//

iPad doet helemaal niets meer

iPad doet helemaal niets meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP! Mijn nog geen jaar oude iPad (4.2.1 met jb) reageert helemaal nergens meer op. Ik ben niet bepaald een "leek'' met dit soort dingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-07-11, 13:48
Reve Reve is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard iPad doet helemaal niets meer

HELP!

Mijn nog geen jaar oude iPad (4.2.1 met jb) reageert helemaal nergens meer op. Ik ben niet bepaald een "leek'' met dit soort dingen maar ben nu toch wel ten einde raad..

Alle foefjes die mij ter oren zijn gekomen heb ik dan ook uitgeprobeerd o.a.
*Home & power button (met stroom/zonder stroom/in de computer geplugd) *Alleen de home button (met stroom/zonder stroom etc.)
*iTunes herkent hem ook niet, althans hij ziet hem niet eens
*Computer opnieuw opstarten met iPad in geplugd
*Hem een nacht in de oplader laten

Hij laat ook niet zien dat hij aan het opladen is. Ik hoop dat iemand met een ''magisch truckje'' mij kan helpen!

Iedereen met een idee, roept u maar!!

Greets,
Rêve
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-11, 19:03
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Heb je echt een goede reset geprobeerd?
De Aan/Uitknop en de Homeknop tegelijk net zolang ingedrukt houden totdat het Apple logo in je scherm verschijnt.
Ik heb veel gelezen dat als je dit diverse keren probeert het ineens wel kan helpen!

Anders toch eens langs een Apple winkel.
  #3  
Oud 16-07-11, 07:10
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

heb je al de dfu mode???
plug eerst je ipad in itunes
home en powerknop 10sec indrukken
laat dan de powerknop los en hou je home knop ingedrukt TOT ER EEN MELDING IN ITUNES VOOR DOET
dan zit je namelijk in de uiterste herstelmodus
je scherm is dan helemaal zwart en je kan alleen kiezen voor de optie herstellen


probeer dit anders ook is!

mvg,ad
  #4  
Oud 25-12-11, 22:32
Robster76 Robster76 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 8
Stuur een bericht via ICQ naar Robster76 Stuur een bericht via MSN naar Robster76
Standaard

Ik heb een soortgelijk probleem. Alle mogelijkheden voor resetten al geprobeerd. Firmware is geupdate, reserve kopie terug laten plaatsen en zelfs als een nieuwe iPad 2 geconfigureerd.

Mijn iPad is slechts een goede week oud. Na het herstel krijg ik continu beepjes te horen, alsof deze net is ingeplugd. Dat is helaas alles wat het nog doet. Ik heb de iPad vandaag gebruikt om de hele middag muziek te luisteren. Nadat ik de iPad heb losgekoppeld is het probleem ontstaan. Ik krijg geen beeld meer, geen apple logo's. Het licht wel nog even op, maar meer ook niet... please help!!
  #5  
Oud 25-12-11, 22:51
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Op je verjaardag gehad ? IPad 1 ? Als iPad 2 geconfigureerd ? Hoe doe je dat ? iPad losgekoppeld ? Waarvan ? Licht even op ? Wat licht er op ?
Kortom heel veel vragen.
Maak je gebruik van iCloud ? Ook voor een reserve kopie ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 december 2011 om 22:57 ----------

Hier staat vast het antwoord bij:
https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0

En anders: iTunes: iOS-software bijwerken, herstellen of een reservekopie maken

Laatst gewijzigd door Beech43; 25-12-11 om 23:03.
  #6  
Oud 25-12-11, 22:59
Reve Reve is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Hoi Robster,

Ziet je computer/Mac hem nu nog wel, of ook niet?
Mijn "probleem" was helaas deze zomer niet meer op te lossen.. Ben toen terug naar iFactors gegaan. Ookal had de iPad een jb ik dacht zolang hij niet aan gaat kunnen hun ook niet achterhalen dat dat zo was. Dit was ook het geval en ik kom binnen een week een nieuwe ophalen.
Ik hoop dat het nog goed komt met je iPad!
Fijne dagen!
  #7  
Oud 26-12-11, 04:52
Robster76 Robster76 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 8
Stuur een bericht via ICQ naar Robster76 Stuur een bericht via MSN naar Robster76
Standaard

Ik heb mijn iPad 2 gewonnen op het werk met een actie vanuit het hoofdkantoor

Deze heb ik gisteren (1ste kerstdag) aan het laadsnoer gehad en externe speakers om muziek te beluisteren tijdens het kerstdiner. Uiteindelijk heeft de iPad keurig een goede 5 tot 6 uur muziek ten horen gegeven. Daarna heb ik hem even uitgezet, ben ik een goed uur van huis geweest en bij terugkomst heb ik de stroom en luidsprekers losgekoppeld. Op dat moment lichte het display even heel zachtjes op. Net alsof alleen de backlight oplichtte. Ik had verder ook geen beeld.

