//

Update probleem ipad1

Update probleem ipad1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een ipad1 en probeer deze te updaten van i.o.s.4.2 béta naar 4.3.3 alleen lukt dit niet. Itunes zegt dat de de nieuwste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-11, 16:47
Estakado Estakado is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Unhappy Update probleem ipad1

Hallo, ik heb een ipad1 en probeer deze te updaten van i.o.s.4.2 béta naar 4.3.3 alleen lukt dit niet. Itunes zegt dat de de nieuwste update (4.2)?? al op de ipad staat. Herstellen gaat ook niet want dan krijg in een pop-up die zegt dat mijn resource niet gevonden is. Via Apple-tips de hint gekregen Ipad 1,1_4.3_8F190 Restore.ipsw te downloaden en dan vervolgens in Itunes de Alt knop indrukken en dan de "update zoeken" knop indrukken in Itunes. Krijg ik direct weer dezelfde melding dat de nieuwste update (4.2) er al op staat.Ik kom dus niet bij de gedownloade versie 4.3.3. op mijn computer, zodat ik deze geforceerd op de ipad kan zetten. Heeft iemand de oplossing voor dit probleem?
gr.estakado
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-11, 17:03
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb je de laatste versie van iTunes? Via Start>Programma's>Apple Software Update even controleren...
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 16-06-11, 17:21
Estakado Estakado is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Hallo Wouter, ik ben hier nieuw op het forum, ik dacht mijn bericht op het forum gezet te hebben, wat is PM? help mij even.De laatste versie van Itunes staat erop. Is een Windows computer.
thanks
  #4  
Oud 16-06-11, 17:27
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je hebt je vraag gewoon op het forum gezet hoor. PM staat voor Personal Message.
"Geen hulpvragen via PM" staat in mijn handtekening, die staat onder de lijn. Je zult zien dat meer mensen op dit forum een handtekening gebruiken.

Wat betreft je probleem, ik neem aan dat je op de knop 'Update' hebt gedrukt? Als je wil update/herstellen naar een handmatig gedownloade firmware gebruik dan de Shift knop icm met de knop Herstellen. Je krijgt dan een browse venster die je wijst naar het .ipsw bestand.
  #5  
Oud 16-06-11, 18:25
Estakado Estakado is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Wouter ben een stap verder maar nog niet helemaal, shift/herstellen ging goed dacht ik, ipsw bestand ging uitpakken maar kreeg vervolgens een nieuwe foutmelding (3194), 3194 heeft het over Itunes updaten, dat heb ik voor de zekerheid nog maar een keer gedaan. Geen positief resultaat. 4.2 béta update indertijd van m'n schoonzoon gekregen en er zelf opgezet. Ik denk dat hier een fout in zit. De Ipad werkt overigens perfekt verder. Alvast bedankt Estakado.
  #6  
Oud 16-06-11, 20:01
MauroDG's schermafbeelding
MauroDG MauroDG is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 81
Standaard

Probeer om hem in DFU-mode te herstellen (en zo te updaten).

DFU-Mode=
1. Zet de iPad uit.
2. Houdt de power-button ingedrukt en meteen als de iPad aangaat de home-button.
3. Laat na ong. tien seconden de power button los maar blijf de homeknop ingedrukt houden!
4. Als het goed is geeft iTunes een melding dat er een iPad in recovery-modus is gevonden.
5. Nu kun je waarschijnlijk updaten.

(6. Als het nog niet werkt kun je hem weer gewoon aanzetten door de power- en homebutton samen in te houden totdat hij weer aan gaat.)
__________________
___________________________________________
iPad 2 16GB Wi-Fi+3G Black -- iPhone 4S 16GB White
  #7  
Oud 16-06-11, 20:47
Estakado Estakado is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 4
Standaard

Hallo MauroDG. Heb de DFU-Mode procedure toegepast. Het is allemaal gelukt, versie 4.3.3 staat nu op m'n Ipad. Heel fijn dat ik zo goed geholpen ben. Wouter ook nog bedankt.
gr.
Estakado
  #8  
Oud 17-06-11, 00:50
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

van die update ga je spijt krijgen.....o.m. je Wi-Fi verbinding vol met buggs...oooh, (lees dit nu pas). Ik wou dat ik nooit aan die update begonnen was
  #9  
Oud 18-06-11, 20:41
kubo kubo is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Tytsjerk
Berichten: 59
Standaard

Hier geen enkel probleem met wi-fi niet met 2,4 of 5 ghz
Succes met 4.3.3
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
printen via Ipad1 werme022 iPad algemeen 6 18-09-11 21:05
iPad1 en Samsung beamer Loekel iPad accessoires en onderdelen 0 15-06-11 12:32
ipad1 geblokkeerd sennasami iPad algemeen 2 07-06-11 15:25
Ipad1 uit USA Pat63 iPad algemeen 9 29-04-11 20:57
Gezocht ipad1 regio Zwolle haroldv Archief 1 27-03-11 16:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.