//

problemen met ios 4.3.3

problemen met ios 4.3.3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , Ten eerste wil ik eerst vertellen dat ik niet zoveel verstand van deze zaken heb zoals de meeste hier maar ik hoop dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-11, 00:40
HendrikB HendrikB is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Cool problemen met ios 4.3.3

Hallo ,

Ten eerste wil ik eerst vertellen dat ik niet zoveel verstand van deze zaken heb zoals de meeste hier maar ik hoop dat jullie met mij mijn probleem kunnen oplossen want ik ben nu in staat om mijn Ipad het raam uit te smijten ....

Volgende ik heb deze ipad nu sinds vorig jaar oktober dus Ipad1 toen ik vanmorgen verbinding maakte met mijn mac om foto's over te zetten van de Mac naar de Ipad kreeg ik een bericht in Itunes dat er een nieuwere versie was voor mijn Ipad

Nou dacht ik altijd goed dus ik klikt daar op versie 4.3.3 klinkt hoger dan de mijne ik geloof dat de oude 3. nog wat was er zouden nieuwe functie/programma's zijn en een verbeterde uitvoering van het fotoprogramma " Gebeurtenissen , Gezichten en Plaatsen zou daar aan toegevoegd worden nou leuk toch een gratis update !

Maar niets is minder waar de extra functies / programma's heb ik niet maar het mooiste is nog ja eigenlijk niet het fotoprogramma wat standaard in je Ipad zit werkt niet meer !! wat werkt er niet meer gewoon het verwijderen van foto's wat daarvoor wel kon dus in plaats van een Update te krijgen heb ik een Downdate wat heb ik verkeerd gedaan ?

Ik ben al heel de dag mee bezig het is nu middennacht ondertussen mijn hele vrije dag naar de knoppen

Dus graag hulp !! aub
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-11, 07:45
HendrikB HendrikB is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard

is er niet een soort ziekenboeg online waar je je Ipad in kan pluggen ?
  #3  
Oud 14-06-11, 08:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Volgens mij ben je wat die nieuwe foto functies betreft in de war met de nieuwste iphoto, onderdeel van ilife op je Mac.
Edit: zie onderstaande reactie van Timosha, de iPad heeft dit ook dus (wist ik niet precies)

Je hebt echt geen 'downdate' (?) gedaan, maak je niet ongerust.
Google of lees op iphoneclub gewoon even de reviews of handleidingen van je iOS versie, als je wilt weten hoe het zit met foto's etc. op je iPad.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 14-06-11 om 10:32.
  #4  
Oud 14-06-11, 08:41
HendrikB HendrikB is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard

ohw? hoe leg je dit dan uit?

Apple - iOS 4.3-software-update

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juni 2011 om 08:43 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Volgens mij ben je wat die nieuwe foto functies betreft in de war met de nieuwste iphoto, onderdeel van ilife op je Mac.

Je hebt echt geen 'downdate' (?) gedaan, maak je niet ongerust.
Google of lees op iphoneclub gewoon even de reviews of handleidingen van je iOS versie, als je wilt weten hoe het zit met foto's etc. op je iPad.
ik ben heel de dag bezig geweest maar kan niets vinden heb ook verschillende herstel uitgevoerd als je tips hebt graag
  #5  
Oud 14-06-11, 10:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HendrikB Bekijk bericht


Maar niets is minder waar de extra functies / programma's heb ik niet maar het mooiste is nog ja eigenlijk niet het fotoprogramma wat standaard in je Ipad zit werkt niet meer !! wat werkt er niet meer gewoon het verwijderen van foto's wat daarvoor wel kon dus in plaats van een Update te krijgen heb ik een Downdate wat heb ik verkeerd gedaan ?
Ik weet niet welke iPad u heeft maar als ik op mijn iPad "Photos" open krijg ik een taskbar met Photos, Albums, Events en Places.

Als ik op Places klik zie ik een kaart met de plaatsten waar de foto's zijn gemaakt. Dat werkt natuurlijk alleen als de plaatjes voorzien zijn van een geotag.

Foto's die je op de iPad geplaatst heb met iTunes, uit iPhoto of Aperture bijvoorbeeld, kan je alleen maar verwijderen met iTunes. Dat was vroeger zo en is nog steeds zo. Die foto's staan dan in Albums -> Photo Library.

Foto's die op een andere manier op de iPad terechtgekomen zijn staan in Albums -> Saved Photos en die kan je manueel verwijderen. Dat was vroeger zo en is nog steeds zo.
  #6  
Oud 14-06-11, 18:14
HendrikB HendrikB is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard

joh ?? ja ja dat kan kloppen ik heb altijd het sd kaartje in de ipad gestopt en nu laatst via itunes en het rode knoppie werkt dan niet meer datwa het euvel gek werd ik maar dat hoort zo dus ?!!

oeps

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juni 2011 om 18:19 ----------

en het klopt !!!
  #7  
Oud 14-06-11, 19:47
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HendrikB Bekijk bericht
joh ?? ja ja dat kan kloppen ik heb altijd het sd kaartje in de ipad gestopt
Welke iPad heb jij?

Ik heb nog nooit een iPad met (ingebouwde) SD lezer gezien...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 15-06-11, 00:03
HendrikB HendrikB is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard

gewoon de eerste versie Ipad1 maar er zijn van Apple setjes te koop deze zit in een doosje van 2 het setje heet "Ipad Camera Connection kit " die plaats je in de zijkant daar waar je hem ook oplaad in de ene connector kan de digitale camera in en in de andere connector het sd kaartje


Apple iPad Camera Connection Kit - Apple Store (Nederland)

of deze is er ook 2 in 1

Apple iPad Camera Connection Kit,2-in-1 USB en SD kaartlezer voor slechts ? 23,95!- geen verzendkosten- snel uit voorraad
  #9  
Oud 15-06-11, 07:04
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Die kit ken ik.

Vond het vreemd dat jij de SD kaart in je iPad stopte, mat dat schreef je blijkbaar alleen wat onhandig.
  #10  
Oud 15-06-11, 18:49
HendrikB HendrikB is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard

ja klopt nu ik het zo terug lees inderdaad

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juni 2011 om 18:50 ----------

maar hoe zit het dan met die andere programma 's of is dat alleen op de Ipad2 ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 20:29
Problemen met iOS 4.0 basjuh93 iPhone algemeen 429 23-08-10 14:26
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 16:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.