//

iPad 2 met smart cover locked mijn iPad

iPad 2 met smart cover locked mijn iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal weken heb ik de iPad 2. Ik heb een automatisch slot met code ingesteld en ik gebruik de smartcover van Apple. het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-11, 09:49
MarijnB MarijnB is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard iPad 2 met smart cover locked mijn iPad

Sinds een aantal weken heb ik de iPad 2. Ik heb een automatisch slot met code ingesteld en ik gebruik de smartcover van Apple. het gebeurd erg vaak dat als ik de smartcover openklap dat er staat dat ik een kwartier of soms een uur moet wachten voordat ik in het menu kan. Ik kan dan niets meer en moet die minuten afwachten. Volgens mij is de iPad erg vaak bezig om passwords in te voeren als de cover is dichtgeklapt. Ik denk dat de cover daarop reageert. heeft iemand daar een oplossing voor behalve het uitzetten van het automatische slot?

Alvast bedankt,
Marijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-11, 15:56
Thibault's schermafbeelding
Thibault Thibault is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Herk-de-Stad, België
Berichten: 41
Standaard

Dag Martijn, het zou best kunnen dat de Smart Cover die 'code probeert in te voeren', maar je zou eens moeten testen of je met je Smart Cover ook je touchscreen kan bedienen als je iPad ontgrendeld is, zodanig dat je weet dat het materiaal waarvan de Smart Cover gemaakt is reageert op het touchscreen.

Als dit niet het geval is zou ik eens checken of er niemand anders je code probeert te kraken
__________________
Game Center: iThibault  iMac  iPad  iPhone  iPod touch  iPod nano
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 sleeve + smart cover dtroxx iPad accessoires en onderdelen 44 09-12-11 12:12
Vraag iPad 2 Smart Cover bescherming achterkant? Moumentai iPad algemeen 43 12-04-11 21:32
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad pauldk iPad algemeen 5 02-02-11 17:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.