iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Ipad2 probleem na update naar 4.3.4 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/95545-ipad2-probleem-na-update-naar-4-3-4-a.html)

FrankR 17-07-11 17:34

Ipad2 probleem na update naar 4.3.4
 
Hallo,

2 weken geleden de Ipad2 gekocht. Werkte allemaal prima. Vanmiddag de iPad weer aangesloten op de laptop en kreeg de melding van een upgrade naar 4.3.4. Dat heb ik gedaan, met als gevolg dat ik nu steeds de volgende melding krijg in iTunes: "iTunes heeft een iPad aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPad herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes."

In het scherm in iTunes kan ik dan op Herstellen drukken. Wanneer ik dat doe dan vindt er herstel plaats maar krijg ik uiteindelijk weer de bovenstaande melding. Bij de button "update zoeken" staat dat de software van de iPad up to date is.

Als ik de iPad loskoppel en daarna opstart geeft deze de usb stekker aan en het icoontje van iTunes, oftewel dat ik hem moet koppelen aan iTunes.
Ik heb nu geprobeerd de laatste reservekopie te zetten op de iPad want wellicht dat dat iets oplost. Volgens de handleiding werkt dat via de control toets en klikken op je iPad in het zijmenu iTunes. Dit werkt niet want er gebeurd niets terwijl er wel een reservekopie is aanwezig is.

Kortom, de iPad werkt nu niet. En dit alles na de upgrade naar 4.3.4.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit zelf kan oplossen? Anders zit er niets anders op om naar de apple helpdesk te bellen.

Alvast dank voor het reageren!

Frank.

hwvanrijnsoever 24-07-11 15:48

Hallo Frans,

2 dagen geleden een iPad2 gekregen en na 1 dag spelen..ge-upgrade met dezelfde gevolgen als jij meldt.
Ik krijg de melding onbekende fout(6). De help die daarbij staat geeft diverse mogelijkheden om de fout te herstellen zoals
-iTunes verwijderen/installeren
-firewall uitschakelen ->helpt mij niet
-tcpWindowSize verwijderen -> helpt mij niet

Zie dat er verder nog niemand gereageerd heeft op jou vraag.
Is jouw probleem opgelost en kan ik daar misschien van leren?

Groeten
Henk van Rijnsoever

maurice73 24-07-11 16:32

update 4.3.4 probleem
 
hallo

ik heb ook een probleem met de update 4.3.4
alleen ik krijg een fout melding dat het netwerkverbinding een time out heeft
na 3 keer opnieuw geprobeert te hebben heb ik de moed maar
opgeven . in die3 keer itunes opnieuw opgestart ipad los gekopeld.
zonder ipad geprobeert itunes download hem wel helemaal
maar dan geeft hij die netwerk fout melding rara :confused:
terwijl mijn netwerk goed is

FransJF 24-07-11 18:03

Ik heb iets vergelijkbaars op mijn iPod touch 4g.
Bij het updaten van 4.2 naar 4.3 kwam hij ook in de herstel modus terecht.
Waarna herstellen ook met een foutmelding eindigde en de iPod onbruikbaar werd.
Ik heb dit kunnen herstellen door iTunes helemaal te verwijderen en daarna weer te installeren.
Toen lukte het herstel wel, weliswaar met een foutmelding en vreemd genoeg stond toen 4.3 er wel op.
Hierna heb ik nog een keer van 4.3 naar 4.3.1 geupdate met als resultaat nogmaals een onbruikbare iPod. Ook toen hielp het iTunes opnieuw te installeren.
Je begrijpt misschien wel dat ik mijn iPad 2 daarna niet geüpdate heb.
Ik ga dat avontuur pas weer aan als het met iOS5 interessant wordt

Groeten,
Frans Hoogland

hwvanrijnsoever 25-07-11 14:39

Het volgende heeft bij mij geholpen.

de-installeer ALLES wat met Apple iTunes te maken heeft:
i-Tunes-Bonjour-Safari-Apple Software Update-Apple Application Support-QuickTime-Apple Mobile Device Support-MobileMe Control Panel
Helaas heeft Itunes geen deze hele bende in 1x verwijderd!

restart en installeer laatste versie van iTunes 10.4.0.80 . (met iOS4.3.4)
Sluit iPad2 aan en doe een herstel.

Een nieuwe installatie op een andere pc schijnt ook de herstelmode te verhelpen.

Groeten,
Henk

Linjo 27-07-11 15:45

Ook bij mij na het updaten zijn er problemen tevoorschijn gekomen.Het ergste is nog dat al mijn eigen pdf-documenten uit ibooks zijn verdwenen.Weet iemand misschien hoe ik deze kan terugkrijgen??
Groeten Linda

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 juli 2011 om 15:32 ----------

Vanmiddag weer een nieuwe update naar 4.3.5, maar mijn pdf's niet terug!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.