iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Na update 4.3.4 werkt I-pad 2 niet meer (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/95657-na-update-4-3-4-werkt-i-pad-2-niet-meer.html)

EduardS 19-07-11 01:42

Na update 4.3.4 werkt I-pad 2 niet meer
 
Mijn nieuwe I-pad 2 64 Gb 3G welke precies 1 week in gebruik is, heb ik geupdated van 4.3.3 naar 4.3.4 omdat I-tunes dit aanbood.
Na het updateproces werd middels een pop-up aangegeven: de I-pad kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (14). Alle oplossingen van de support site opgevolgd zonder resultaat. Geprobeerd terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Ik heb deze procedure wel meer dan 20 x opnieuw geprobeerd, echter zonder resultaat. Loopt vast of geeft aan dat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (14). Mijn nieuwe I-pad is niet meer op te starten.
Wie weet raad?

EduardS 19-07-11 12:01

Na hulp van helpdesk is het probleem verholpen :)

bigbud68 19-07-11 16:50

kun je aangeven wat nu de oplossing was?
( wel handig voor als ooit iemand met hetzelfde te maken krijgt ;))

EduardS 19-07-11 18:52

Hallo bigbud68,
Op mijn Windows7 computer in de map Program files (x86) stond nog een Apple update file welke bij de eerste installatie, bij in gebruikname van de ipad, was aangemaakt. Deze zat in de weg, moest eerst verwijderd worden.
Verder moest ik mijn AV prog. en firewall uit schakelen tijdens de update.
Daarna kon de update naar versie 4.3.4 geinstalleerd worden en was het leed geleden. Alleen moest ik mijn app's ophalen in de appstore, zonder betaling overigens.:)

jelle1234 20-07-11 00:29

Ik heb precies t zelfde. Welke file was 't die verwijderd moest worden?
Alleen stond er bij mij een andere fout code dacht ik..
Maar afijn, na het updaten doet hij t dus niet, en herstellen wilt ie ook al niet (omdat hij m dan naar de nieuwst versie wilt zetten die dus niet werkt)

Tom2011 20-07-11 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jelle1234 (Bericht 692562)
Ik heb precies t zelfde. Welke file was 't die verwijderd moest worden?
Alleen stond er bij mij een andere fout code dacht ik..
Maar afijn, na het updaten doet hij t dus niet, en herstellen wilt ie ook al niet (omdat hij m dan naar de nieuwst versie wilt zetten die dus niet werkt)

Oef...lees dit nu net terwijl ik mijn gisteren nieuw aangeschafte ipad2 64gb Wi-Fi 3G aan het updaten ben. Ik vrees dus straks hetzelfde te moeten concluderen. Wordt vervolgd, hopelijk met positief nieuws.:)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 juli 2011 om 09:33 ----------

Update gedaan en tot mijn grote opluchting (nog) niet tegen hetzelfde probleem opgelopen. Blijft een raadsel waarom dat zich dan niet altijd voordoet in een identieke situatie...

jelle1234 20-07-11 19:13

Het probleem is opgelost. Ik ben als volgt te werk gegaan: Na dat me iPad ook niet meer wou herstellen op mijn laptop (gaf dus die foutcode) heb ik hem in herstelmodus gezet en op een andere computer aangesloten. iTunes gaf aan dat de iPad hersteld moest worden en zette er direct de nieuwste update op. Na dit gedaan te hebben hoefde ik hem alleen nog maar op mijn laptop aan te sluiten, reserve kopie op mijn iPad zetten en de muziek en apps synchroniseren.

Hoop dat jullie nog wat hebben aan deze info.

Groetjes Jelle

EduardS 20-07-11 19:35

Beste jelle 1234.

Ik heb zojuist het mailtje gelezen waarin jouw probleem stond vermeld.
Ik begrijp dat je probleem gelukkig al is opgelost.
Maar zoals ik al had aangegeven ging het om een Apple update file welke verwijderd diende te worden.
Fijn dat je de ipad weer aan de praat hebt gekregen.

mvg EduardS

William oorschot 23-07-11 13:28

Na het updaten van mijn Ipad2 naar4.3.4 werkt de geluid aan/uitschakelaar niet meer hoewel het scherm zegt dat het wel zo is . Iemand enig idee hoe dit te verhelpen
Gr. William Oorschot


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.