gele vlek ontstaan op iPhone 4 iFajar iPhone algemeen 4 03-04-11 21:07
Foto: blauwe zweem bij opname met flitslicht voske777 Muziek, foto & video 1 08-03-11 16:14
Gele driehoek basss iPhone algemeen 3 01-12-10 13:17
GEle driehoek met uittroepteken poepsifloepsi Unlock [archief] 15 04-01-08 02:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:46.