iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Wi-Fi iPad1 verdwenen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/94499-wi-fi-ipad1-verdwenen.html)

worldinmove 02-07-11 00:31

Wi-Fi iPad1 verdwenen
 
hallo, vandaag plots Wi-Fi verdwenen van mij iPad1. Niets veranderd. Bij algemeen, netwerk staat Wi-Fi zelfs grijs. vreemd. weet iemand hier raad mee ? dank, bye, w.

macfreaker 02-07-11 08:42

Rebooten en in het slechtste geval eens restoren .

worldinmove 02-07-11 10:38

dank M. voor antwoord, maar je spreekt met een leek. Dus wat is rebooten en wat is restoren. Ik heb enkele keren opnieuw opgestart.
dank alvast voor je snelle beantwoording

XIII 02-07-11 10:58

Beide termen worden uitgelegd in onze Wiki.

hummel 02-07-11 11:45

lol wat is rebooten
het verwondert me al dat ge al weet wat ne ipad is

worldinmove 02-07-11 12:59

jonge jonge, fijn zulke antwoorden. Ja, ik weet wat een iPad is, en ik heb een iPhone !
Voor degene met snuggere antwoorden de volgende opmerking: ik heb de iPad volledig "herstel" gedaan via iTunes. Alles perfect verlopen echter de Wi-Fi/geen Wi-Fi blijft maar op grijs staan. De iPhone heeft daarentegen wel Wi-Fi, en de Mac ook. Vreemd dat gisternamiddag opeens de Wi-Fi weg is en ik niet weet hoe deze terug te krijgen/installeren op de iPad.
En voor XIII: de wiki gedownload: geopend ..... en dan kom ik op iTunes !?!?!?! Ik ben echt een leek, dus ondertiteling is voor alles welkom.

XIII 02-07-11 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door worldinmove (Bericht 687991)
En voor XIII: de wiki gedownload: geopend ..... en dan kom ik op iTunes !?!?!?!

Dat snap ik niet.

Onze Wiki is een webpagina waar allerlei begrippen worden uitgelegd.

Hier de rechtstreekse links voor beide begrippen waar je om vroeg; probeer die eens?

Reboot
Restore

5youXpuppet5 02-07-11 14:53

Dit zal een hardware gebrek zijn. Je zal deze moeten binnendoen bij Apple.

worldinmove 02-07-11 18:40

XIII: op reboot klikken resulteert in de omschrijving daarvan
op restore klikken verkrijg ik een firmware informatie, als ik dan klik op iPad1,1 4.3.3 etc. dan komt er een grote download, en als ik daarop klik kom ik terecht in iTunes, niet echt duidelijkk voor mij ;-(

MauroDG 02-07-11 19:38

Restore: Ga gewoon naar iTunes en naar het vakje waar je iPad staat, klik dan op herstel.

Reboot: herstart de iPad gewoon of houd de home en powerbutton samen ingedrukt totdat de iPad vanzelf uit en aan gaat.

Als het Wi-Fi menu na het herstellen nog grijs is zou ik teruggaan naar de winkel want waarschijnlijk is er iets met de hardware.

XIII 02-07-11 19:43

Oh, ik zie dat "Restore" doorlinkt naar "Firmware". Best verwarrend ja.

Kun je met de uitleg van MauroDG vooruit?

worldinmove 03-07-11 01:43

MauroDG:als je een meisje was, kreeg je een kus van me ;-). Het lukte met de home en powerbutton samen ingedrukt te houden, vanuit een "aan" positie.
Ik wil jullie samen, Mauro DG en XIII, bedanken voor de tips. Een prettig weekeinde. Heel fijn ! bye, w.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.