//

een aantal vragen

een aantal vragen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nieuw hier en ben van plan om een Ipad 2 te kopen. Ik heb al veel reviews gezien en ben er echt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-06-11, 01:50
hunt51085 hunt51085 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Schoten
Berichten: 14
Standaard een aantal vragen

Hallo,

Ik ben nieuw hier en ben van plan om een Ipad 2 te kopen.
Ik heb al veel reviews gezien en ben er echt hellemaal weg van. Met dat ding kun je echt alles. Nu had ik toch nog een aantal vraagkes waar ik zo direct geen duidelijk antwoord op kon vinden op het forum.

1) Ik heb Windows Xp op mijn desktop staan. Kan ik bv. word documenten ook op I pad gebruiken. Ik weet niet hoe compatibel dit allemaal is.

2) zijn er ook tekstverwerkingsprogramma's op de Ipad 2.
Ik ben syndicus en makkelaar van beroep en het zou me leuk en gemakkelijk lijken als ik de Ipad 2 kan gebruiken op expertises en vergadering voor notities te nemen.

3) De Ipad2 met 3G, is dit met een abbonement en kost dit veel om 3G te gebruiken.

4) Kan je ook nog voldoende als je ergens geen Wi-Fi hebt en je hebt geen Ipad2 met 3G.

5) Zijn de meeste app gratis of is het meeste betalend ?

Als ik op deze 5 vragen al wat uitleg kan krijgen sta ik al veel verder.

Alvast bedankt aan iedereen.


Vriendelijke groeten
Meyers Mitchell
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-11, 02:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mijn word documenten staan op mijn ipad.
Wat 3G betreft hangt ervan af bij welke provider en allen hanteren ze andere prijzen, bij sommige kan je ook zonder abo aanschaffen en met kaart werken( in belgie toch).
Een ipad zoals mij met alleen Wi-Fi kan je alleen maar goed gebruiken vind ik als je met een smartphone tethering kan gebruiken. De meeste apps die ik gebruik daar heb ik data voor nodig.
De meeste goeie apps zijn betalend, soms moet je geduld hebben en staan ze bv 1-2-3 dagen aan halve prijs of zelfs lager.
Op u 2de vraag daar ben ik niet zo in thuis. Ik kan wel mijn document aanpassen dat wel.
  #3  
Oud 26-06-11, 02:29
hunt51085 hunt51085 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Schoten
Berichten: 14
Standaard

Wat bedoen je met een smartphone tethering kan gebruiken. Sorry ben nog niet zo thuis in dit.

In ieder geval al bedankt voor de uitleg
Als er mensen zijn die nog algemene intressante info hebben. Altijd welkom
En is Ipad 2 met azert of qwerty klavier of kan men dit kiezen ?


Vriendelijke groeten
Mitchell Meyers

Laatst gewijzigd door hunt51085; 26-06-11 om 02:57.
  #4  
Oud 26-06-11, 04:19
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Het toetsenbord kan men gewoon kiezen
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #5  
Oud 26-06-11, 10:27
MS23's schermafbeelding
MS23 MS23 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 33
Standaard

1) Ik heb Windows Xp op mijn desktop staan. Kan ik bv. word documenten ook op I pad gebruiken. Ik weet niet hoe compatibel dit allemaal is.

2) zijn er ook tekstverwerkingsprogramma's op de Ipad 2.
Ik ben syndicus en makkelaar van beroep en het zou me leuk en gemakkelijk lijken als ik de Ipad 2 kan gebruiken op expertises en vergadering voor notities te nemen. Op een iPad staat standaart als de app Notities. Daar kun je wel aantekeningen maken. Je kunt ook( kost wel geld) de app Pages kopen van Apple. Is word maar dan van Apple(werkt verder hetzelfde.

3) De Ipad2 met 3G, is dit met een abbonement en kost dit veel om 3G te gebruiken.(iPad 2 kopen: KPN, T-Mobile en Vodafone data-abonnementen voor je iPad 3G of iPad 2 3G - iPad - iPadclub)

4) Kan je ook nog voldoende als je ergens geen Wi-Fi hebt en je hebt geen Ipad2 met 3G. (Ja hoor je kunt bijna alle apps gebruiken zonder internet. Je kunt alleen niet op safari en je mail wordt niet bijgewerkt enz.

