//

Ondertitel

Ondertitel discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door adriaantjes 'Avplayer' heeft zelfs een functie om de film er op te zetten zonder gebruik te maken via itunes. Je hoeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-07-11, 19:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door adriaantjes Bekijk bericht
'Avplayer' heeft zelfs een functie om de film er op te zetten zonder gebruik te maken via itunes. Je hoeft zelfs de ipad niet in te pluggen.
Doodsimpel via 'Wi-Fi' overhevelen en kijken maar. Je moet er wel op letten dat je het .srt bestandje niet vergeet toe te voegen om de ondertitels er bij te hebben.
Lap, nog nie eens gezien .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-07-11, 13:16
nouska1976 nouska1976 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ben daar niet voor, mijn pc moete laten aanstaan,pff.

Hetgeen ik zeg is de beste en snelste manier vind ik; gewoon film downloaden en via de app movie player of avplayer via itunes erop zetten en klaar is kees, zo simpel allemaal .
Ik heb AVplayer HD aangeschaft en inderdaad, werkt als een tierelier. Films / series mooi draggen en droppen vanaf de pc in het schermpje van de AV player app en klaar is kees. Aparte mapjes maken met de verschillende films of series is wel zo handig, anders wordt het erg uitbundig qua files.

Ook het on the spot verwijderen van de films (zelfde manier als het verwijderen van een app) vind ik superhandig

Dank voor de tip!


Ondanks het drag & drop gebruiksgemak heb ik toch nog een vraagje omtrent het verkleinen van bestanden zoals een blueray film.

Stel ik download een stuk of 4 films van 1080p die circa 7gb per stuk groot zijn, dan is je iPad redelijk snel vol.

Dus: converteren naar een .mp4 bestand met Handbrake en daarna het kleinere geconverteerde bestand incl .srt met zelfde benaming drag en droppen in AV player via iTunes het meest voor de hand liggend als het converteren inclusief subtitles niet met Handbrake lukt?
  #23  
Oud 25-07-11, 19:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb thuis zo'n programmaatje dvd fabdecrypter genaamd, met deze kan je ook films enzo omzetten maar ik doe dat zelden of nooit omdat dat echt lang duurd .
Maar wel zeer tevreden van, veel opties ook.
Je kan ervoor betalen zoals ik heb gedaan of je kan het uiteraard downloaden (je weet wel he).
  #24  
Oud 25-07-11, 20:00
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nouska1976 Bekijk bericht
Stel ik download een stuk of 4 films van 1080p die circa 7gb per stuk groot zijn, dan is je iPad redelijk snel vol.

Dus: converteren naar een .mp4 bestand met Handbrake en daarna het kleinere geconverteerde bestand incl .srt met zelfde benaming drag en droppen in AV player via iTunes het meest voor de hand liggend als het converteren inclusief subtitles niet met Handbrake lukt?
Ten eerste kun je gerust 720p films van circa 4GB downloaden, verschil is bijna niet te zien en zeker niet als je ze op de iPad bekijkt

En converteren met de gratis HandBrake die speciale presets heeft voor de iPad gaat prima!
.
  #25  
Oud 06-08-11, 16:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Probleem is met deze je kan streamen via Wi-Fi naar je apple tv maar je krijgt alleen geluid te horen en geen beeld,ppff.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: DIVX film met losse ondertitel, hoe op iphone? grobben Muziek, foto & video 3 10-02-08 11:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.