//

foto's

foto's discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraagje. ik heb een paar foto's op men ipad staan in verschillende mappen maar ik zou een paar foto's willen verplaatsen ma ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-11, 11:49
Elidb Elidb is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 55
Standaard foto's

ik heb een vraagje.
ik heb een paar foto's op men ipad staan in verschillende mappen maar ik zou een paar foto's willen verplaatsen ma ik vind nergens een manier om dit te doen kan dit of gaat dit niet? iemand die mij kan helpen het gaat over een ipad2
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-11, 11:58
MauroDG's schermafbeelding
MauroDG MauroDG is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 81
Standaard

Om zelf albums/mappen te maken met de iPad moet je hem jailbreaken en een tweak installeren. Standaard wordt dit niet ondersteund in de "foto-app".
__________________
___________________________________________
iPad 2 16GB Wi-Fi+3G Black -- iPhone 4S 16GB White
  #3  
Oud 06-07-11, 12:16
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Of wachten op iOS5, dan kan je dat standaard.
  #4  
Oud 06-07-11, 23:44
whaan whaan is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Maassluis
Berichten: 55
Standaard

Dit doe je op de pc met iPhoto.
Daarna sync.met je iPad,en de mappen staan ook op je iPad.
  #5  
Oud 08-07-11, 09:38
kobus12 kobus12 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Wassenaar
Berichten: 26
Standaard

Ik heb al een Jailbreak achter de rug met me iPad 2 en iPhone 4 maar als ik jou was zoo ik wachten op IOS 5 dat is een veel sterker progamma. De Jailbreak van 3 of 4 dagen geleden voor de iPad 2 vald een beetle tegen.
  #6  
Oud 08-07-11, 13:47
spikebyt spikebyt is offline
• iOS 12.1.1
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 46
Standaard

Ik synch de iPad met de PC en daarop staan de foto's in mappen en op de iPad verschijnen ze dan ook netjes in mapjes. Dit ziet er ook grafisch erg mooi uit op de iPad en je kan met pinching in en uit zoomen en mappen open en sluiten. Werkt perfect
  #7  
Oud 09-07-11, 03:46
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

In de App Store staan ook enkele Apps om de foto's op je iPad te beheren.
Anders gewoon aansluiten op je computer, de foto's in mapjes op je computer zetten en dan met iTunes weer op je iPad zetten
  #8  
Oud 14-07-11, 13:54
jjvkooten jjvkooten is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik volg deze discussie met veel belangstelling,
Het is me gelukt om via de pc en iTunes mappen met foto's op mijn iPad te zetten, maar om deze mappen te beheren lukt me niet meer, eenmaal op je iPad en ik krijg ze er niet meer vanaf of ze onderling te verplaatsen.
Misschien is er iets wat ik over het hoofd zie?
  #9  
Oud 21-07-11, 14:48
yvanerp yvanerp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Zelfde probleem ook bij ons; we gaan op vakantie en maken veel duik-foto's. Willen alleen Ipad meenemen als back-up en viewer van de foto's.
Hebben een app waarmee we foto's kunnen bekijken, bewerken en verwijderen.
Is er een app vergelijkbaar met iets als windows-explorer om foto's gemakkelijk te verplaatsen, kopieren etc naar andere mappen die op de ipad worden aangemaakt?
We zijn niet van plan om een extra pc mee te nemen want dat is alleen ballast...
  #10  
Oud 21-07-11, 21:06
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Pics is een app om je foto’s mee te sorteren, groeperen, importeren en delen. De app is echter geen vervanging van de foto app maar bestaat er naast. De app heeft een aantal van te voren gedefinieerde mappen, Family, Friends, My Works en Private. Maar je kunt deze uiteraard naar hartelust hernoemen en je hebt maximaal 4 “desktops” waar je de mappen op kwijt kunt.
De app zelf heeft zijn look & feel duidelijk van Windows Phone eh… geleend en ziet er best strak uit. Fotos in mappen slepen gaat helaas niet zo gestroomlijnd, je moet ze naar die mappen kopiëren door ze uit de camera roll map (te selecteren en ze vervolgens te moven (lees kopiëren) naar een andere map. De mappen zijn ook te beveiligen met een wachtwoord zodat je ook die foto’s van de vakantie die NIET voor algemeen kijkplezier zijn bestemd toch altijd op je apparaat kunt hebben staan.

Pics voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store
.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 12:32
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 23:17
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op roelofk Muziek, foto & video 1 17-05-10 23:20
Foto's KillCruZeR Muziek, foto & video 2 20-12-09 14:06
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's Robert M. Muziek, foto & video 2 14-02-09 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.