5) Zijn de meeste app gratis of is het meeste betalend ? (Ik denk de meeste betalend maar er zijn genoeg apps die ook gratis zijn en er is vaak van een betalende app een lite versie waar je wel minder op kan.
  #6  
Oud 29-06-11, 22:05
hunt51085 hunt51085 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Schoten
Berichten: 14
Standaard

Oke, de kogel is door de kerk.
Vrijdag heb ik mijn Ipad 2 3G 16gb wit.
Ik kijk er echt naar uit.
Is het belangrijk dat ik hem de eerste keer hellemaal laat opladen vooraleer ik er op begin of is dit noodzakelijk. Want ik weet van men eigen dat ik niet het geduld gaan hebben om er als ik hem juist heb al 4 uur af te blijven. hehe

Mocht er iemand nog tips hebben wat ik zoal als eerste moet doen op mijn ipad mag die het gerust laten weten. Of als er al ergens een topic van is wat te doen als je hem juist hebt bekijk ik die wel eens.

Alles raad en tips zijn welkom.

Greetz
  #7  
Oud 29-06-11, 23:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hunt51085 Bekijk bericht
Oke, de kogel is door de kerk.
Vrijdag heb ik mijn Ipad 2 3G 16gb wit.
Ik kijk er echt naar uit.
Is het belangrijk dat ik hem de eerste keer hellemaal laat opladen vooraleer ik er op begin of is dit noodzakelijk. Want ik weet van men eigen dat ik niet het geduld gaan hebben om er als ik hem juist heb al 4 uur af te blijven. hehe

Mocht er iemand nog tips hebben wat ik zoal als eerste moet doen op mijn ipad mag die het gerust laten weten. Of als er al ergens een topic van is wat te doen als je hem juist hebt bekijk ik die wel eens.

Alles raad en tips zijn welkom.

Greetz
Ik zou een 32GB genomen hebben want 16GB staat zeer snel vol, toch bij mij, ik kom nu zeker al minstens 10GB tekort dus volgende ipad zal een 32gb worden.
Maar ik kan er nu wel mee leven en behoud alleen de echt noodzakelijke apps.
Wat dat opladen betreft; neen, dat maakt nauwelijks tot niks meer uit de dag van vandaag hoelang je dat ding oplaad of wanneer etc....Ik kijk der allemaal niet meer naar en nog nooit problemen mee gehad.

Als je apps aanschaft; heel vele apps worde vroeg of laat afgeprijst, dan is het de moment om toe te slaan, vele apps staan hier dan te vinden welke afgeslagen zijn enz....

Tethering; ik heb een ipad met alleen Wi-Fi, dus als ik ergens anders ben heb je meestal geene Wi-Fi, dus ik kan niet surfen met mijn ipad maar ik los dat op doordat ik een iphone heb, ik gebruik mijn iphone als modem en koppel deze draadloos aan aan mijn ipad en op deze manier kan ik dankzij mijn iphone surfen op de ipad, dat gaat uiteraard af van mijn data abo van mijn iphone.
  #8  
Oud 29-06-11, 23:14
hunt51085 hunt51085 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Schoten
Berichten: 14
Standaard

Hallo,

Ja het is zo dak ik denk dat ik met een 16gb wel even verder kan. Ik ga het niet vol muziek en films zetten ofzo. En dan heb ik een reden om volgende jaar ofzo een ipad 3 te kopen he.
Nu heb ik me ook laten wijsmaken dat je gemakkelijk films of muziek op een sd kaartje op usb stick kan zetten en dan met behulp van dat kabeltje deze kan afsepelen via deze sd kaart of usb stick ?
Klopt dat ?

Greetz
  #9  
Oud 29-06-11, 23:45
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hunt51085 Bekijk bericht
Hallo,

Ja het is zo dak ik denk dat ik met een 16gb wel even verder kan. Ik ga het niet vol muziek en films zetten ofzo. En dan heb ik een reden om volgende jaar ofzo een ipad 3 te kopen he.
Nu heb ik me ook laten wijsmaken dat je gemakkelijk films of muziek op een sd kaartje op usb stick kan zetten en dan met behulp van dat kabeltje deze kan afsepelen via deze sd kaart of usb stick ?
Klopt dat ?

