//

iPad doet helemaal niets meer

iPad doet helemaal niets meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP! Mijn nog geen jaar oude iPad (4.2.1 met jb) reageert helemaal nergens meer op. Ik ben niet bepaald een "leek'' met dit soort dingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-07-11, 13:48
Reve Reve is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard iPad doet helemaal niets meer

HELP!

Mijn nog geen jaar oude iPad (4.2.1 met jb) reageert helemaal nergens meer op. Ik ben niet bepaald een "leek'' met dit soort dingen maar ben nu toch wel ten einde raad..

Alle foefjes die mij ter oren zijn gekomen heb ik dan ook uitgeprobeerd o.a.
*Home & power button (met stroom/zonder stroom/in de computer geplugd) *Alleen de home button (met stroom/zonder stroom etc.)
*iTunes herkent hem ook niet, althans hij ziet hem niet eens
*Computer opnieuw opstarten met iPad in geplugd
*Hem een nacht in de oplader laten

Hij laat ook niet zien dat hij aan het opladen is. Ik hoop dat iemand met een ''magisch truckje'' mij kan helpen!

Iedereen met een idee, roept u maar!!

Greets,
Rêve
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-11, 19:03
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Heb je echt een goede reset geprobeerd?
De Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk net zolang ingedrukt houden totdat het Apple logo in je scherm verschijnt.
Ik heb veel gelezen dat als je dit diverse keren probeert het ineens wel kan helpen!

Anders toch eens langs een Apple winkel.
  #3  
Oud 16-07-11, 07:10
ad9007i's schermafbeelding