//

farmerama en iPad

farmerama en iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik wil graag binnenkort een iPad kopen. Wat ik er vooral mee wil gaan doen: surfen op internet, krant lezen, spelletje spelen; dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-11, 13:45
ikke313 ikke313 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard farmerama en iPad

Hallo allemaal!

Ik wil graag binnenkort een iPad kopen. Wat ik er vooral mee wil gaan doen: surfen op internet, krant lezen, spelletje spelen; dat soort dingen. Nu is het zo dat mijn vriend ook graag Farmerama speelt online (Farmerama | in deze farm game, werk je op je online boerderij). Dat is een online spel zoals Farmville etc. Op mijn iPhone kan ik het spel niet spelen. Het inlogscherm komt in beeld, ik log in, maar als hij de akkers weer moet geven krijg ik alleen een zwart beeld. Komt volgens mij door de Flash.

Uit het forum van Farmerama kan ik niet goed opmaken wat kan helpen en of het te spelen is op de iPad. Sommigen gebruiken Teamviewer, maar zo ver wil ik niet gaan. Dan gebruik je nog steeds je laptop als je het wilt gaan spelen... Ook iSwifter wordt genoemd.

Anyway, ik hoop dat er iemand is die het speelt op zijn iPad of de vraag kan beantwoorden of het daarop te spelen is.

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-11, 20:02
hummel hummel is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 217
Standaard

nee da is helemaal nie speelbaar op de ipad omdat het inderdaad flash is, farmville is wel ondertussen een app voor, maja er zijn zooooooooooooooveel games die lijken op dit soort spellen, why the hell zou ge dan zoveel moeite doen om dit spel werkend te krijgen op de ipad
  #3  
Oud 03-07-11, 20:10
ikke313 ikke313 is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
nee da is helemaal nie speelbaar op de ipad omdat het inderdaad flash is, farmville is wel ondertussen een app voor, maja er zijn zooooooooooooooveel games die lijken op dit soort spellen, why the hell zou ge dan zoveel moeite doen om dit spel werkend te krijgen op de ipad
Jammer! Tsja, als je er al heel ver mee bent wil je niet ineens iets anders gaan doen.. En het was maar een vraag die ik wilde stellen voor ik de iPad ga kopen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e gserban iPad algemeen 10 14-09-10 09:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.