Greetz
Ja, er is wel 1 probleem mee: zeer vele usb sticks werken niet met die camera connection kitt, vele mensen kopen zo'n camera connection kitt erbij voor hun foto's enz...maar als ze dus hun usb stick willen gebruiken met films erop dan wil het veelal niet gaan. Foto's zouden minder problemen geven.

Voor films gebruik ik de app movieplayer; download je film bv in avi formaat en deze kan je binnen de 2min op je ipad zetten dankzij deze app (uiteraard zijn er nog apps zoals avplayer,cinexplayer enz....).
Ik weet natuurlijk niet of je films download? Zoja, niks makkelijkers dan dat om films op je ipad te zetten en te bekijken of je doet het via streaming, ook daar bestaan apps voor, zo moet je niks op je ipad zetten, makkeklijk maar wel het nadeel dat je pc moet blijven openstaan, das de reden waarom ik die streaming dan ook nooit gebruik.

Als je een foto camera gebruikt met sd kaartje dan zal je dus zo'n camera connection kitt moeten kopen, kost rond de denk ik 30 tal euro.
Er bestaan ook apps voor de foto's; je opent de app op je ipad en dan connecteer je via Wi-Fi met je pc/laptop en dan kan je zo draadloos de foto's overzetten, werkt heel goed allemaal. Deze app noemt; photosync -wirelessly transfers your photos and videos.
Als je dat in het buitenland wil doen ben je beter af met zo'n camera connection kitt wat foto's alvast betreft.

Ik hoop je wat wijs raakt aan mijnen uitleg .

http://store.apple.com/be-nl/product/MC531ZM/A
  #10  
Oud 29-06-11, 23:59
hunt51085 hunt51085 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Schoten
Berichten: 14
Standaard

ja hoor ik denk wel dat ik hiermee verder kan.
Ik ga ook proberen om originele films op men ipad te zetten of op sd card.
Daar heb ik de nodige info al voor gevonden in andere topics, alhoewel me dat niet gemakkelijk lijkt.
Nu wou ik ook nog vragen of ik de 3G ook kan betalen via een soort van oplaadkaart. Dus niet met een abbonement. Heeft MobileMe dat niet ofzo ?

Greetz
  #11  
Oud 30-06-11, 00:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hunt51085 Bekijk bericht
ja hoor ik denk wel dat ik hiermee verder kan.
Ik ga ook proberen om originele films op men ipad te zetten of op sd card.
Daar heb ik de nodige info al voor gevonden in andere topics, alhoewel me dat niet gemakkelijk lijkt.
Nu wou ik ook nog vragen of ik de 3G ook kan betalen via een soort van oplaadkaart. Dus niet met een abbonement. Heeft MobileMe dat niet ofzo ?

Greetz
Mobile vikings is mss de oplossing voor u? Deze werken via het netwerk van base, het gebeurt wel eens ze plat liggen, daar moet je dan wel mee leren leven, nog een nadeel is ze nog niet veel 3G hebben maar wel veel EDGE bereik hebben (ik spreek hier wel over belgische operatoren).
MV is het goedkoopste dat er is, zij werken alleen via kaart en geen abo en je kan ook alleen een kaart aanschaffen om mee te surfen, dat kost slechts 12 euro per maand voor maar liefst 2GB aan data, niemand anders is zo goedkoop en zeker niet voor zoveel data .
Is best je eens online mobile vikings intypt bij google en lees eens alles rustig na.

Wat films betreft raad ik het u niet aan om originele films op de ipad te zetten, daar kruipt redelijk wat werk in en vergeet niet je meteen per film makkelijk 4.7GB kwijt bent, dan staat je ipad zeer snel vol en wat dan? Of het gaat mss wel om deze te verkleinen maar dan ben je echt wel beter af door de films te downloaden.
  #12  
Oud 03-07-11, 12:55
hunt51085 hunt51085 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Schoten
Berichten: 14
Standaard

hallo iedereen,

Sinds vrijdag heb ik mijn ipad. Zalig toestel. Je kunt het niet gek genoeg bedenken of je kan het ermee. Gaat nog wel even duren voor ik alle geheimen van men ipad heb ontddekt denk ik.
Momenteel krijg ik mijn hotmail account niet op de ipad.
Al ik een account wil aanmaken en ik neem dan andere en dan men gegevens invul zegt hij dat het een foutief e-mail adres is. Kan iemand mij helpen hiermee.

