//

Ipad 1 met of zonder 3 g kopen?

Ipad 1 met of zonder 3 g kopen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een ipad 1 aankopen... k kan er nog aangeraken maar ik heb de keus uit ene van 64 wifi en ene van 32 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-11, 17:53
doralien doralien is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 20
Standaard Ipad 1 met of zonder 3 g kopen?

Ik wil een ipad 1 aankopen... k kan er nog aangeraken
maar ik heb de keus uit ene van 64 Wi-Fi
en ene van 32 met 3G.
ze kosten beiden dezelfde prijs ...
Nu weet ik niet welke ik best koop.
In de winkel verteld men mij dat ik beter die met de 3 g koop... en dan een simkaartje in het buitenland koop om dan daar goedkoop te kunnen surfen...
Maar wat is goedkoop.... Het zal voornamelijk spanje of canarische eilanden zijn waar ik hem mee zou nemen.... kan iemand mij een idee van kostprijs geven van het surfen daar met zo n 3 g ....ongeveer...
In de winkel twijfelde men aan het bereik in de hotels en werkzaamheid ?
graag jullie deskundig advies
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-11, 20:10
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Is iets wat je zelf moet uitmaken. Ga je er mee de baan op en wil je mails lezen ?
Dan koop je die met 3G en neem je ook een abonnement hiervoor.
Gebruik je deze uitsluitend thuis dan volstaat WI-FI wel.
  #3  
Oud 21-06-11, 20:55
doralien doralien is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 20
Standaard

Hey,
ik zou hem graag meenemen op vakantie ...
maar sorry voor de " stomme " leekvraagjes...
als je in de lobby van een hotel zit kun je dat met de ipad je mailtjes bekijken zonder al te veel moeite en gratis ... of moet ik dan die 3 g nemen ...
En is het abonnement voor nen i phone hetzelfde als voor nen ipad ?
Bestaan er ook pre paid kaarten ? En gewoon om je mailtjes te bekijken in het buitenland niet echt te surfen , kost dat veel ???
Thanks voor het antwoordje
mvg
  #4  
Oud 21-06-11, 21:12
MS23's schermafbeelding
MS23 MS23 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 33
Standaard

Lees dit maar eens:
iPad kopen in Nederland, België, Amerika (VS / Verenigde Staten) en andere landen

Er staat ook in:
Koop bij een prepaid-datakaartje. KPN heeft bijvoorbeeld een speciale prepaid-datakaart voor iPad-gebruikers. Je betaalt eenmalig €10 en daarna alleen voor het daadwerkelijke gebruik.
  #5  
Oud 21-06-11, 21:20
doralien doralien is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 20
Standaard kostprijs surfen buitenland via ipad 1 ?

Hey , dank voor jullie snel antwoordje ..
ok een prepaid kaart kopen .... das dan om aan de slag te kunnen gaan veronderstel ik ... maar dan blijft wel de vraag wat het daadwerkelijk kost om te surfen in bv spanje en tenerife ... dat is mij nog niet duidelijk nu ...
dus enkel mailboxske openen , kijken wie er iets gestuurd heeft en dan afsluiten ... bestaat er een website waar er in voor een leekje duidelijke taal staat wat het surfen in het buitenland kost ? En als ik het goed begrijp moet ik dan toch enen ipad met 3 g nemen om mails te kunnen lezen in het hotel ?????
alvast bedankt voor jullie deskundig advies
  #6  
Oud 21-06-11, 22:05
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Is echt heel persoonlijk.... ik wil/kan niet altijd afhankelijk zijn van Wi-Fi en heb 3g met t-mobile. Bevalt me prima (alleen in NL) in buitenland zoek ik met een Wi-Fi-finder een open toegangspunt op.... en die zijn er voldoende
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
  #7  
Oud 22-06-11, 22:09
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

crisis doralien wat ben jij een twijfelkont. Je hebt geen keuze, je neemt de 3 G. Zit je in t buitenland - waar dan ook in europa - dan heb je vooraf al op internet gezocht waar ze ipad abbo verkopen. Daar hobbel je heen en koop je een prepaid sim card. Kun je die niet vinden dan blijf je via je Wi-Fi verbinding zoeken. Elk internationaal hotel in Spanje heeft vrije Wi-Fi, of check via n mailtje sturen of ze voor hun gasten vrije Wi-Fi hebben. Ik ga tot andere end vd wereld kopje koffie drinken in Int hotel en ik kan altijd gratis internetten. Zit dan een uur koffie te drinken. Is de Wi-Fi met code dan ga je nog steeds koffie drinken en vraag je een hotel gast of hij de code nog weet, want die ben je vergeten.

Je denkt te moeilijk. Als je hier in NL een kaartje koopt met dekking in Europa betaal je altijd de hoofdprijs.

Dit is de route, s6
  #8  
Oud 23-06-11, 16:10
doralien doralien is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 20
Standaard Bedankt

Hey aan iedereen die me advies gegeven heeft thans.
Ben eruit. Het is nen ipad1 64Wi-Fi geworden.
  #9  
Oud 23-06-11, 20:28
gregre gregre is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: x
Berichten: 118
Standaard

voor mensen die in de toekomst dit soort vragen hebben:
je gebruikt de ipad als n grab and go. het is n soort fast food computer, zeker ipad 1 omdat hij geen camera functie heeft. Vooe echte data opslag gebruik ik mn thuiscomputer. Ga je op vakantie dan heb je geen zin om met lap top te zeulen dus pak je je grab and go. in principe in de meeste hotels in europa een Wi-Fi, maar r zijn plekken waar je gewoon pech hebt. en dan is t toch fijn om 3 g te hebben. ook bijv in een treinstation in nl of belgie. je hebt bijv een aantal trein aansluitingen nodig en je mist r een. dikke stress, en vaak zijn die rot ns hokjes onbemand of je betaalt r geld voor. met n gratis app heb je snel een nwe route met aankomst tijden. die app werkt overigens beter dan de online 9292 dienst. 3g past in deze tijd, in dit wereld deel. zou nooit meer zonder willen. ik gebruik m vooral als "o shit" optie. ook super handig is de gratis mega reken machine functie bij buitenl valutas. Bij ipad 1, maar wat ik ook lees bij ipad 2, is dat Wi-Fi op airport, trein, internet cafes simpelweg SLECHT is. kijken wat ipad 3 doet....ik gebruik ipad over de hele wereld maar ik ga op zoek naar iets krachtigers maar dan met dos.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 15:46
waar iphone 4 kopen ZONDER abbo? fiestaboyke Koopinformatie Nederland 5 15-12-10 22:43
apps kopen zonder creditkaart Arach Archief 1 27-08-09 11:41
In Belgie kopen zonder BTW forum.bericht Koopinformatie België 4 09-07-08 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.