iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   twitter.com laadt niet meer op ipad in safari (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/95304-twitter-com-laadt-niet-meer-op-ipad-safari.html)

Do-Rithm 13-07-11 21:10

twitter.com laadt niet meer op ipad in safari
 
Kan iemand mij helpen
Ik kan niet meer naar de standaard twitter.com via safari. Op de iphone gaat ie alleen maar naar de mobiele versie en niet naar de standaard site en op de ipad kan ik helemaal niet meer op twitter komen via safari.
Als ik er heen ga blijft het scherm wit.
en kan ik dus niet mijn twitter zien.
Kan iemand mij helpen?


Dorith

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 juli 2011 om 21:26 ----------

Niemand??? Kan niemand me helpen :(

apotheosis 14-07-11 00:19

Ipad al eens aan en uitgezet? Soms helpt dat wel eens.

Ik heb net naar twitter gegaan via sfari en kreeg eerst reclame te zien om de app te downloaden op de ipad van twitter maar deronder kon ik op de link klikken om verder te gaan.

hmeerveld 14-07-11 17:09

Hoi,

Ik heb sinds 2 dagen precies hetzelfde. Ik heb net een harde resset gedaan. Maar nog steeds een wit scherm.

Ik kom wel eerst op de site van twitter, maar na het invullen van naam en wachtwoord laad hij alleen het witte scherm.

De twitter app werkt wel, maar mijn vrouw gebruikt altijd twitter via safari zodat we niet steeds opnieuw moeten inloggen.

Do-Rithm 14-07-11 23:03

twitter.com laadt niet meer op ipad in safari
 
Harde reset al lang gedaan en er verandert niks.
ik heb net als @hmeerveld een wit scherm.
de mobile versie wil wel. Maar daar kan je niks in aanpassen en in die standaard twitter wel.

Tom2011 17-07-11 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Do-Rithm (Bericht 691116)
Harde reset al lang gedaan en er verandert niks.
ik heb net als @hmeerveld een wit scherm.
de mobile versie wil wel. Maar daar kan je niks in aanpassen en in die standaard twitter wel.

Heb soortgelijke problemen sinds recente update van niet alleen met deze app maar ook met Twitbird. De makers gemaild, ze reageerden snel met excuses: twitter blijkt een aantal aanpassingen gedaan te hebben waardoor m.n bij een ipad (iphone is al opgelost) er inlogproblemen ontstaan. Men werkt er nu aan en verwacht zsm met een nu goed werkende update te komen.

xxMartenxx 17-07-11 20:55

Zelfde probleem:(

Thibault 18-07-11 19:18

Ik heb dit probleem ook, soms werkt het wel, soms gewoon een wit scherm. Dit ligt niet aan je iPad, maar aan de Twitter-site, lijkt me.

MaVaAm 22-09-11 20:00

Een al wat ouder topic...maar de afgelopen dagen liep ik hier tegen aan:

Twitter.com laadt niet als ik verbonden ben via Wi-Fi als ik deze uitschakel werkt die wel. Het is ook de enige server waarmee ik dit heb, tenminste nog geen andere tegengekomen.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Of weet iemand een oplossing?

Ik hoor het graag en in geval van een oplossing alvast bedankt,

MaVaAm


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.