Vrienden van mij hebben een iphone en zij hebben de appmictaie Whattsapp om gratis te kunnen chatten met elkaar. Ik kan dit maar niet vinden in de appstore via mijn ipad. En die mensen met de iphone 4 kunnen de app facetime dan weer niet vinden op hun iphone.

Ik wou ook nog eens weten of er op de ipad ook zo een map is die vanalle rommel opslaagt als ge op internet zijn. Zoals de foto's van een webpagine ofzo. de temp map van windows eigenlijjk.


Mercie al allemaal.
greetz
  #13  
Oud 03-07-11, 12:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Hotmail: zoek eens op de woorden hotmail en Exchange op dit forum.

Whatsapp: die is er niet voor de iPad (info ook te vinden op dit forum).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #14  
Oud 10-07-11, 20:20
hunt51085 hunt51085 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Schoten
Berichten: 14
Standaard

Kan ik en flachplayer op mij ipad downloaden. Ik wil de site van RAFC (voetbelclub) bekijken en dat gaat niet zonder flashplayer.
Het linken met hotmail gaat ook nog altijd niet. vind het raar.

Greetz
  #15  
Oud 10-07-11, 22:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hunt51085 Bekijk bericht
Kan ik en flachplayer op mij ipad downloaden. Ik wil de site van RAFC (voetbelclub) bekijken en dat gaat niet zonder flashplayer.
Het linken met hotmail gaat ook nog altijd niet. vind het raar.

Greetz
iswifter

Maar het is wel niet om volwaardig mee te surfen omdat het traag vooruit gaat en scrollen dat zit er ook niet echt in maar het werkt wel , het is het enige dat je hebt voor de ipad.

En waarom schrijft nu iedereen flachplayer . Nieuwe rage?
  #16  
Oud 20-07-11, 11:36
ludoke1955 ludoke1955 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie(Antwerpen)
Berichten: 6
Standaard photosync

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MS23 Bekijk bericht
1) Ik heb Windows Xp op mijn desktop staan. Kan ik bv. word documenten ook op I pad gebruiken. Ik weet niet hoe compatibel dit allemaal is.

2) zijn er ook tekstverwerkingsprogramma's op de Ipad 2.
Ik ben syndicus en makkelaar van beroep en het zou me leuk en gemakkelijk lijken als ik de Ipad 2 kan gebruiken op expertises en vergadering voor notities te nemen. Op een iPad staat standaart als de app Notities. Daar kun je wel aantekeningen maken. Je kunt ook( kost wel geld) de app Pages kopen van Apple. Is word maar dan van Apple(werkt verder hetzelfde.

3) De Ipad2 met 3G, is dit met een abbonement en kost dit veel om 3G te gebruiken.(iPad 2 kopen: KPN, T-Mobile en Vodafone data-abonnementen voor je iPad 3G of iPad 2 3G - iPad - iPadclub)

4) Kan je ook nog voldoende als je ergens geen Wi-Fi hebt en je hebt geen Ipad2 met 3G. (Ja hoor je kunt bijna alle apps gebruiken zonder internet. Je kunt alleen niet op safari en je mail wordt niet bijgewerkt enz.

5) Zijn de meeste app gratis of is het meeste betalend ? (Ik denk de meeste betalend maar er zijn genoeg apps die ook gratis zijn en er is vaak van een betalende app een lite versie waar je wel minder op kan.
Hallo,bedankt voor de tip ,heb ook photosync op mijn ipad nu en werk perfect
Bedankt hiervoor
ludoke

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juli 2011 om 10:42 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ja, er is wel 1 probleem mee: zeer vele usb sticks werken niet met die camera connection kitt, vele mensen kopen zo'n camera connection kitt erbij voor hun foto's enz...maar als ze dus hun usb stick willen gebruiken met films erop dan wil het veelal niet gaan. Foto's zouden minder problemen geven.

