//

Kan mn fotos niet meer openen

Kan mn fotos niet meer openen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb tijdens mn vakantie mn fotos op de ipad geZet met behulp van een connector. Werkte perfect. Nu een week later wil ik weer fotos ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-07-11, 17:56
Mastermal Mastermal is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Angry Kan mn fotos niet meer openen

Heb tijdens mn vakantie mn fotos op de ipad geZet met behulp van een connector. Werkte perfect.

Nu een week later wil ik weer fotos op die manier toevoegen en het lukt niet. Normaal herkende de ipad dat je een camera aansloOt en opende dan automatisch het scherm waarmee je fotos toe kon voegen aan een album maar toen niet meer

Daarnaast waren de huidige fotos ineens niet meer zichtbaar. Hij geeft wel aan hoe veel er op staan maar het zijn ineens zwarte schermen ipv fotos

Ik dacht effe aan itunes hangen en syncen. maar het blijft hetzelfde ik heb nog steeds 900 fotos er op staan maar ze blijven zwart. Wat te doen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-11, 22:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Kan je je foto's naar je pc schuiven? Naar je map van foto's op je pc ofzo? Dat zou toch al iets zijn mocht dit lukken zodat je je foto's niet kwijt zal zijn he.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert tarikhan iPhone algemeen 5 27-08-16 10:22
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... m-jay iPhone algemeen 5 18-12-11 17:59
fotos niet meer kunnen draaien en slotje bovenaan Bartos2 iPhone algemeen 11 22-08-10 21:23
Kan niks meer openen Michaelhu Archief 3 12-06-08 18:16
Kan SMS niet meer openen allard14 Unlock [archief] 3 14-02-08 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.