Eenmaal aan de computer gehangen, werd deze wel herkend, maar kon nog steeds geen beeld krijgen op de iPad. Dus heb ik hem proberen te herstellen via iTunes. Nog niets. Daarna ben ik gaan zoeken en kwam ik een reset tegen als de DFU. Deze uitgevoerd en het leek te werken. iTunes herkende de iPad opnieuw en wist me te vertellen dat er een reset actief was. Netjes gewacht totdat de iPad hersteld was volgens iTunes, maar nog steeds niets. Nogmaals DFU en instellen als nieuwe iPad... en toen ging het helemaal mis. Display licht helemaal niet meer op en ik krijg de hele tijd het geluid te horen, welke je krijgt als je de iPad aan netspanning of de computer aansluit. iTunes herkend de pad nog steeds en kan zo veel DFU's uitvoeren als ik wil, maar krijg telkens dezelfde response als het klaar is.
  #8  
Oud 26-12-11, 06:17
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Hang hem eens aan de originale lader voor een uurtje en kijk was ie dan doet.
  #9  
Oud 26-12-11, 06:24
Robster76 Robster76 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 8
Stuur een bericht via ICQ naar Robster76 Stuur een bericht via MSN naar Robster76
Standaard

Daar heeft hij gisteren de hele dag aan gehangen en op het moment dat ik die daar afgehaald heb, is dat probleem begonnen. Maar kan het eens proberen. Op dit moment doet de iPad helemaal niets. Ik kan de DFU wel telkens uitvoeren en iTunes reageert daar op zich goed op. Krijg alleen geen beeld
  #10  
Oud 26-12-11, 08:17
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Vreemd.
Heb je hem ook al eens uitgezet met de slider?
Of krijg je die ook niet te zien?
Zo neen, houdt dan de power en homeknop 10 sec vast en laat daarna alleen de homeknop los en kijk of het appeltje in beeld komt.

Heb je een app die je beeldscherm heeft gedimd? Swipe dan eens van onder naar boven.


Ipad gewonnen of niet, garantie heb je altijd, uitgaande van een nieuw toestel.
Je hoeft hier maar gewoon bij een reseller of liefst een applestore binnen te gaan.
  #11  
Oud 26-12-11, 08:23
Robster76 Robster76 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 8
Stuur een bericht via ICQ naar Robster76 Stuur een bericht via MSN naar Robster76
Standaard

Slider krijg ik niet te zien en bij mijn weten heb ik geen apps voor dimmende beeldschermen. Had op dat moment eigenlijk alleen de muziek app open.

Nogmaals geprobeerd ook met de knoppen combinatie zoals je hebt aangegeven, maar beeld blijft zwart. Ik heb een zeer vaag vermoeden dat het scherm gewoon niet meer werkt. Ik had op apple.nl inderdaad al op serienummer gecheckt en zit uiteraard binnen de eerste 90 dagen garantie. Morgen maar eens bij de lokale apple store langs gaan.

Spijtig. Had gehoopt dat ik de vakantie toch eens echt gebruik kon maken van de iPad. Heb gelukkig nog een iPad 1 (want die had ik gekocht), maar ja... moet ik het vrouwtje lief aankijken. Bedankt voor de tips en hulp, ik houd jullie op de hoogte.
  #12  
Oud 26-12-11, 09:55
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Ok, suc6.

Fijne feestdagen.
  #13  
Oud 26-12-11, 12:28
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Is je iPad 2 soms in de war met je iPad 1 ? Ik begrijp nu dat je een 1 en een 2 hebt.
  #14  
Oud 26-12-11, 20:56
Robster76 Robster76 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 8
Stuur een bericht via ICQ naar Robster76 Stuur een bericht via MSN naar Robster76
Standaard

Vast niet, de iPad 1 heb ik gereset en sinds de iPad 2 niet meer aangesloten. Deze loopt nu via de pc van mijn vrouw. Bovendien wordt de iPad 2 ook keurig herkend door iTunes. Zelfs na een reset.
  #15  
Oud 27-12-11, 19:47
Robster76 Robster76 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 8
Stuur een bericht via ICQ naar Robster76 Stuur een bericht via MSN naar Robster76
Standaard

Vandaag de iPad aangeboden voor reparatie. Ook in een gecertificeerde exclusieve Apple dealer hier in de buurt, hebben ze geconstateerd dat het echt een hardware fout moet zijn. Heb ik een goede week ermee kunnen werken, mag ik nu 5-10 werkdagen wachten totdat ik de iPad weer kan halen Hopen dat het snel lukt, wat mis je zo'n heerlijk apparaat snel zeg.
  #16  
Oud 29-12-11, 19:37
Robster76 Robster76 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 8
Stuur een bericht via ICQ naar Robster76 Stuur een bericht via MSN naar Robster76
Standaard

Nou, perfecte service. De iPad 2 ingeleverd bij Ivizi in Heerlen en vandaag mijn nieuwe iPad 2 mogen ophalen. Was een overduidelijk hardware probleem, welke echter niet nader beschreven is geworden. Derhalve is de iPad omgeruild voor een nieuwe. Ik had gehoopt wellicht met wat meer info te komen voor toekomstige gelijke problemen. Mooi is natuurlijk te weten dat er zo'n goede service wordt geleverd voor en door Apple
  #17  
Oud 29-12-11, 20:01
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Veel plezier er mee en de kans op een rot exemplaar blijft helaas even groot
  #18  
Oud 29-12-11, 20:02
Robster76 Robster76 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Hoensbroek
Berichten: 8
Stuur een bericht via ICQ naar Robster76 Stuur een bericht via MSN naar Robster76
Standaard

het genot van het uitpakken van een nieuw apparaat ook
  #19  
Oud 06-10-15, 11:42
bep janssen bep janssen is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 4
Standaard

waarom doet de ene helft van mijn i pad het wel en de andere niet
  #20  
Oud 06-10-15, 12:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bep janssen Bekijk bericht
waarom doet de ene helft van mijn i pad het wel en de andere niet
Welke helft doet het wel en welke helft niet?
Reageren

Labels
ipad, jailbreak, reageert niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone doet helemaal niets meer H.Vos iPhone algemeen 1 19-05-11 20:20
HELP hij doet helemaal niets meer! jetty iPhone algemeen 0 14-06-10 17:27
iPhone doet helemaal niets meer Coevers iPhone algemeen 1 22-11-09 16:07
iphone doet helemaal niets meer Femke Stiek iPhone algemeen 8 10-08-09 19:02
Iphone doet helemaal niets meer. Lvrhijn Unlock [archief] 25 18-06-08 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.