Voor films gebruik ik de app movieplayer; download je film bv in avi formaat en deze kan je binnen de 2min op je ipad zetten dankzij deze app (uiteraard zijn er nog apps zoals avplayer,cinexplayer enz....).
Ik weet natuurlijk niet of je films download? Zoja, niks makkelijkers dan dat om films op je ipad te zetten en te bekijken of je doet het via streaming, ook daar bestaan apps voor, zo moet je niks op je ipad zetten, makkeklijk maar wel het nadeel dat je pc moet blijven openstaan, das de reden waarom ik die streaming dan ook nooit gebruik.

Als je een foto camera gebruikt met sd kaartje dan zal je dus zo'n camera connection kitt moeten kopen, kost rond de denk ik 30 tal euro.
Er bestaan ook apps voor de foto's; je opent de app op je ipad en dan connecteer je via Wi-Fi met je pc/laptop en dan kan je zo draadloos de foto's overzetten, werkt heel goed allemaal. Deze app noemt; photosync -wirelessly transfers your photos and videos.
Als je dat in het buitenland wil doen ben je beter af met zo'n camera connection kitt wat foto's alvast betreft.

Ik hoop je wat wijs raakt aan mijnen uitleg .

Apple iPad Camera Connection Kit - Apple Store (België)
Dank zij uw tip heb ik nu ook photosync op mijn ipad,werkt fantastisch,bedankt hiervoor

ludoke
  #17  
Oud 21-07-11, 19:37
hunt51085 hunt51085 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Schoten
Berichten: 14
Standaard

Hey,

Ivm 3G op den ipad2 zonder abbonement.
Ben bij Mobistar center gaan horen en die vertelden mij dat ze gewoon 2 soorten abbonementen hadden en dan nog iets waar ge elke maan 5 Euro moest betalen en dan per connectie 1 euro moest bij betalen. 1 connectie kon wel wel niet langer zijn als 24u. Dus zij konden mij geen prepaid systeem aanbieden. Heb al wel wel gelezen over die kpn maar kan ik dit in Belgie ook gebruiken of zijn der in beglie nog andere manieren ?

Greetz
  #18  
Oud 21-07-11, 19:49
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

https://mobilevikings.com/nl/offer/rates/data-only/

Ideaal voor de iPad
  #19  
Oud 21-07-11, 20:28
hunt51085 hunt51085 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Schoten
Berichten: 14
Standaard

Als ik het goed begrijp kan ik dus met de gewone kaart in 1 maand 2 gb verbruiken.
Stel nu (ongeacht mijn 2gb is opgebruikt of niet) de eerste maand vorobij gaat dan kan ik toch zelf kiezen wanneer ik terug herlaad ?
Als nu de eerste maand voorbij is dan vervalt mijn 2gb als ik het goed begrijp en dan kan ik niet meer op 3G. Dus ik moet eigenlijk elke maand voor 12 € herladen dan ?

Klopt dit allemaal ?

Greetz
  #20  
Oud 21-07-11, 21:20
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hunt51085 Bekijk bericht
Vrienden van mij hebben een iphone en zij hebben de appmictaie Whattsapp om gratis te kunnen chatten met elkaar. Ik kan dit maar niet vinden in de appstore via mijn ipad.
In plaats van WhatsApp gebruik ik eBuddy op mijn iPad, werkt perfect en kan je chatten met MSN, Facebook, Hyves, ICQ en nog veel meer;

eBuddy Messenger voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store

En voor flashsites gebruik ik de App Puffin;

Puffin Web Browser voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aantal vragen russel80 Jailbreak apps en thema's 3 18-10-10 14:52
Aantal vragen Fabian0299 Jailbreak 5 09-06-10 20:41
Een aantal vragen!! ;) peter1107 Archief 1 26-05-10 13:29
Aantal vragen JWVD Ontwikkelen voor iOS 5 18-09-08 14:15
Een aantal vragen. Pl4y0r iPhone Apps 9 14-07-08 00:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.